joran kan het wel een spelleke vinden , maar echt winnen doet hij niet hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Extravagant het volgende:
Ik denk dat dit allemaal 1 grote stunt is. Die Joran weet precies waar hij mee bezig is. Hij speelt een spelletje, en iedereen die trapt erin.
weet hij nou wel of niet een naam ? , een naam ken je toch niet verkeert vertalen , ook die presentator mocht de naam niet noemen dus , dat is dan belangrijke info toch !!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam gisterenavond tot de zelfde conclusie, heb dat vanmorgen hier ook ergens gemeld.
Grote delen kon ik echter niet volgen en aan een volledig vertaling heb ik me dus maar niet gewaagd.
Patriek is natuurlijk ook al wat jaartjes geen vaste bewoner van Aruba meer en ook daardoor kan zijn zinsopbouw in het Papiamento, wat toch al een redelijk vrije opbouw heeft, soms wat krom zijn.
Er worden geen namen genoemd in het fragmentje...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
weet hij nou wel of niet een naam ? , een naam ken je toch niet verkeert vertalen , ook die presentator mocht de naam niet noemen dus , dat is dan belangrijke info toch !!!
verder ikke niet begrijpen , hebben we ook turkse mensen die papiamento spreken en uit kromme zinnen rechte kunnen maken ???
Ik heb geen naam gehoord...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:15 schreef duikkie het volgende:
weet hij nou wel of niet een naam ? , een naam ken je toch niet verkeert vertalen , ook die presentator mocht de naam niet noemen dus , dat is dan belangrijke info toch !!!
quote:verder ikke niet begrijpen , hebben we ook turkse mensen die papiamento spreken en uit kromme zinnen rechte kunnen maken ???
ja maar nu nog andersom hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen naam gehoord...
[..]
Maar op basis van jouw epistels kan ik in ieder geval concluderen dat er wel Nederlanders zijn die zelfs hun eigen taal krom weten te trekken...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Extravagant het volgende:
Ik denk dat dit allemaal 1 grote stunt is. Die Joran weet precies waar hij mee bezig is. Hij speelt een spelletje, en iedereen die trapt erin.
een bewijs dat joran een zieke geest heeft , als hij hiervan geniet , lekker hoor zo ondergedoken en duister bestaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom zou Joran die opnamens hebben gespeeld?
Hij naait zichzelf er alleen mee.
Ja en door wie is dat gekomen dat ie onder moest duiken? Door die massa gekte die peter r gekweekt heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef duikkie het volgende:
[..]
een bewijs dat joran een zieke geest heeft , als hij hiervan geniet , lekker hoor zo ondergedoken en duister bestaan
aaiaaai....... het net sluit zich om Joranquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:19 schreef Caesu het volgende:
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator
Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
gaat het bij hem om de poen denk jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:41 schreef Polleeder het volgende:
Ben benieuwd wanneer het boek van Poentje uitkomt
http://www.zorpia.com/onedayinquote:Born and raised on the island of Aruba. I worked for 14 years as a claim adjuster for several insurance companies. For the last four years I'am hosting a television talk show called "One day out of the life of...". This same concept I started broadcasting two years ago on the islands Curacao, Bonaire and Sint Maarten. One of my biggest future plans is to reach the national TV in Holland.
Hij heeft z'n naam echt niet meequote:
Duitsland bedoel je.Hi j zegt Joran zit met die gast uit Rotterdam in Duitsland ondergedoken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:19 schreef Caesu het volgende:
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator
Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
Maar als Joran al eerder aan Patrick heeft verteld wie Natalee in zee heeft gedumpt, waarom draait hij er in de verborgen camera-auto dan zo omheen, hij had dat dan toch gewoon opnieuw kunnen vertellen, of bijv. zeggen: "Maar Patrick, dat weet je toch al, dat heb ik je toen al verteld?". Tenzij ze samen onder één hoedje spelen, natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:19 schreef Chari het volgende:
I smell Chantage.
Patrick weet meer door Joran voor de verborgen Peter R de Vries actie. Maar dit deel is nooit opgenomen omdat Joran het niet weer heeft verteld in de auto. Dus ja , Wat kan je dan om meer extra geld te innen door van der Sloot te chanteren. Ik weet wat je zoon heeft gedaan en wie er betrokken is.Maar we kunnen voorkomen dat Joran word opgepakt. Moeder van der Sloot en Pa van der Sloot geef mij geld en ik zal me smoel dichthouden want ja ik heb mijn lesje in het verleden al geleerd. En wil geen tweede verraad lach op mijn gezicht deal.
Aha dit bedoelt dus Patrick met het verzieken van het leven van der Sloot familie
Mijn God die vent spoort ook niet en ik was een fan
ja dat was de eerste uitzending van hart van nederland.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:21 schreef Chari het volgende:
[..]
Duitsland bedoel je.Hi j zegt Joran zit met die gast uit Rotterdam in Duitsland ondergedoken.
kan natuurlijk ook zijn dat ze tussen verborgen camera acties in ook nog contact hebben of rondjes rijden zonder apparatuur ingeschakeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:44 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Maar als Joran al eerder aan Patrick heeft verteld wie Natalee in zee heeft gedumpt, waarom draait hij er in de verborgen camera-auto dan zo omheen, hij had dat dan toch gewoon opnieuw kunnen vertellen, of bijv. zeggen: "Maar Patrick, dat weet je toch al, dat heb ik je toen al verteld?". Tenzij ze samen onder één hoedje spelen, natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |