In die pose heeft Mike al eens eerder hilarische TV gemaakt (caps opgeleverd).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En schoenen aan .......
[ afbeelding ]
Super BSOL!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En schoenen aan .......
[ afbeelding ]
Persoonlijk bezit, een gastspelertje?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:03 schreef HoneyBunny het volgende:
En juist Mikey begint over persoonlijk bezit!!!
Net begonnen en nu al een snipperdag?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:04 schreef Dementor het volgende:
Op zekers dat mikey morgen niet hoeft te werken.
Duurt wel lang.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
goffer, ze hebben de knop weer gevonden...
Zou die geslagen hebben of niet?
ze zijn wel wakkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat beschermheer Brian in geen velden of wegen te bekennen was!
Daar heb je zoooooooo gelijk in, geen focking kooi zonder Huubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:08 schreef Guuskeee het volgende:
Huub IS de gouden kooi. Kan je gewoon niet omheen.
oh, ik snap hem.... duurde even.... DE USB-STICKquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:03 schreef HoneyBunny het volgende:
En juist Mikey begint over persoonlijk bezit!!!
Maar... Deze momentjes zijn te schaars, helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar heb je zoooooooo gelijk in, geen focking kooi zonder Huub
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, ik snap hem.... duurde even.... DE USB-STICK
'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
en huub fuckt gewoon door. en stakker mickey kan niks terug zeggen
[ afbeelding ]
Yeahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef HoneyBunny het volgende:
Heeft Mikey nou de oorbel van Brian in??
die hebben belangrijkere dingen te doen: doen alsof ze slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
Waar zijn Mikeys matties nou?
De een die ligt krabbend aan het vogelnest over haar gezin te dromen, en de ander heeft zich verstopt onder de dekens en is zichzelf waarschijnlijk aan het slaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
De kindjes van god slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
Boeiend dat zijn kortzichtige mensen!Mike is een crimineel en niks anders!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:17 schreef John316 het volgende:
Mooie TV hoor Huub, alleen jammer dat er veel mensen zijn die denken dat je ook echt zo bent ;e
Juist!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:20 schreef mazaru het volgende:
Jaja mikey.
Wie kaatst kan de bal verwachten![]()
[ afbeelding ]
Claire mag haar eigen mening hebben.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef avonne het volgende:
ik moet nu echt slapen, dus please... blijf noteren wat er gebeurd, lieverds
jahhh dan hoor je de wekker beter???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De wekker gaat onder het kussen
Slaap lekker Avonnequote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef avonne het volgende:
ik moet nu echt slapen, dus please... blijf noteren wat er gebeurd, lieverds
Dat is waar, maar aangezien Mike zelf ook zeer aktief in het spel mee wil doen, moet hij zeker niet zeuren als hij het eens terug krijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou ik vind dat Claire wel een punt heeft! Ze zegt dat hij dit soort dingen beter tegen Brian en amanda kan doen! En daar heeft ze groot gelijk in!
Ik vind Claire een schatje!
Mag natuurlijk, maar normaal gesproken uit ze die ook niet en kan ze alles begrijpen. Is er eindelijk actie in de tent gaat ze zeuren...quote:
heeft hij de zenuwen of een tic??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef mazaru het volgende:
Uitkleden heeft ook eigenlijk geen zin meer
[ afbeelding ]
Tegenwoordig staat daar zo'n zwerver tussen... die zich overal mee schijnt moeten te bemoeien.Als ie gewoon chill doet krijgt ie alle ruimte... maar nee Mikey s iets te ver doorgeschoten in z'n Briansverering...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou ik vind dat Claire wel een punt heeft! Ze zegt dat hij dit soort dingen beter tegen Brian en amanda kan doen! En daar heeft ze groot gelijk in!
Dat iemand onnozel is..ok..maar zò onnozel als je dit spel instapt......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Claire is gewoon te normaal hiervoor.
Claire is een trut eerste klas die elke logica tart met "ja, dat snap ik" en daarmee zo veelvuldig rondstrooit dat je het gevoel krijgt dat ze recht in je gezicht zit te liegen en denkt "praat maar, ik luister niet eens"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Ze zal wel geschrokken zijn van het opstootje dat er was tijdens de SL.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Claire is gewoon te normaal hiervoor.
zeg jij? denk dat huub niet zomaar iets voor niets doet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Huub slaat nu weer door. Is allemaal leuk dit, maar Joker de Mol verkondigt gewoon op TV dat Brian top is.
E dan kan je heel hard de zwerver zieken, maar ja, dat leverd je echt niet je miljoen...
Ze uit zich wanneer ze dat nodig vindt!Juist een sterke karakter eigenschap die in de kooi zwaar onderschat wordt!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mag natuurlijk, maar normaal gesproken uit ze die ook niet en kan ze alles begrijpen. Is er eindelijk actie in de tent gaat ze zeuren...
tis een infrarood camera, en afstandsbediening straalt ook infrarood, zodoende.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:25 schreef Dementor het volgende:
die afstandsbediening knippert in het donker!
yes sir!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tis een infrarood camera, en afstandsbediening straalt ook infrarood, zodoende.
Mike is ook gewoon een eikel, hij verdiend dit, eigen schuld dikke bult. Maar Amanda en Brian moeten ze aanpakken, daar heeft ze groot gelijk in. Volgens mij stoort ze zich eraan dat hij wel tekeer kan gaan tegen de kutzwerver, maar niet tegen degene die hem het meest in de weg staan. En dan een Jaap om je heen die zegt dat tie steeds van alles gaat uithalen, daar geloof ik net zoveel van als van het gelukkige gezin van Amanda.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
die claire heeft nu voor mij afgedaan. niet te begrijpen die kronkel in haar hoofd nu. wat wil ze dan? gewoon iedereen over je heen laten lopen en blut naar huis 22 mei? denk eens na claire, je woont in een spel, tis geen vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |