Ik ook, spelen gewoon primaquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kan eigenlijk best genieten van het spel van PSV
Met je 3 doelpunten voor Spursquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef golfer het volgende:
Affelay speelt een dijk van een wedstrijd.
Werkelijk waar, écht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay SPEEL DE BAL EENS AF.
Godskolere
1-1 zou mooi in de laatste minuut, het zijn beide kut clubsquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef mcyodogg het volgende:
We domineren nu echt
Als ie heel blijft, zal hij samen met Sneijder de halfposities op het middenveld bezetten in het Nederlands elftal.quote:
Volgens mij heeft ie dit seizoen alleen tegen ajax minuten gemist, en dat was omdat ie geschorst was. Met die blessures valt het inmiddels wel mee dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ie heel blijft, zal hij samen met Sneijder de halfposities op het middenveld bezetten in het Nederlands elftal.
Daar twijfel ik geen moment aan maar je snapt mijn punt volgens mij niet. Hij is dit seizoen een smaakmaker, maar hij heeft een gróte mankement: hij loopt veels te veel met de bal.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Meer rendement dan dat hele Ajax middenveld bij elkaar op dit momennt.
Klopt, het valt dit seizoen erg mee met hem. Ik zie hem wel naar Arsenal verkassen eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dit seizoen alleen tegen ajax minuten gemist, en dat was omdat ie geschorst was. Met die blessures valt het inmiddels wel mee dus.
Pwned.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef BonJovi het volgende:
En nog meer dan Deportivo en Febo jansen & co bij elkaar
Dat is inderdaad met het oog op het weekend wat minder goed nieuws.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Sommige aanvallen gaan zo snel en zijn echt prachtig.
Goed voor het zelfvertrouwen.
Wordt wel minder want dat merkt hij nu ook wel met al die schoppenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan maar je snapt mijn punt volgens mij niet. Hij is dit seizoen een smaakmaker, maar hij heeft een gróte mankement: hij loopt veels te veel met de bal.
Een Robinsonnetjequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
Die keeper hahahahahahahahahahaha
Ik heb nog geen moment gedacht dat PSV dit gaat weggeven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
Zullen nog wel een paar zware minuten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |