Dat is wel te hopen. Hoewel het denk ik meer lag aan de manier van spelen vandaag. Farfan heeft vooral een mindere periode omdat ie dit jaar op rechtsbuiten staat, dat ligt hem gewoon niet. Vandaag kon ie weer gewoon een stuk naar het midden kruipen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat veegt Farfan trouwens van zich af na zn goal? zn slechte periode?
Ze hebben toch maar besloten van nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weken terug een akkoord was gekomen over die lonen
Wat is er jongen, vertel het eens? Afellay hoort niet in Oranje volgens jou?quote:
Afellay is inderdaad een klasbak, misschien geen basisplaats nog maar zeker wel in de selectie erbijquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er jongen, vertel het eens? Afellay hoort niet in Oranje volgens jou?
Zondag....gaat niet door hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja er is nu volop vertrouwen voor zondag
Eerste helft van seizoen stond hij volgens mij in de spits en was toen ook uit vorm.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen. Hoewel het denk ik meer lag aan de manier van spelen vandaag. Farfan heeft vooral een mindere periode omdat ie dit jaar op rechtsbuiten staat, dat ligt hem gewoon niet. Vandaag kon ie weer gewoon een stuk naar het midden kruipen.
Hij heeft natuurlijk wel gigantische concurrentie met Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Robben en Van Persie. Maar ik zie hem graag meegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er jongen, vertel het eens? Afellay hoort niet in Oranje volgens jou?
In eht huidige systeem wel bruikbaar. Je neemt toch maar 3 spitsen mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gigantische concurrentie met Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Robben en Van Persie. Maar ik zie hem graag meegaan.
Afellay hoeft niet onder te doen voor Van der Vaart en in mindere mate Sneijder en Seedorf. Robben, die moet eerst maar weer eens fit geraken en dan achterin de rij aansluiten. Een fitte Van Persie is onomstreden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gigantische concurrentie met Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Robben en Van Persie. Maar ik zie hem graag meegaan.
Over Alcides heb je wel gelijk..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Moet gezegd worden, PSV houdt de Nederlandse eer weer eens hoog in Europa, puike prestatie hoor.
Farfan was echt verrassend goed. Verder is het ook duidelijk dat Afellay op elk niveau meekan. Ik merkte dat vorig jaar al tegen Arsenal, waar hij geweldig inviel. Marcellis ook zeer degelijk.
Alleen die Alcides, wat een drama. Op zich wel slim om iemand met zijn snelheid tegenover Lennon te zetten, maar opbouwend is het echt ongelooflijk slecht.
ow kut ik nou okquote:
kijken daar dan mensen naar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat de nieuwste show kijkcijfers kosten.
Was ook een grapje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |