Sorry hoor, wilde alleen maar helpen, maar het is je wel geluktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:40 schreef HoneyBunny het volgende:
Oke, ik plak voortaal geen plaatjes meer!! Bedankt coor de tip DGK-tegenstander!! Was een groot succes! De halve COS onder de piemels, streamers in shock, en ik heb mn bank ondergezeken nadat ik zag wat ik veroorzaakt had.... Top!
ah, heerlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef Sug4r het volgende:
Huub verzet de wekker van Mikey, hij gaat over 5 minuten af.
En als we een balkje over zijn gereedschap doen? Mag tie dan wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
HoneyBunny, grappig, dat plaatje, maar niet toegestaan op Fok
jeugdige userts en zo.
Dat levelt toch ook gemakkelijker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:46 schreef eusjuh het volgende:
Sneakole is voor niemand beweerd ze.Pfft ze is zo duidelijk voor Brainless en Del.......
Oh oke, dan blijf ik nog heel even wakker!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef Sug4r het volgende:
Huub verzet de wekker van Mikey, hij gaat over 5 minuten af.
balkJE??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En als we een balkje over zijn gereedschap doen? Mag tie dan wel?
100cp dat deze er toch doorkomt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
HoneyBunny, grappig, dat plaatje, maar niet toegestaan op Fok
jeugdige userts en zo.
Complete blokhut moet eroverheenquote:
Sukkel heeft m volgens mij op Snooze gedruktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de focking wekker, Mikey zette hem uit.
Ik zet mn punten op Pielemans van de brandweer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
ik gok op een ruzie straks tussen kutzwerver en huub. Waarschijnlijk wanneer huub gaat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |