quote:VVV te gast bij PSV-Tottenham
PSV heeft de selectie en technische staf van VVV uitgenodigd om de thuiswedstrijd tegen Tottenham Hotspur bij te wonen. De Eindhovenaren willen met dit gebaar laten blijken dat ze zeer tevreden zijn over de manier van onderhandelen over de transfer van Nordin Amrabat.
De aanvaller van VVV vertrekt volgend seizoen naar PSV.
Bron: L1
quote:Poyet: ‘Het veld op, scoren en winnen’
Geschreven op dinsdag, 11 maart om 10:40
Gus Poyet is er heilig van overtuigd dat Tottenham Hotspur ten koste van PSV de kwartfinales van de UEFA Cup zal bereiken. Volgens de assistent-trainer van Juande Ramos moeten de Londenaren de ontmoeting in Eindhoven ‘als een finale zien’.
“We reizen af naar Nederland met de wetenschap dat de heenwedstrijd verloren is gegaan, maar we zijn ervan overtuigd dat we een ronde verder zullen komen”, vertelt Poyet dinsdag op de officiële website. “We zullen alles moeten geven. De wedstrijd moet als een finale worden gezien. We moeten winnen, zo simpel is het nou eenmaal.”
“Het maakt niet uit hoe, dat gold eveneens voor de finale van de Carling Cup. Dat is ongetwijfeld een goede reden voor de spelers om gemotiveerd het veld te betreden. Het zal een tactische wedstrijd worden, maar het is heel simpel: het veld op, scoren en winnen.”
“De spelers weten als geen ander wat er van hun verlangd wordt. Ik hoop dat de spelers het meegereisde publiek tevreden kunnen stellen. Het moet een fantastische avond voor de Spurs worden”, aldus de Uruguayaan. De heenwedstrijd op White Hart Lane eindigde in Eindhovens voordeel (0-1).
Denk het niet, PSV is zakelijk genoeg en tevens Europees gezien heel ervaren. Verwacht dus geen spannende wedstrijd, al hoop ik daar natuurlijk wel op. Maar goed, alles waar ik op hoop, gebeurt niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:48 schreef rubbereend het volgende:
ik heb er zin in, gaat spannend worden
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
huuuuuuuuh het is toch woensdag
Als we dan toch aan verbasteringen van clubnamen gaan doen, maak er dan van:quote:
quote:Afellay op tijd hersteld voor return tegen Spurs
11 maart 2008
Ibrahim Afellay is donderdag van de partij in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. De middenvelder van PSV kampte maandag met wat stijfheid in de onderrug. De Oranje-international heeft dinsdag echter de training weer hervat.
Afellay moest maandag nog voortijdig het trainingsveld verlaten. Hij meldde zich vervolgens bij inspanningsfysioloog Luc van Agt, waarna hij een behandeling onderging. De medische staf liet zich daarna al positief uit over de inzetbaarheid van de middenvelder.
De Eindhovenaren verdedigen tegen Tottenham een 1-0 voorsprong. De ploeg van trainer Sef Vergoossen won vorige week op White Hart Lane dankzij een trefzekere uithaal van Jefferson Farfan.
woensdag dusquote:
ja serieus, zou graag ver komen in de UEFA cup namelijk en dat doet niets af aan de titelracequote:Op woensdag 12 maart 2008 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Zie die echt als tussendoortje. Roda uit win ik 10 keer liever.
nu al de stad inquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Bijna de stad in zeker?
Hoelaat begint de wedstrijd eigenlijk?
Uefa cup is ook geen verkeerde prijs hoor. Het is dan wel geen CL, maar toch..quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Zie die echt als tussendoortje. Roda uit win ik 10 keer liever.
Zeker, voor een Nederlandse club zou het een geweldige prestatie zijn. Toch is voor PSV de titel belangrijker denk ik, vooral vanwege CL voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Uefa cup is ook geen verkeerde prijs hoor. Het is dan wel geen CL, maar toch..
Als je ziet wat voor ploegen er nog inzitten nu, sterk toernooi.
Hoe kun je nu nerveus worden voor PSV, geen enkel haar in mijn hoofd die dat kan begrijpenquote:
1-2.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
T wordt 1-1 schat ik zo in. 1-0 voor, late gelijkmaker, maar te laat gemaakt.
Ik hoop dat psv zich helemaal stuk speelt en tottenham in de 93e minuut de 0-1 scoort lekker verlengen en dan pingels! Voorderest sluit ik me bij je aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopen op een mooie zware wedstrijd. Wie er wint maakt me niet uit.
Mij wel. Hup Tottenham.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van mij mag PSV in Europa altijd winnen, maar niet van Spurs of Man Utd.quote:
ie onderschat de spursquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef Dos37 het volgende:
Hup PSV, verwacht een mooie wedstrijd. Spurs die moeten aanvallen dat kan nooit goed komen in de verdediging bij hun.
doe maar ja. kan ik ook nog een paar extra pintjes in de sportsbar meepikken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik hoop dat psv zich helemaal stuk speelt en tottenham in de 93e minuut de 0-1 scoort lekker verlengen en dan pingels! Voorderest sluit ik me bij je aan
Mooi hoeft niet, wel zwaar. Sowieso moeten de Spurs door, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alleen op die manier kunnen jullie winnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi hoeft niet, wel zwaar. Sowieso moeten de Spurs door, maar ik heb er een hard hoofd in.
Overigens mogen er best wat PSV'ers geschonden de strijd uitkomen, zware blessures niet per se, als ze maar een week of twee uitgeschakeld zijn.
Dat weet ik niet (remember vorig seizoen), maar het zal ik elk geval makkelijker zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen op die manier kunnen jullie winnen.
Logisch toch? Daarbij hoop ik sowieso dat Tottenham Hotspur verder bekert.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Al die Ajacieden weer met exact dezelfde reacties als in de uitwedstrijd.
Over een kwartiertje, 20.45 uur dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begint het?
SPURSquote:Opstelling
Gomes (Bra)
Jan Kromkamp
Dirk Marcellis
Carlos Salcido (Mex)
Alcides (Bra)
Jefferson Farfán (Per)
Edison Méndez (Ecu)
Timmy Simons (C) (Bel)
Jason Culina (Aus)
Ibrahim Afellay
Danny Koevermans
Wissels
Bas Roorda
Mike Zonneveld
Danko Lazovic (Ser)
Slobodan Rajkovic (Ser)
Ismail Aissati
Balázs Dzsudzsák (Hon)
Otman Bakkal
quote:Opstelling
Paul Robinson
Pascal Chimbonda (Fra)
Ledley King (C)
Jonathan Woodgate
Lee Young-Pyo (ZKo)
Jermaine Jenas
Didier Zokora (Ivo)
Tom Huddlestone
Steed Malbranque (Fra)
Dimitar Berbatov (Bul)
Robbie Keane (Ier)
Wissels
Radek Cerný (Tsj)
Teemu Tainio (Fin)
Kevin Boateng (Dui)
Michael Dawson
Darren Bent
Jamie O'Hara
Aaron Lennon
Elk woord wat ooit een keer in de arena is gevallen is natuurlijk voorbehouden aan ajax natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:45 schreef Noshiba het volgende:
AHAHAHHAHA PASSIE EN TROTS AHAHAHHAHAHA
Strijd
moeten jullie geen eigen acties verzinnen?![]()
Hij kijkt altijd zo sneuquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Die Alcides is idd opbouwend bedroevend.
En ik moet zeggen dat ie het verdedigend nou niet helemaal weet te compenseren. Als ie daar nou eens exeptioneel goed in zou zijn.. had het nog niet eens zo'n probleem geweest...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Die Alcides is idd opbouwend bedroevend.
quote:
Kameni was ook al Spanjaard...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef cultheld het volgende:
Het feit dat ie géén bekende voetballer was? Die Vermeulen
.
Ja en de Nederlandse clubs hebben het hele tifo idee van Italianen gejat. Zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef pfaf het volgende:
Sjesus, zingen ze nu naast PAOK ook al Horto Magiko bij PSV?
Het wordt wel heel zielig zo. Dat Fritsje Philips Luukie Nilis was al pathetisch, maar om ook nog eens Horto Magiko te verkrachten. Laat ze Guud Meeuwis zingen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja en de Nederlandse clubs hebben het hele tifo idee van Italianen gejat. Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Daar hebben ze ook echt de spelers voor, om op de nul te spelen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Chadi het volgende:
PSV moet echt gaan passen.. gewoon verdedigen en die ronde eruit halen.. geen fratsen .. Als de spurs scoren ben je gewoon weg.
Wat maakt 't nou uit wat ze zingen. Ze vermaken zich prima in ieder gevalquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het wordt wel heel zielig zo. Dat Fritsje Philips Luukie Nilis was al pathetisch, maar om ook nog eens Horto Magiko te verkrachten. Laat ze Guud Meeuwis zingen.
Sorry, ik zal ze in hun waarde laten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat maakt 't nou uit wat ze zingen. Ze vermaken zich prima in ieder geval.
Proppen papierquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:10 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Wat zijn die zwarte dingen die steeds op het veld gegooid worden?
Nu snap ik waarom wij in de Arena een gracht hebbenquote:
Er kan over 60 minuten ook nog wel gescoord worden hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:16 schreef Chadi het volgende:
Hebben die gasten van de spurs door dat z emoeten winnen????
Ik zie het al helemaal voor me... een Duitse keeper die tegen zn Nederlandse collega 'LOS!' roeptquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:22 schreef PastorOfMuppets het volgende:
"ze spreken bijna dezelfde taal"
Volgens mij is Mexicaans Spaans en Braziliaans Portugees toch heel verschillend hoor.
Idd ... we zitten hier niet in zo'n Oost Europees kut stadion waar 90 minuten lang toeteren de mode is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Kan iemand die gast met die toeten niet ff neerknallen?
Volgend jaar in eindhovenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd ... we zitten hier niet in zo'n Oost Europees kut stadion waar 90 minuten lang toeteren de mode is.
Probleem van THFC is dat ze geen echte flankspelers opstellen en geen echte spelmaker hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Tottenham lopen teveel spelers met oogkleppen op, helpt ze niet mee.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV solliciteert naar de eerste tegengoal.
Ze schuiven inderdaad de verantwoordelijkheid telkens af. Ik hoop op een goede PSV afloop uiteraard en heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Probleem van THFC is dat ze geen echte flankspelers opstellen en geen echte spelmaker hebben.
Maar goed, toch kan er altijd wel weer gescoord worden, daar hopen we dan maar op.
Voor Jezusquote:
1e helft waren ze beter dan PSV.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef tong80 het volgende:
Is Tottenham de hele wedstrijd al zo slecht ?
Verdedigen met Malbranque is nou niet echt nuttig verdedigenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is gewoon nog 4-4-2 in verdedigende acties.
Nee, maar de poppetjes staan daar wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Verdedigen met Malbranque is nou niet echt nuttig verdedigen
89e minuut is vroeg genoeg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef M0NTANA het volgende:
PSV ontsnapt.
Laten we 't hopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef neilpad het volgende:
dit gaat echt nog fout zo.
Altijd het beste voor je spelers héquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef appelsientje het volgende:
Tering!!! K*t Serviër scoor dan!
Het woordje staat los wat ik hem toe wens..quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd het beste voor je spelers hé
Het vervelende is... Lee is er wel.. maar niet voor onsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik mis een Lee. Die kon tenminste een voorzet geven. Bij Jan bv. laat dat nog al eens te wensen over.
je bedoeld Afellay.. die staat echt te prutsen de laatste paar minuten hoor...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alcides wisselen a.u.b.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Mooie goal. Dan maar winnen in de verlenging.
Hopen dat het zo blijft nu.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Fuckin' yes!
En de eerste helft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Dik en dik verdiend overigens. Spurs dicteert de gehele 2e helft.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Dik en dik verdiend overigens. Spurs dicteert de gehele 2e helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |