abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:09:31 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_57224903
Ik wil dit even blijven volgen, wat een gedoe weer
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_57224913
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Extravagant het volgende:
Ik denk dat dit allemaal 1 grote stunt is. Die Joran weet precies waar hij mee bezig is . Hij speelt een spelletje, en iedereen die trapt erin.
joran kan het wel een spelleke vinden , maar echt winnen doet hij niet hoor , hij heeft al heel wat kruit verschoten , en o o o wat geniet hij van zijn ondergedoken bestaan
pi_57225066
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik kwam gisterenavond tot de zelfde conclusie, heb dat vanmorgen hier ook ergens gemeld.
Grote delen kon ik echter niet volgen en aan een volledig vertaling heb ik me dus maar niet gewaagd.

Patriek is natuurlijk ook al wat jaartjes geen vaste bewoner van Aruba meer en ook daardoor kan zijn zinsopbouw in het Papiamento, wat toch al een redelijk vrije opbouw heeft, soms wat krom zijn.
weet hij nou wel of niet een naam ? , een naam ken je toch niet verkeert vertalen , ook die presentator mocht de naam niet noemen dus , dat is dan belangrijke info toch !!!

verder ikke niet begrijpen , hebben we ook turkse mensen die papiamento spreken en uit kromme zinnen rechte kunnen maken ???
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:17:40 #104
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_57225103
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:15 schreef duikkie het volgende:

[..]

weet hij nou wel of niet een naam ? , een naam ken je toch niet verkeert vertalen , ook die presentator mocht de naam niet noemen dus , dat is dan belangrijke info toch !!!

verder ikke niet begrijpen , hebben we ook turkse mensen die papiamento spreken en uit kromme zinnen rechte kunnen maken ???
Er worden geen namen genoemd in het fragmentje...
zo goed..?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:21:26 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57225202
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:15 schreef duikkie het volgende:

Ik heb geen naam gehoord...
quote:

Maar op basis van jouw epistels kan ik in ieder geval concluderen dat er wel Nederlanders zijn die zelfs hun eigen taal krom weten te trekken...
pi_57226376
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb geen naam gehoord...
[..]

Maar op basis van jouw epistels kan ik in ieder geval concluderen dat er wel Nederlanders zijn die zelfs hun eigen taal krom weten te trekken...
ja maar nu nog andersom he , anders doen we dubbel log ( voor de wetenschappers onder ons )
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:44:53 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57226818
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Extravagant het volgende:
Ik denk dat dit allemaal 1 grote stunt is. Die Joran weet precies waar hij mee bezig is . Hij speelt een spelletje, en iedereen die trapt erin.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57229281
Waarom zou Joran die opnamens hebben gespeeld?
Hij naait zichzelf er alleen mee.
gr gr
pi_57229519
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom zou Joran die opnamens hebben gespeeld?
Hij naait zichzelf er alleen mee.
een bewijs dat joran een zieke geest heeft , als hij hiervan geniet , lekker hoor zo ondergedoken en duister bestaan
pi_57229601
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef duikkie het volgende:

[..]

een bewijs dat joran een zieke geest heeft , als hij hiervan geniet , lekker hoor zo ondergedoken en duister bestaan
Ja en door wie is dat gekomen dat ie onder moest duiken? Door die massa gekte die peter r gekweekt heeft
Keep the faith!!
pi_57231964
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator

Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:38:41 #112
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57232494
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:19 schreef Caesu het volgende:

Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
aaiaaai....... het net sluit zich om Joran
pi_57232551
Ben benieuwd wanneer het boek van Poentje uitkomt
pi_57232722
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:41 schreef Polleeder het volgende:
Ben benieuwd wanneer het boek van Poentje uitkomt
gaat het bij hem om de poen denk je

meer over poentje:
quote:
Born and raised on the island of Aruba. I worked for 14 years as a claim adjuster for several insurance companies. For the last four years I'am hosting a television talk show called "One day out of the life of...". This same concept I started broadcasting two years ago on the islands Curacao, Bonaire and Sint Maarten. One of my biggest future plans is to reach the national TV in Holland.
http://www.zorpia.com/onedayin
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:55:46 #115
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57232892
poentje, ik blijf stuk gaan
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:56:07 #116
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57232902
moet je voorstellen dat iemand in suriname cono zou heten heheeee
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57232978
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:48 schreef Caesu het volgende:

[..]

gaat het bij hem om de poen denk je
Hij heeft z'n naam echt niet mee

Maar misschien kan-ie samen met Paul een nieuwe talkshow presenteren:

Poentje en Witteman
pi_57236899
I smell Chantage.
Patrick weet meer door Joran voor de verborgen Peter R de Vries actie. Maar dit deel is nooit opgenomen omdat Joran het niet weer heeft verteld in de auto. Dus ja , Wat kan je dan om meer extra geld te innen door van der Sloot te chanteren. Ik weet wat je zoon heeft gedaan en wie er betrokken is.Maar we kunnen voorkomen dat Joran word opgepakt. Moeder van der Sloot en Pa van der Sloot geef mij geld en ik zal me smoel dichthouden want ja ik heb mijn lesje in het verleden al geleerd. En wil geen tweede verraad lach op mijn gezicht deal.

Aha dit bedoelt dus Patrick met het verzieken van het leven van der Sloot familie
Mijn God die vent spoort ook niet en ik was een fan
pi_57236927
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:19 schreef Caesu het volgende:

Duitsland bedoel je.Hi j zegt Joran zit met die gast uit Rotterdam in Duitsland ondergedoken.
pi_57237119
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:19 schreef Chari het volgende:
I smell Chantage.
Patrick weet meer door Joran voor de verborgen Peter R de Vries actie. Maar dit deel is nooit opgenomen omdat Joran het niet weer heeft verteld in de auto. Dus ja , Wat kan je dan om meer extra geld te innen door van der Sloot te chanteren. Ik weet wat je zoon heeft gedaan en wie er betrokken is.Maar we kunnen voorkomen dat Joran word opgepakt. Moeder van der Sloot en Pa van der Sloot geef mij geld en ik zal me smoel dichthouden want ja ik heb mijn lesje in het verleden al geleerd. En wil geen tweede verraad lach op mijn gezicht deal.

Aha dit bedoelt dus Patrick met het verzieken van het leven van der Sloot familie
Mijn God die vent spoort ook niet en ik was een fan
Maar als Joran al eerder aan Patrick heeft verteld wie Natalee in zee heeft gedumpt, waarom draait hij er in de verborgen camera-auto dan zo omheen, hij had dat dan toch gewoon opnieuw kunnen vertellen, of bijv. zeggen: "Maar Patrick, dat weet je toch al, dat heb ik je toen al verteld?". Tenzij ze samen onder één hoedje spelen, natuurlijk
pi_57237218
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:21 schreef Chari het volgende:

[..]

Duitsland bedoel je.Hi j zegt Joran zit met die gast uit Rotterdam in Duitsland ondergedoken.
ja dat was de eerste uitzending van hart van nederland.
in de tweede uitzending laten ze zien dat Poentje Duitsland zegt en Patrick bevestigt dat met: ja..
waarom Poentje in de eerst uitzending nederland zegt is apart.

http://www.hartvannederla(...)Eem_in_zaak_Holloway

verder is je chantage-vermoeden van daarboven interessant!
pi_57237294
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:44 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Maar als Joran al eerder aan Patrick heeft verteld wie Natalee in zee heeft gedumpt, waarom draait hij er in de verborgen camera-auto dan zo omheen, hij had dat dan toch gewoon opnieuw kunnen vertellen, of bijv. zeggen: "Maar Patrick, dat weet je toch al, dat heb ik je toen al verteld?". Tenzij ze samen onder één hoedje spelen, natuurlijk
kan natuurlijk ook zijn dat ze tussen verborgen camera acties in ook nog contact hebben of rondjes rijden zonder apparatuur ingeschakeld.
dat joran toen nog meer heeft verteld waarmee patrick vervolgens paul vds is gaan chanteren...

wordt echt steeds bizarder dit allemaal.

toch benieuwd wat er zondag allemaal op tele curaçao komt.
maar ik sluit niet uit dat Poentje gewoon de boel zit belazeren met geknip and out of context gedoe.

zoals eerder gezegd die uitzending was afgelopen zondag al met de preview.
de opname was paar dagen daar weer voor.
en Patrick komt gewoon wel bij Jensen daarna woensdag op de bank met Beth.

of doet ie net zoals Joran: 'gewoon normaal doen alsof er niets aan de hand is'.
pi_57237742
Wtf gebeurt er allemaal rondom dit hele gebeuren
† The 3 Kings †
pi_57237962
ik vraag me af ::

zijn er nog genoeg geld schieters voor deze "show" ??? want we hebben het wel vaker gezien dat een sponsor opeens zegt van mij krijgen ze geen geld meer , en dan is er weer een "goede" serrie van de buis.

kent u de serrie "soap"nog ?? , dallas, falcon chest enz,enz na zoveel seizonen , zeggen de geld schieters het is genoeg . en kwam er een raar eind aan.

IK vrees dat we hier ook een raar eind aan krijgen , iedereen heeft z'n/haar boek en andere rotzooi wel verkocht en de mensen zijn niet meer te porren om weer met z'n alle voor de buis te zitten.

DE show op zondag is de laatste poging de kijkers erbij te houden , mislukt deze poging . dan is het gedaan en valt het doek !!, of de gewaande schoondochter ontwaakt in een zwiters hospitol, de hoofdverdacht pleegt zelfmoord, een totaal onbekende wordt opgevoert die alle schuld krijgt, enz,enz

zo gaat dat toch, als iedereen z'n buik er vol van heeft , en de kijkcijfers dalen ???
pi_57238182
Spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')