Volgens mij is jaloezie erger. Sommigen snappen echt niet dat je geen reet om ze geeft. Dat minipikkie van ze denkt soms dat er toch een soort van competitie met je te beginnen valt ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van het onduidelijke communiceren van ze.
Doe maar een dubbele![]()
!
Nee gekocht voor 1 januari dus geen label verplichtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort geen ijsberen maar waterberen.
Op vakantie had ze het over.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef Aoristus het volgende:
waar is sigme trouwens? Ligt ze weer op dat berenvelletje voor het knapperende haardvuur met haar glas whisky on the rocks?
Jaja, wie voert de lammetjes dan?quote:
Ik mag de auto inleveren binnenkortquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:08 schreef Autodidact het volgende:
Huiseigenaar. Auto. Vaste baan (8.30 - 17u). Vaste lasten.
Da's kut.
Wrs. weer in de collegebanken en voor de helft werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je gaat van een uitkering genieten, reizen, kluizenaar worden?
Voor zover ik weet kan je nu ook weigeren die 150 euro of whatever uit te geven voor een label als de koper het niet erg vind dat er geen label is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef du_ke het volgende:
Nee gekocht voor 1 januari dus geen label verplicht.
Maar overal dubbel glas alleen een gaskachel ipv een HR ketel maar doordat het midden in een gebouw zit hoef je niet veel te stoken. Het heeft vrij lang leeggestaan maar koud was het er zeker niet.
Wat ga voor sociaal onderwijs ga je in je hoofd proppen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:25 schreef Autodidact het volgende:
Wrs. weer in de collegebanken en voor de helft werken.
Na 1 januari is het ook niet verplichtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee gekocht voor 1 januari dus geen label verplicht.
Dat weet ik nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat ga voor sociaal onderwijs ga je in je hoofd proppen?
Groot gelijk, dat werken is gewoon vervelend en het duurt te lang. Mijn eis aan een werkgever is dan ook altijd dat er minstens een werkbare pingpongtafel moet staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wrs. weer in de collegebanken en voor de helft werken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je in de hand he. Het is geen natuurramp of zo.
Eenschquote:
Oh allicht maar een woningcorporatie zal het wel standaard inclusief verkopen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan je nu ook weigeren die 150 euro of whatever uit te geven voor een label als de koper het niet erg vind dat er geen label is.
Komt omdat je een ordinaire smaak hebtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eensch
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom veel schattige vrouwen van die enorm achterlijke namen hebben?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komt omdat je een ordinaire smaak hebt.
Gabry moet er van poepen. Dat zal hij wel leuk vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef Aoristus het volgende:
wat is er zo leuk aan haiku's?
Niet in uw poepertquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:56 schreef Aoristus het volgende:
ik moest schijten
vervelend, het wcpapier is op
bah vieze vingers
nooit lange nagelsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:02 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet in uw poepert
het voelt niet te nauw en fijn
onder je nagel.
Pak de Koran!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:56 schreef Aoristus het volgende:
ik moest schijten
vervelend, het wcpapier is op
bah vieze vingers
Hee kopje koffiequote:
quote:Haiku (俳句, meervoud: haiku of haiku's, in Vlaanderen soms ook als haikoe geschreven) is een vorm van Japanse dichtkunst, geschreven in drie regels van 5, 7 en 5 lettergrepen.
5-7-5, lettergrepen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef Aoristus het volgende:
3-5-3, sukkies
Ik geloof niet dat jij van hippies houdt....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
Denk zelf dat ze hippie-ouders hebben. Maar ze zijn zo heerlijk naïef, zo schattig
Het is altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:54 schreef Apropos het volgende:
Een haiku bevat
altijd een seizoensnaam, dat
weet elke barbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |