abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 11:00:01 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57258857
baquette met pasta
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_57259046
verse bloedsinasappelsap
pi_57259287
Croissantje met zelfgemaakte jam, ananas-sinaasappel smoothie en een mini stolletje
  zondag 9 maart 2008 @ 11:57:07 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57259637
Het maakt geen jota uit of de bataat paarsig, oranje of wit is.
Je kunt er precies dezelfde dingen mee.

Ik ben jaloers Ik eet ze namelijk maar eens per jaar en met heel veel ellende, want ik verdraag dat stomme ding voor geen meter.
  zondag 9 maart 2008 @ 11:58:13 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57259653
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:51 schreef PeRi het volgende:
Gisteravond babi pangang gehaald bij de Chinees. Stempelkaartje was vol, dus gratis eten .

Vanavond wil ik iets lekkers maken, denk dat ik wat kip in de oven gooi. Wat rijst erbij en tayerblad.

Nu een broodje pesto-kaas en een kop koffie.
Tayerblad? Wat, waar, en waarom en hoe?
pi_57259663
Vrijdag ristto, gisteren biefstuk met gefrituurde aardappeltjes en champignons, paprika en ui en vanavond wordt het gado-gado
  zondag 9 maart 2008 @ 12:03:57 #107
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57259734
Broodjes met Ossenworst
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 9 maart 2008 @ 12:06:14 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57259762
Kom cruesli met melk, wat druiven, een mandarijntje en een paar walnoten...

Vanavond bami (zonder ei,vergeten bedenk ik me nu )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57259815
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:57 schreef SHE het volgende:
Het maakt geen jota uit of de bataat paarsig, oranje of wit is.
Je kunt er precies dezelfde dingen mee.

Ik ben jaloers Ik eet ze namelijk maar eens per jaar en met heel veel ellende, want ik verdraag dat stomme ding voor geen meter.
Tof, dan ga ik zo maar eens vast de mangochutney voorbereiden.
Heb je een lekker receptje of zal ik gewoon maar een googelen?

Waar heb je last van na het eten van die dingen? Of beter gezegd; waar moet ik me op voorbereiden? (Mijn darmen zijn ook nogal gevoelig)
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57259841
En ik heb nog steeds geen ontbijt gehad
Ik ga maar met de chutney aan de gang en dan snoep ik tussendoor wel wat.
pi_57260406
net als ontbijt pistoletje, beschuitje en een glas melk op
weet nog niet wat er op het avondprogramma staat
pi_57260793
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik heb nog steeds geen ontbijt gehad
Ik ga maar met de chutney aan de gang en dan snoep ik tussendoor wel wat.
Ik heb ook nog steeds niet ontbeten...ga zo nog maareens wat sushi maken, had teveel rijst gemaakt gisteraaf, dus mooi excuus om weer lekker te eten
  zondag 9 maart 2008 @ 13:16:12 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57260930
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tof, dan ga ik zo maar eens vast de mangochutney voorbereiden.
Heb je een lekker receptje of zal ik gewoon maar een googelen?

Waar heb je last van na het eten van die dingen? Of beter gezegd; waar moet ik me op voorbereiden? (Mijn darmen zijn ook nogal gevoelig)
Bereid je dan maar voor; zoete aardappel staat er nogal om bekend dat het darmklachten geeft; denk aan weelderige flatulentie
pi_57260968
Gebrunched met vier minibroodjes, een eitje en wat aardbeien
  zondag 9 maart 2008 @ 13:21:06 #115
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57261027
Ham/kaas croissantjes van Danerolles
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_57261092
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Bereid je dan maar voor; zoete aardappel staat er nogal om bekend dat het darmklachten geeft; denk aan weelderige flatulentie
Ah, dat zal een romantisch avondje worden dan.
pi_57261191
quote:

[..]

Damzz zal ik dan vanaaf mijn eerste windje laten in 7 maanden bij vriendlief

zoete aardappel is 1 van de onderdelen van de Gado Gado die vriend gaat maken vanaaf
  zondag 9 maart 2008 @ 13:32:07 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57261272
Na 7 maanden kan dat best. Zelfs boeren mag dan
pi_57261705
Net gestoofde scholrolletjes op, met gebakken aardappels en sla.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  zondag 9 maart 2008 @ 13:59:16 #120
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_57261817
Vanavond een gegrild zalmmootje met pasta, gebakken cherrytomaatjes, verse spinazie, knoflook, een rood uitje en wat kruidenkaas.
pi_57262834
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
Na 7 maanden kan dat best. Zelfs boeren mag dan
I know...wat dat betreft waren wij al heel snel alle schaamte voorbij, kan ook niet anders als je in 7 maanden tijd bijna geen dag zonder elkaar bent geweest Bij mij heeft het alleen wel wat langer geduurd dan bij hem, maargoed ik ben een meisje

Late lunch van vanmiddag, met sake natuurlijk

pi_57263357
Eh een pizza denk ik. Ben niet zo'n kookheld in het weekend.
pi_57263651
Vanavond eten we kip siam
  zondag 9 maart 2008 @ 15:56:29 #124
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_57264368
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:

Vriendlief is druk aan het koken, de heilbot ligt in vanalles en nog wat te stoven....ben benieuwd

Vanmiddag een bezoekje aan Xotus gebracht en weer genadeloos inkopen gedaan. Ook vanalles om sushi te maken, vriendlief is er geen fan van, maar ikke wel

Ook het messen-repetoire weer uitgebreid met een Sabatier en in dezelfde keukenbenodighedensjop een keukenbijl gekocht, wat een geyl ding is dat
Zo gezegd zo gedaan...

visje ligt te stoven met tomaat, lente-uitjes, spaanse peper, citroengras, gember, fijn gesneden bleekselderij, half blokje visbouillon opgelost in water

lente-ui , knoflook en heel dun gesneden wortel even roerbakken, ondertussen mie koken

de mie bij de groenten doen, afmaken met wat vissaus

en serveren met een kloddertje basilicum en koriander van Thai Delight en komkommer
Alea jacta est
pi_57264841
quote:

[..]

Good Lord, dat wordt nog lachen dan
Lunch was een bak zoete-aardappel/kikkererwtensoep met spinazie, en turks brood met paprika-walnotenprut

@ Mindermutsig, Allerhande heeft een prima recept op hun website voor mangochutney, maar voel je vrij om met de specerijen te varieren; gember is bijv ook lekker in mangochutney.
pi_57265974
midden in een nogal heftige verbouwing, dus maar even gemakkelijk fondue, met sla en stokbrood en kant en klare sausjes. toch maar weer een fles z.afrikaanse wijn erbij, slapen we lekker.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:29:23 #127
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57265989
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Zo gezegd zo gedaan...

visje ligt te stoven met tomaat, lente-uitjes, spaanse peper, citroengras, gember, fijn gesneden bleekselderij, half blokje visbouillon opgelost in water
[ afbeelding ]

lente-ui , knoflook en heel dun gesneden wortel even roerbakken, ondertussen mie koken
[ afbeelding ]

de mie bij de groenten doen, afmaken met wat vissaus
[ afbeelding ]

en serveren met een kloddertje basilicum en koriander van Thai Delight en komkommer
[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit, en wat een top zaak is die Xotus hé, daar kan je werkelijk alles krijgen en heel zelden grijp je mis.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 9 maart 2008 @ 17:30:48 #128
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57266015
Vandaag gegeten:

Chinese tomatensoep ( van Ah, is goed te doen), met een kaas uien stokbrood, hierbij rode en groene pesto en kruidenboter.
Het is een combinatie van niks, maar het smaakte heerlijk.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 9 maart 2008 @ 17:53:54 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57266470
Straks maar weer eens een lekkere paddenstoelen-risotto maken met daarbij voor Bluezz een pepersteak en voor mijzelf een lamsmedaillon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57266499
Een ranzige, veel te grote, vette en overheerlijke afhaal-griekse-schotel gegeten. Souflaki, gyros, bifteki, rijst, tzaziki, knoflooksaus, griekse salade.

BURP
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57266663
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Good Lord, dat wordt nog lachen dan
Lunch was een bak zoete-aardappel/kikkererwtensoep met spinazie, en turks brood met paprika-walnotenprut

@ Mindermutsig, Allerhande heeft een prima recept op hun website voor mangochutney, maar voel je vrij om met de specerijen te varieren; gember is bijv ook lekker in mangochutney.
Ik heb een aantal recepten gecombineerd tot iets wat verrassend lekker smaakt. Uit mijn hoofd: Uitje, gember, teentje knoflook en chilipeper even zachtjes bakken, afblussen met witte wijnazijn, suiker, munt en geroosterde komijnzaadjes erbij (erg goede toevoeging al zeg ik het zelf ), mango erin en laten pruttelen.

Ik ben klaar met alle voorbereidingen
Het menu voor vanavond:

Amuses
Bloemkoolsoep met roomkaas in een aangepaste variant.
Glaasje van peer met portsaus en een bladerdeegstengel met parmaham

Voorgerecht
Victoriabaars met gember (zonder de sojabonen) op bedje van rucola

Hoofdgerechten
Frietjes van zoete aardappel met mangochutney
Kangeroebiefstuk van de gril
Gestapelde gegrilde groente (aubergine, courgette, paprika) met een mengel van pesto met roomkaas en knoflook ertussen en een kaaskletskop erop.

Nagerechten
Honingbanaan met een ijskoude PX sherry
Kaasplankje met vintage port

Nu nog even douchen, omkleden en een stofzuiger door het huis halen.
pi_57266810
Oja, voor de mensen die in de SC hebben gelezen dat er op het laatste moment 2 mensen mee komen eten:
Ik hoor net dat zij geen champignons, vis en aubergine lusten en dat de kangeroebiefstuk ze ook een beetje angstig maakt Verder mag het niet te pittig (chilipeper in de chutney, chilipeper bij de vis) en drinken ze eigenlijk alleen maar cola.
Ik zit er ernstig over te denken voor die twee gewoon het tosti-ijzer aan te zwengelen.
Vraag dan niet of je mee mag eten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 maart 2008 @ 18:14:37 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57266834
Verse pasta met een groente gehaktsaus. En permezaanse kaas.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57266838
Gewoon nooit vertellen wat je gaat maken, doe ik ook al heel lang niet meer, en alles gaat hier gewoon schoon op.

Vanavond eten wij paddenstoelen risotto voor mij een pepersteekie en voor golfer een huppelig lammetje.
pi_57266907
het is hier roerbakgroente, vegaburger en gebakken aardappels geworden
pi_57266935
Ik ga zo meteen maar eens spareribs bestellen. Mjammie.
pi_57267002
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ziet er heerlijk uit, en wat een top zaak is die Xotus hé, daar kan je werkelijk alles krijgen en heel zelden grijp je mis.
Ja absoluut een topzaak! En het erge is: ik woon in Delft en wist nieteens dat die toko daar zat Dat moest ik dus van c_n_k vernemen

Voor de mensen die ook dol op goede messen zijn: bij Pijnappels op de burgwal in Delft is er verbouwingsuitverkoop.
De messen zijn met 30% korting, dat scheelt nogal op een mes van 100 euro
Ook vele andere keukenbenodigheden zijn afgepriijsd btw.

Ontopic: stiekem van de tahoe en pindasaus die voor de gado gado is bedoeld aan het snoepen
pi_57267029
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, voor de mensen die in de SC hebben gelezen dat er op het laatste moment 2 mensen mee komen eten:
Ik hoor net dat zij geen champignons, vis en aubergine lusten en dat de kangeroebiefstuk ze ook een beetje angstig maakt Verder mag het niet te pittig (chilipeper in de chutney, chilipeper bij de vis) en drinken ze eigenlijk alleen maar cola.
Ik zit er ernstig over te denken voor die twee gewoon het tosti-ijzer aan te zwengelen.
omg wat vreselijk dat soort mensen

succes vanaaf

het klinkt mij iig allemaal erg verrukkelijk wat je hebt gemaakt
pi_57267110
SOL ik mis je in de SC

Ik zit aan een lekker vloeibaar voorafje
pi_57267169
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
kunnen mensen dan moeilijk doen! overigens klinkt het heerlijk wat je allemaal maakt!
pi_57267177
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef Bluezz het volgende:
SOL ik mis je in de SC

Ik zit aan een lekker vloeibaar voorafje
ik wilde eik niet meer fokken de komende tijd, maar dat lukt me dus niet helemaal
maargoed waar ik de meeste tijd in doorbreng, de sc dus, is me gelukt even links te laten liggen

ontopic: wit wijntje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2008 18:33:14 ]
pi_57267179
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

omg wat vreselijk dat soort mensen

succes vanaaf

het klinkt mij iig allemaal erg verrukkelijk wat je hebt gemaakt
SOL!
Dankje

Ja het is erg. Maar ik heb al een alternatief voor de victoriabaars (gebakken brie met honing en pijnboompitjes op rucola) en de mangochutney en de aubergine proberen ze maar gewoon of ze laten het staan.
Cola krijgen ze niet bij het eten maar ik heb een kan met water met gember, citroen en sinaasappel in de koelkast gezet. (Zal je zien, lusten ze geen gember )

De bloemkoolsoep smaakt in ieder geval super
pi_57267228
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

SOL!
Dankje

Ja het is erg. Maar ik heb al een alternatief voor de victoriabaars (gebakken brie met honing en pijnboompitjes op rucola) en de mangochutney en de aubergine proberen ze maar gewoon of ze laten het staan.
Cola krijgen ze niet bij het eten maar ik heb een kan met water met gember, citroen en sinaasappel in de koelkast gezet. (Zal je zien, lusten ze geen gember )

De bloemkoolsoep smaakt in ieder geval super

haal de gember er voor het serveren uit, natuurlijk wel zonder dat ze het zien, anders krijg je toch nog gemekker
pi_57267335
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

haal de gember er voor het serveren uit, natuurlijk wel zonder dat ze het zien, anders krijg je toch nog gemekker
Goed plan.
pi_57267477
mindermutsig, op zich houdt jij wel van aparte smaken of niet?
of hoort dit dan in de sc?
pi_57268130
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef draculettetje het volgende:
mindermutsig, op zich houdt jij wel van aparte smaken of niet?
of hoort dit dan in de sc?
Eigenlijk wel denk ik. Evenals de helft van mijn posts in dit topic vrees ik
Maar wat vind jij aparte smaken?
pi_57268200
Vandaag lekker lamsschenkel gegeten uit de oven
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  zondag 9 maart 2008 @ 19:24:01 #148
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_57268286
Kip Madras
stupidity has become as common as common sense was before
pi_57269065
pffft...ik zit vol, de gado gado was verrukkelijk

*note to myself: mocht deze relatie ooit overgaan, dan moet de vriend erna ook Indisch zijn....burp
pi_57269144
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eigenlijk wel denk ik. Evenals de helft van mijn posts in dit topic vrees ik
Maar wat vind jij aparte smaken?
smaken waarvan je moet houden, zoals de aubergine, gember en wat las ik nou nog meer?
Niet dat ik apart vind maar dat hoor ik gewoon van meer mensen dat het uitgesproken smaken zijn,
misschien is dat een betere omschrijving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')