Ik krijg zelfs koopsubsidie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Welkom in de wereld van de HRA.
Links lullen, links vullen natuurlijk.quote:
Zonder label.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wel een huis met energielabel A neem ik aan?
Als altijd en daarna voorkomen dat er meer gebouwd gaat worden door regeltjes op te stellen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Links lullen, links vullen natuurlijk.
zakken vullen en slap lullen is toch rechts ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Links lullen, links vullen natuurlijk.
Et tu, Paulus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:08 schreef Autodidact het volgende:
Huiseigenaar. Auto. Vaste baan (8.30 - 17u). Vaste lasten.
Da's kut.
Nog erger, dan komen de kinderen ook nog eens in zicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Nee dat heet een vriendin.
Heb je in de hand he. Het is geen natuurramp of zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog erger, dan komen de kinderen ook nog eens in zicht.
Als je het echt in de hand had dan zou je je uberhaupt niet tot zo'n burgelijk leventje laten verleiden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je in de hand he. Het is geen natuurramp of zo.
Welke helft gaat verdwijnen, die je hebt of die je nog mist?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:14 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb de helft, maar dat gaat allemaal verdwijnen.
Die ik heb.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welke helft gaat verdwijnen, die je hebt of die je nog mist?
Je gaat van een uitkering genieten, reizen, kluizenaar worden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:14 schreef Autodidact het volgende:
Die ik heb.
Ben je van de mannenliefde gaan houden?quote:
Ik word schijtziek van het onduidelijke communiceren van ze.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je van de mannenliefde gaan houden?![]()
Nee, dan maar een bak
Je weet tog, vrouwen zijn van venus, mannen van mars.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van het onduidelijke communiceren van ze.
Doe maar een dubbele![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |