Ja, volgens mij is Hubrecht niet zo'n lowlife als Brian. En Brian kijkt tegen hem op.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind hem wel intrigerend (al heb ik nog niet zoveel gezien).
Volgens mij weet hij donders goed dat "een kant kiezen" zijn mogelijkheden om lol te maken beperkt. Hij lijkt dat Mike-gedoe wel leuk te vinden.
Mike heeft gezegd dat hij Huub 2 ton boete aan gaat smeren, net zoals hij de laatste ton heeft aangesmeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Kinga het volgende:
Heb wat gemist, maar waarom zijn ze mikey wakker aant houden?
Doe als ik doe, compleet negeren die rat en doodzwijgen ..... heerlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:04 schreef Guuskeee het volgende:
omg, die pauperbrian ligt weer uit te leggen aan slettie wat mikey en huub allemaal verkeerd doen... kankerlui, kapot maken. kijk eens in de spiegel over wat jezelf doet.
Stond volgens mij op de plasma.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
Die gore smiecht is de hele tijd aan het fluisteren onder de dekens. En op het moment dat hij zichzelf weer veren in zijn reet gaat steken over hoe goed hij wel niet voor Mike zorgt, en hoe slecht Huub wel niet is dat die een werkende man wakker houdt, pakt die zijn microfoon, en legt hem voor zijn mond.
Gatverdegatverdegatverdegatver wat is het toch een walgelijke rioolrat
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:07 schreef tho_Omas het volgende:
Brian maakt tv.
alsof we niet weten dat Brian Mike van zijn doel afhoudt door hem voor het spel te gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:03 schreef mazaru het volgende:
Rat gaat vertellen hoe goed hij wel niet voor de zwerver zorgt, en pakt daar even zijn microfoon voor
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik schrok ervan!
Zet je m in de OP HoneyBunny???
Maar voor hij die microfoon pakte had hij het over het drankgebruik van del.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:53 schreef HoneyBunny het volgende:
Mijn eerste OP, dus verwacht er niet teveel van.
knip
Morgen is ie de hele dag weg zei ie net.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benno gaat ook al naar bed ........ die gast mag ook wel weer opzouten wat mij betreft.
die meid die heeft het daar volgens mij echt helemaal niet naar haar zin. Die blijft echt niet langer dan een week (als ze al een week blijft)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:15 schreef STAP01 het volgende:
Amanda mag helemaal niets meer. Komt er een gastspeelster voor haar in trekt die gewoon naar Claire!
hij heeft een duikcursus (voor zijn werk neem ik aan) dus hij moet wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Morgen is ie de hele dag weg zei ie net.
Bedankt HoneyBunny, mooi voor de eerste keer hoor ....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Op is klaar, maar ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken in de OP!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |