Mij wel. Hup Tottenham.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopen op een mooie zware wedstrijd. Wie er wint maakt me niet uit.
Van mij mag PSV in Europa altijd winnen, maar niet van Spurs of Man Utd.quote:
ie onderschat de spursquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef Dos37 het volgende:
Hup PSV, verwacht een mooie wedstrijd. Spurs die moeten aanvallen dat kan nooit goed komen in de verdediging bij hun.
doe maar ja. kan ik ook nog een paar extra pintjes in de sportsbar meepikken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik hoop dat psv zich helemaal stuk speelt en tottenham in de 93e minuut de 0-1 scoort lekker verlengen en dan pingels! Voorderest sluit ik me bij je aan
Mooi hoeft niet, wel zwaar. Sowieso moeten de Spurs door, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopen op een mooie zware wedstrijd. Wie er wint maakt me niet uit.
Alleen op die manier kunnen jullie winnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi hoeft niet, wel zwaar. Sowieso moeten de Spurs door, maar ik heb er een hard hoofd in.
Overigens mogen er best wat PSV'ers geschonden de strijd uitkomen, zware blessures niet per se, als ze maar een week of twee uitgeschakeld zijn.
Dat weet ik niet (remember vorig seizoen), maar het zal ik elk geval makkelijker zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen op die manier kunnen jullie winnen.
Logisch toch? Daarbij hoop ik sowieso dat Tottenham Hotspur verder bekert.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Al die Ajacieden weer met exact dezelfde reacties als in de uitwedstrijd.
Over een kwartiertje, 20.45 uur dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begint het?
SPURSquote:Opstelling
Gomes (Bra)
Jan Kromkamp
Dirk Marcellis
Carlos Salcido (Mex)
Alcides (Bra)
Jefferson Farfán (Per)
Edison Méndez (Ecu)
Timmy Simons (C) (Bel)
Jason Culina (Aus)
Ibrahim Afellay
Danny Koevermans
Wissels
Bas Roorda
Mike Zonneveld
Danko Lazovic (Ser)
Slobodan Rajkovic (Ser)
Ismail Aissati
Balázs Dzsudzsák (Hon)
Otman Bakkal
quote:Opstelling
Paul Robinson
Pascal Chimbonda (Fra)
Ledley King (C)
Jonathan Woodgate
Lee Young-Pyo (ZKo)
Jermaine Jenas
Didier Zokora (Ivo)
Tom Huddlestone
Steed Malbranque (Fra)
Dimitar Berbatov (Bul)
Robbie Keane (Ier)
Wissels
Radek Cerný (Tsj)
Teemu Tainio (Fin)
Kevin Boateng (Dui)
Michael Dawson
Darren Bent
Jamie O'Hara
Aaron Lennon
Elk woord wat ooit een keer in de arena is gevallen is natuurlijk voorbehouden aan ajax natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:45 schreef Noshiba het volgende:
AHAHAHHAHA PASSIE EN TROTS AHAHAHHAHAHA
Strijd
moeten jullie geen eigen acties verzinnen?![]()
Hij kijkt altijd zo sneuquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Die Alcides is idd opbouwend bedroevend.
En ik moet zeggen dat ie het verdedigend nou niet helemaal weet te compenseren. Als ie daar nou eens exeptioneel goed in zou zijn.. had het nog niet eens zo'n probleem geweest...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Die Alcides is idd opbouwend bedroevend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |