Spinazie idd heel erg kort wokken/roerbakken, anders heb je echt een groene drab op je bord liggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euh, niet lang
tot het in volume begint af te nemen, en de geitenkaas niet geheel laten smelten, da's zonde
Ik maak gepofte aardappel altijd in de magnetron.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Haijo het volgende:
Hmm, ik had weer chickenwings met de KFC mix van de toko geprobeerd met een gepofte aardappel. Alleen de korst was iets té krokant en de gepoft aardappel was mislukt. De laatste was dan ook groot dus ik denk dat hij dan wat langer in de oven moet. 4-5 kwartier ipv 50 minuten op 175 denk ik.
voor 1 aardappel in de magnetron heb je maar 3 minuten nodig, wel even een paar gaatjes prikken met een vork voor je de aardappel de magnetron in doetquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:53 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik maak gepofte aardappel altijd in de magnetron.
Aardappels schoon wassen...vochtig op een bord leggen zout over strooien en 10 minuutjes op vol vermogen. Vulling van zure room, spekjes en lenteui.
Ja hehe was even vergeten te vertellen dat mijn magnetron kuren heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voor 1 aardappel in de magnetron heb je maar 3 minuten nodig, wel even een paar gaatjes prikken met een vork voor je de aardappel de magnetron in doetdit kan gewoon op een droog bord
![]()
Je vulling klinkt btw erg lekker, even onthouden![]()
Wat ook een lekkere vulling is: kwark met flink wat garnalen en lente-uitjes in dunne ringetjes, en vers gemalen peper, afgemaakt met een riverkreeftje of reuze-garnaal/gamba
is ook verrukkelijk, zeker in de zomer met een frisse salade ernaast en een lekker visje uit de oven of grillpan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ja hehe was even vergeten te vertellen dat mijn magnetron kuren heeft.Bedankt voor de tip.
Ik ga die vulling zeker proberenKlinkt goed.
Dat heb ik gisteren ook weer eens gegetenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:58 schreef Haijo het volgende:
Brinta!
he, bah, het ís dat het zulk kutweer is, anders had dat een topidee geweest! (de markt is daarvoor te ver weg dan nu)quote:
Nou, het is dat ik gister een vooruitziende blik had en alvast een doosje gemengde paddestoelen en bospaddestoelen bouillon had meegenomen hoor, anders had ik vanavond de frietpan aangeslingerd!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
he, bah, het ís dat het zulk kutweer is, anders had dat een topidee geweest! (de markt is daarvoor te ver weg dan nu)
*verder lurkt*
herkenbaar +20quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
het is vandaag echt zo'n ik-moet-zoveel-doen-maar-ik-wil-niet dag...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Net een gebakken ei op.
Zo boodschappen doen, gaan vanaaf zelf roti maken
Roti is verschoven naar morgen, eet je mee?quote:
nou, hij was lekker heurquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu een schnitzeltje, die moest op
vanavond kaasfondue
met meergranenstokbrood en champignons
oh, en wijn
Shit, die ben ik vergeten. Ik heb wel paddenstoelen maar geen bouillon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, het is dat ik gister een vooruitziende blik had en alvast een doosje gemengde paddestoelen en bospaddestoelen bouillon had meegenomen
Dat heb ik dus met olijven... ik vreet echt alles, alleen olijven blijf ik gewoon ranzig vinden ondanks vele pogingenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Oeh artisjokharten. Mijn hemel en mijn hel. Mijn ziltige verdoemenis en euforische symbiose.
Ik lust die kutdingen godverdomme nog steeds niet!!!
t heeft bij mij ook een tijdje geduurd maar vandaag had ik ze doormidden gesneden, gemarineerd in olijfolie, vers citroensap en geperst knoflook...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Oeh artisjokharten. Mijn hemel en mijn hel. Mijn ziltige verdoemenis en euforische symbiose.
Ik lust die kutdingen godverdomme nog steeds niet!!!
ik eet olijven pas sinds een jaar of 3, en ik vind het nu verrukkelijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met olijven... ik vreet echt alles, alleen olijven blijf ik gewoon ranzig vinden ondanks vele pogingenEcht zo irritant om een beperking te hebben in je culinaire spectrum
Maar ik maak het ook wel eens met kippe- of tuinkruidenbouillon hoor, gaat prima!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Shit, die ben ik vergeten. Ik heb wel paddenstoelen maar geen bouillon.![]()
Ik besloot vanmiddag dat ik vanavond risotto wilde maken en heb toen in de supermarkt op goed geluk wat dingen in mijn mandje gegooid.
Daarna nog wezen winkelen en had toen geen zin meer om te koken dus chinees we hebben gehaald en de risotto voor morgen op het programma gezet. Maar nu moet ik morgen dus weer naar de winkel voor paddenstoelenbouillon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |