Kameni was ook al Spanjaard...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef cultheld het volgende:
Het feit dat ie géén bekende voetballer was? Die Vermeulen
.
Ja en de Nederlandse clubs hebben het hele tifo idee van Italianen gejat. Zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef pfaf het volgende:
Sjesus, zingen ze nu naast PAOK ook al Horto Magiko bij PSV?
Het wordt wel heel zielig zo. Dat Fritsje Philips Luukie Nilis was al pathetisch, maar om ook nog eens Horto Magiko te verkrachten. Laat ze Guud Meeuwis zingen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja en de Nederlandse clubs hebben het hele tifo idee van Italianen gejat. Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Daar hebben ze ook echt de spelers voor, om op de nul te spelen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Chadi het volgende:
PSV moet echt gaan passen.. gewoon verdedigen en die ronde eruit halen.. geen fratsen .. Als de spurs scoren ben je gewoon weg.
Wat maakt 't nou uit wat ze zingen. Ze vermaken zich prima in ieder gevalquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het wordt wel heel zielig zo. Dat Fritsje Philips Luukie Nilis was al pathetisch, maar om ook nog eens Horto Magiko te verkrachten. Laat ze Guud Meeuwis zingen.
Sorry, ik zal ze in hun waarde laten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat maakt 't nou uit wat ze zingen. Ze vermaken zich prima in ieder geval.
Proppen papierquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:10 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Wat zijn die zwarte dingen die steeds op het veld gegooid worden?
Nu snap ik waarom wij in de Arena een gracht hebbenquote:
Er kan over 60 minuten ook nog wel gescoord worden hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:16 schreef Chadi het volgende:
Hebben die gasten van de spurs door dat z emoeten winnen????
Ik zie het al helemaal voor me... een Duitse keeper die tegen zn Nederlandse collega 'LOS!' roeptquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:22 schreef PastorOfMuppets het volgende:
"ze spreken bijna dezelfde taal"
Volgens mij is Mexicaans Spaans en Braziliaans Portugees toch heel verschillend hoor.
Idd ... we zitten hier niet in zo'n Oost Europees kut stadion waar 90 minuten lang toeteren de mode is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Kan iemand die gast met die toeten niet ff neerknallen?
Volgend jaar in eindhovenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd ... we zitten hier niet in zo'n Oost Europees kut stadion waar 90 minuten lang toeteren de mode is.
Probleem van THFC is dat ze geen echte flankspelers opstellen en geen echte spelmaker hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Tottenham lopen teveel spelers met oogkleppen op, helpt ze niet mee.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV solliciteert naar de eerste tegengoal.
Ze schuiven inderdaad de verantwoordelijkheid telkens af. Ik hoop op een goede PSV afloop uiteraard en heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Probleem van THFC is dat ze geen echte flankspelers opstellen en geen echte spelmaker hebben.
Maar goed, toch kan er altijd wel weer gescoord worden, daar hopen we dan maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |