Inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Wat een figuur die Gomes.
Wat zal je hem haten als je niet voor PSV bent. Wat een geweldenaar.
Mwah, zo'n prachtmens kun je toch bijna niet haten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat er zondag gewoon een paar om de oren krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef Zwansen het volgende:
ik haat hem niet hoor,quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Precies, geweldige keeper. Punt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef cultheld het volgende:
Mwah, zo'n prachtmens kun je toch bijna niet haten?
Ik dacht dat je voor Vitesse was maar je komt wel klaar voor alles wat van Psv isquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ook gewoon nog met Bakkal, Danko en Dsudszak op de bank beginnen.
Heb vandaag genoeg dribbels gezien die fout afliepen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wordt wel minder want dat merkt hij nu ook wel met al die schoppen. Daarbij zijn z'n dribbels die lukken een grote meerwaarde.
Dan zijn types als Leonardo en Suarez erger.
Mis ik iets? Wie haten hem dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Dude, ga is naar bed ofzo. Ik houd van voetbal. Daarom kijk je PSV in europa.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Vitesse was maar je komt wel klaar voor alles wat van Psv is
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
PSV verliest niet.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop dat je ditmaal (eindelijk eens) geen gelijk hebt.
Ik ga ff opzoek naar Affellay topicquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb vandaag genoeg dribbels gezien die fout afliepen.
Daar moet hij gewoon aan werken. Voor de rest is het een prachtige voetballer.
ben je nu weer voor psv?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
psv![]()
![]()
en thuis afmaken![]()
![]()
moeten ze hierna nou tegen bayern ?
Of het onzin is weet je over 6 dagenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Zwansen het volgende:
'PSV stunt.' Wat een onzin.
De tering, wat ben jij triest zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk voor al die ajax fans die voor spurs zijn
wat zijn die slecht zeg
Tuurlijk, want dit had iedereen van tevoren al wel een beetje verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Zwansen het volgende:
'PSV stunt.' Wat een onzin.
DG over dat van je in het PSV topic dat het West Ham niet zou gebeuren. Dat zeg ik niet, gebeurd vaak zat zelfsquote:
Hoezo niet? Het is wel niet het PSV van vorig jaar ofzo, maar die wonnen toch ook gewoon van teams als Arsenal. Waarom dan niet van Spurs, die veel minder zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dit had iedereen van tevoren al wel een beetje verwacht.
Nou als je de vorm van PSV zag en die van de Spurs de laatste weken dan leek dit op een eitje voor PSV.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is wel niet het PSV van vorig jaar ofzo, maar die wonnen toch ook gewoon van teams als Arsenal. Waarom dan niet van Spurs, die veel minder zijn?
Zo'n verrassing is het niet.
Ga maar naar Jorien's post historie kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De tering, wat ben jij triest zeg
Ik maakte die opmerking omdat je vrij regelmatig met die opmerking komt terwijl West Ham vrij overrated is, ook in dat opzicht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
DG over dat van je in het PSV topic dat het West Ham niet zou gebeuren. Dat zeg ik niet, gebeurd vaak zat zelfs.
Maar echt wegzingen dan doe je dat minstens 45 minuten en ga je er echt overheen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:06 schreef Han-Pekel het volgende:
ziet er weer blij uit, die buschauffeur
Wel omdat het uit is. Pas de derde Europese thuisnederlaag van de spurs in 59 wedstrijden. Dan mag je gerust zeggen dat het uitzonderlijk is....quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is wel niet het PSV van vorig jaar ofzo, maar die wonnen toch ook gewoon van teams als Arsenal. Waarom dan niet van Spurs, die veel minder zijn?
Heb je ze gezien tegen Utrecht? Als je dit van tevoren verwacht had ben je wel erg optimistisch, dat je er op hoopt snap ik, maar de Spurs waren gewoon favoriet hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij altijd met je zingen. Als je wil zingen en dat wil becommentarieren dan ga je maar bij een zangkoor ofzo. Of doe dan lekker mee aan Idols.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
DG over dat van je in het PSV topic dat het West Ham niet zou gebeuren. Dat zeg ik niet, gebeurd vaak zat zelfs.
Maar echt wegzingen dan doe je dat minstens 45 minuten en ga je er echt overheen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef JelleS het volgende:
Mooi om Farfan zo weer te zien spelen. Afellay maakte ook weer duidelijk dat hij gewoon in Oranje moet.
Mwah het is en blijft altijd beter dan wat je in NL ziet, al is het dit seizoen wel minder bij WHUFC omdat ze eigenlijk nergens meer voor spelen. Vorig jaar was het vechten tegen degradatie en was de sfeer perfect.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik maakte die opmerking omdat je vrij regelmatig met die opmerking komt terwijl West Ham vrij overrated is, ook in dat opzicht.
Het is toch een onderdeel van het voetbal imoquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij altijd met je zingen. Als je wil zingen en dat wil becommentarieren dan ga je maar bij een zangkoor ofzo. Of doe dan lekker mee aan Idols.
Of je snapt dan gewoon dat net zoals een zwaluw geen zomer maakt, het ook zo is dat een slechte wedstrijd niet betekend dat ze meteen kansloos zijn de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ze gezien tegen Utrecht? Als je dit van tevoren verwacht had ben je wel erg optimistisch, dat je er op hoopt snap ik, maar de Spurs waren gewoon favoriet hoor.
Zo hey grappig dat je voor mij denkt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
En iedereen ( behalve de PSV'ers zelf ) dacht dat PSV kansloos was
als de wedstrijd door gaat ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Complimenten aan PSV! Zeer professioneel gewonnen daar, goed voor het Nederlands voetbal
Alleen zondag gaan jullie er wel aan!!!
Achja er is nu volop vertrouwen voor zondagquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo hey grappig dat je voor mij denkt.
PSV was totaal niet kansloos want als je ziet wat een kut voetbal de Spurs dit seizoen spelen hebben ze niks te zoeken in europa.
Ze zijn zo veranderlijk als het Londonse weer.
Dat is wel te hopen. Hoewel het denk ik meer lag aan de manier van spelen vandaag. Farfan heeft vooral een mindere periode omdat ie dit jaar op rechtsbuiten staat, dat ligt hem gewoon niet. Vandaag kon ie weer gewoon een stuk naar het midden kruipen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat veegt Farfan trouwens van zich af na zn goal? zn slechte periode?
Ze hebben toch maar besloten van nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weken terug een akkoord was gekomen over die lonen
Wat is er jongen, vertel het eens? Afellay hoort niet in Oranje volgens jou?quote:
Afellay is inderdaad een klasbak, misschien geen basisplaats nog maar zeker wel in de selectie erbijquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er jongen, vertel het eens? Afellay hoort niet in Oranje volgens jou?
Zondag....gaat niet door hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja er is nu volop vertrouwen voor zondag
Eerste helft van seizoen stond hij volgens mij in de spits en was toen ook uit vorm.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen. Hoewel het denk ik meer lag aan de manier van spelen vandaag. Farfan heeft vooral een mindere periode omdat ie dit jaar op rechtsbuiten staat, dat ligt hem gewoon niet. Vandaag kon ie weer gewoon een stuk naar het midden kruipen.
Hij heeft natuurlijk wel gigantische concurrentie met Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Robben en Van Persie. Maar ik zie hem graag meegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er jongen, vertel het eens? Afellay hoort niet in Oranje volgens jou?
In eht huidige systeem wel bruikbaar. Je neemt toch maar 3 spitsen mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gigantische concurrentie met Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Robben en Van Persie. Maar ik zie hem graag meegaan.
Afellay hoeft niet onder te doen voor Van der Vaart en in mindere mate Sneijder en Seedorf. Robben, die moet eerst maar weer eens fit geraken en dan achterin de rij aansluiten. Een fitte Van Persie is onomstreden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gigantische concurrentie met Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Robben en Van Persie. Maar ik zie hem graag meegaan.
Over Alcides heb je wel gelijk..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Moet gezegd worden, PSV houdt de Nederlandse eer weer eens hoog in Europa, puike prestatie hoor.
Farfan was echt verrassend goed. Verder is het ook duidelijk dat Afellay op elk niveau meekan. Ik merkte dat vorig jaar al tegen Arsenal, waar hij geweldig inviel. Marcellis ook zeer degelijk.
Alleen die Alcides, wat een drama. Op zich wel slim om iemand met zijn snelheid tegenover Lennon te zetten, maar opbouwend is het echt ongelooflijk slecht.
ow kut ik nou okquote:
kijken daar dan mensen naar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat de nieuwste show kijkcijfers kosten.
Was ook een grapje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |