Haiku's zijn simpelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Italianen een ras
dat zei een rare gast
stinken, dat is wat hij deed.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mutant, jouw zus,
mooi als een orchidee.
Weet dat ik haar
het beste wens.
Ook als ze eindigt
als raamprostituee.
Wat lief.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mutant, jouw zus,
mooi als een orchidee.
Weet dat ik haar
het beste wens.
Ook als ze eindigt
als raamprostituee.
Een prachtige, zuivere mogelijkheid om een haiku te vormen verspilt door te reageren op die trol.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef Gabry het volgende:
[..]
Haiku's zijn simpel
een Marokkaan kan dat niet
wat kunnen ze wel
Feiten Gabry, feiten. Top Gear tijd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een prachtige, zuivere mogelijkheid om een haiku te vormen verspilt door te reageren op die trol.
Zakjaphajkoes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kappuh met die zeikjaphajkoes!
Missen is een dagtaak, daar kan dit ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1223771.html
Oh Yeah!![]()
De Donald Duck bevat geen onwaarheden, buiten het surrealistische beeld van eenden die hun hond uitlaten. Ik zou de Koran het liefst met een boek van A.F.Th. vergelijken. De pathetische toon en de domme, kleinzielige inhoud.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat zo'n Donaldduck allemaal losmaakt bij den mensch.
Misschien bij de buren.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:53 schreef Aoristus het volgende:
ik denk aan opgebonden tieten en bier. Hm.
Ik kan me voorstellen dat ze jou bij een damesblad niet zullen aannemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:53 schreef Aoristus het volgende:
ik denk aan opgebonden tieten en bier. Hm.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik hou vooral van mijn vriendin en de kat haar poes.
Het woord van god mocht eerst zelfs niet vertaald worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Donald Duck bevat geen onwaarheden, buiten het surrealistische beeld van eenden die hun hond uitlaten. Ik zou de Koran het liefst met een boek van A.F.Th. vergelijken. De pathetische toon en de domme, kleinzielige inhoud.
Kap eens met die ordinaire praatjes, of vertrek naar discussie.etc.quote:
O nee, is de Chick geen damesblad soms?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze jou bij een damesblad niet zullen aannemen.
Te preuts....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Kap eens met die ordinaire praatjes, of vertrek naar discussie.etc.
Ben ik voor. Net als Rita is Wilbers niet voor vrijheid. Verdonk heeft schijt aan de grondbeginselen van de democratie door zitting te nemen bij een rechtszaak als steunbetuiging. Wat nou vrijheid?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:11 schreef Gabry het volgende:
'Wilders afgetapt; premier kent inhoud Fitna'
Nu is het wachten op de Wilders-sextapes.
Lul niet zo slap.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ben ik voor. Net als Rita is Wilbers niet voor vrijheid. Verdonk heeft schijt aan de grondbeginselen van de democratie door zitting te nemen bij een rechtszaak als steunbetuiging. Wat nou vrijheid?
Dat krijg je er van als je van jezelf een karikatuur maakt. Ik hoop niet dat er nog meer van dat soort "pimmetjes" opstaan. In de Volkskrant van vandaag stond een aardig artikel over hoe de PvdA hem met een fluwelen handschoen aanpakt en hoe de man beter in zijn ware gedaante getoond kan worden. Maar da's natuurlijk een linkse krant, dus daar hoef je niets van te vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Wilders heeft beveiligers die ondertussen moeten rapporteren aan de aivd en zelfs de verantwoordelijke minister. Lekkere democratie is dat....
Wilders is in feite een product van de maatschappij, net zoals jij Mao een fijne kerel vindt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je van jezelf een karikatuur maakt. Ik hoop niet dat er nog meer van dat soort "pimmetjes" opstaan. In de Volkskrant van vandaag stond een aardig artikel over hoe de PvdA hem met een fluwelen handschoen aanpakt en hoe de man beter in zijn ware gedaante getoond kan worden. Maar da's natuurlijk een linkse krant, dus daar hoef je niets van te vinden
Wat is zijn ware gedaante die niet getoond wordt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je van jezelf een karikatuur maakt. Ik hoop niet dat er nog meer van dat soort "pimmetjes" opstaan. In de Volkskrant van vandaag stond een aardig artikel over hoe de PvdA hem met een fluwelen handschoen aanpakt en hoe de man beter in zijn ware gedaante getoond kan worden. Maar da's natuurlijk een linkse krant, dus daar hoef je niets van te vinden
Mijn kat is een Miaoist. Waar baseert Wilders zich precies op? Ik heb nog nooit van hem gezien dat hij enige kennis heeft van de Islam, laat staan dat hij onderscheid kan zien tussen de moslimgroeperingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wilders is in feite een product van de maatschappij, net zoals jij Mao een fijne kerel vindt.
Hoe dat zo gekomen is weet niemand, maar Wilders heeft zich gericht op de verderfelijke islam, jij op je kat.
Die van een persoon die nooit in debat gaat en daar mee denkt te kunnen scoren. Die van een partijbaasje die geen tegenspraak duldt. Die van een volksmenner om zijn eigen ego te voeden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat is zijn ware gedaante die niet getoond wordt?
Je stelt cultuur dus gelijk aan bier of een Chinees afhaalrestaurant. Neemt je kat je nog wel serieus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn kat is een Miaoist. Waar baseert Wilders zich precies op? Ik heb nog nooit van hem gezien dat hij enige kennis heeft van de Islam, laat staan dat hij onderscheid kan zien tussen de moslimgroeperingen.
Kun je bijvoorbeeld een Indonesier die in de islam gelooft hetzelfde beoordelen als iemand uit Afrika?
Ik wil het zelfs sterker stellen, kun je het geimporteerde arbeiders kwalijk nemen dat zij behoefte hebben aan een eigen cultuur? We klagen toch ook niet over de Irish Pub of de Daoistische Chinees..
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je stelt cultuur dus gelijk aan bier of een Chinees afhaalrestaurant. Neemt je kat je nog wel serieus?
Ik denk dat Wilders zich in eigen persoon meer verdiept heeft in de islam dan de gehele 2e kamer bijelkaar. Zoals al vaker gezegd is, ziet hij ook de islam als politiek instrument en niet als een religie die het beste met de mens voor heeft. Een ieder die zoiets aanhangt en wil naleven (op de simpele boer na die naief is) moet zich eens afvragen welke gedaante die nu eigenlijk vertoont op deze aardbol. Je reaktie vind ik maar bekrompen en van een nikszeggende verdediging. Welke belangen verdedig je eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn kat is een Miaoist. Waar baseert Wilders zich precies op? Ik heb nog nooit van hem gezien dat hij enige kennis heeft van de Islam, laat staan dat hij onderscheid kan zien tussen de moslimgroeperingen.
Kun je bijvoorbeeld een Indonesier die in de islam gelooft hetzelfde beoordelen als iemand uit Afrika?
Ik wil het zelfs sterker stellen, kun je het geimporteerde arbeiders kwalijk nemen dat zij behoefte hebben aan een eigen cultuur? We klagen toch ook niet over de Irish Pub of de Daoistische Chinees..
Dat zien we bij zoveel politici, waarom zou Wilders in debat willen met mensen die zo bevooroordeeld zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die van een persoon die nooit in debat gaat en daar mee denkt te kunnen scoren. Die van een partijbaasje die geen tegenspraak duldt. Die van een volksmenner om zijn eigen ego te voeden.
Och, er wordt echt geen geheim gemaakt van met wie hij niet in debat gaat. Daarnaast is de aanwezigheid van Wilders niet vereist wil je pogen zijn argumenten te weerleggen. Indien mogelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die van een persoon die nooit in debat gaat en daar mee denkt te kunnen scoren.
Daar staat Wilders niet alleen in. En dat zijn partijstructuur hierop lijkt is wijd gepubliceerd. Maar mensen hebben op Wilders zijn persoon gestemd. Wanneer hij zijn 9 zetels volledig benut dan doet hij precies wat de kiezer wilt.quote:Die van een partijbaasje die geen tegenspraak duldt.
Het lijkt mij sterk dat hij ervoor kiest om constant te moeten onderduiken en onder druk te staan om 'zijn eigen ego te voeden'. Hij heeft een ideaal en staat achter zijn standpunt, een andere motivatie om dat te doorstaan kan ik niet bedenken. Maar het blijft speculeren.quote:Die van een volksmenner om zijn eigen ego te voeden.
Gooi het niet op patriotisme, Aaahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders zich in eigen persoon meer verdiept heeft in de islam dan de gehele 2e kamer bijelkaar. Zoals al vaker gezegd is, ziet hij ook de islam als politiek instrument en niet als een religie die het beste met de mens voor heeft. Een ieder die zoiets aanhangt en wil naleven (op de simpele boer na die naief is) moet zich eens afvragen welke gedaante die nu eigenlijk vertoont op deze aardbol. Je reaktie vind ik maar bekrompen en van een nikszeggende verdediging. Welke belangen verdedig je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |