Het is waar, zie ook teletekst.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het echt een laffe hond. Durf je praatjes toch eens een keer waar te maken El Salvador!
En woensdag nog vrolijk doen in de studio hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar he. Ruzie met Van Basten? Of Van Geel?
HIj zal wel meteen een conflict met Marco hebben gekregen over het speltype.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
En woensdag nog vrolijk doen in de studio hoor
deze 'come back actie' van Johan was z'n laatste mogelijkheid om geloofwaardig over te komen, maar nu is hij defintief verworden tot één van die vele stuurlui die aan wal staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het echt een laffe hond. Durf je praatjes toch eens een keer waar te maken El Salvador!
Hetzelfde als hier boven al staat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:02 schreef JeroenV het volgende:
Kan je zeggen wat ze vertellen? Heb het niet aan staan.
Jawel, is wel zeker, het is een persverklaring van Johan zelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:03 schreef De_Ananas het volgende:
Is toch niks zeker of wel?
Idd.. geen geruchten.. is gebaseerd op een bestaand persbericht..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jawel, is wel zeker, het is een persverklaring van Johan zelf.
discussie met Cruyff.... lijkt mij lastig. Zeker als Van Basten aan de andere kant staat in zo'n discussie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:04 schreef Suijk het volgende:
Het ging over de drastische verandering van de jeugdopleiding. Op basis daarvan geef je toch geen opdracht terug, dan ga je er over in discussie met anderen die er ook wat vanaf weten.
Hij heeft ze publiciteit weer is gehad hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:04 schreef Suijk het volgende:
Het ging over de drastische verandering van de jeugdopleiding. Op basis daarvan geef je toch geen opdracht terug, dan ga je er over in discussie met anderen die er ook wat vanaf weten.
We play.quote:Politie en Ter Horst positief na overleg
vrijdag 07 maart, door boye04, capelle, 15:42u, ajax f-side
Minister Ter Horst is positief over het gesprek, dat zij vandaag gevoerd heeft met de politiebonden inzake het cao-conflict. De vakbond ACP wilde voor middernacht weten of de minister ruimte zag voor nieuwe onderhandelingen anders zouden er acties komen. Ter Horst verwacht nu dat ze eruit komen en dat er nieuwe onderhandelingen komen. Gisteravond dreigde de ACP om tijdens de wedstrijd PSV-Ajax te gaan staken. Dit zou door de positieve onderhandelingen van vanmiddag dus wel eens van de baan kunnen zijn.
Als hij een van zijn beste maatjes Marco neerzet op een belangrijke functie maar nog niet eens met hem in discussie gegaan was vantevoren over hoe dingen ingevuld moeten worden is dat natuurlijk super dom van Cruijff ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
discussie met Cruyff.... lijkt mij lastig. Zeker als Van Basten aan de andere kant staat in zo'n discussie.
Aan wie ligt het dan.. Cruijff of de uitvoerders?quote:Er is sprake van een professioneel verschil van mening en niet van een conflict op het persoonlijke vlak," zo meldt Johan Cruijff. "Omdat ik de jeugdopleiding snel op het niveau wil hebben dat bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen die het uit moeten voeren.”
wat heeft Van Basten met de jeugdopleiding te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
discussie met Cruyff.... lijkt mij lastig. Zeker als Van Basten aan de andere kant staat in zo'n discussie.
Het heeft niks met Marco te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat heeft Van Basten met de jeugdopleiding te maken?
Nou, er gebeurt genoeg tochquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef Blight het volgende:
Lekker dit zeg. Leek er eindelijk weer wat te gebeuren bij Ajax..
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef _Mike_ het volgende:
Overigens geloof ik het pas zodra het op ajax.nl staat.
Not yet, ze zijn nog steeds aan het onderhandelen....quote:
Ik begrijp niet dat iedereen nu Cruijff aanvalt, eerlijk gezegd.quote:Cruijff weer weg na verschil van inzicht met Van Basten
07/03/2008 16:05
Ruim twee weken na zijn terugkeer bij Ajax heeft Johan Cruijff zijn taak alweer neergelegd. Zijn denkbeelden over de hervormingen binnen het technisch apparaat bij de Amsterdamse club blijken niet overeen te komen met die van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten.
'Er is sprake van een professioneel verschil van mening en niet van een conflict op het persoonlijke vlak', zegt Cruijff in De Telegraaf. 'Omdat ik de jeugdopleiding snel op het niveau wil hebben dat bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen die het uit moeten voeren.'
Met het teruggeven van de opdracht lijkt de rol van Cruijff alweer uitgespeeld in de Arena. Bij zijn terugkeer vertelde hij zich alleen bezig te gaan houden met de organisatievorm. 'Ze hebben mij gevraagd: Kies de beste vorm. Ik ben verantwoordelijk voor de volgende organisatie die er komt te staan.'
Lekker weer dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aan wie ligt het dan.. Cruijff of de uitvoerders?
Precies. Zoals ik het nu lees en hoor wil men gewoon niet luisteren naar JC.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat iedereen nu Cruijff aanvalt, eerlijk gezegd.
Hem wordt gevraagd hervormingen te bedenken en door te voeren.. Vervolgens komt hij met een plan dat door de nieuwe coach wordt afgewezen. Mja, dan kan ik begrijpen dat Cruijff dan zoiets heeft van "bekijk het lekker". Ik bedoel, hij zou toch zogenaamd "alle ruimte" krijgen....?
Begrijp uberhaupt niet dat Van Basten hier iets over te zeggen heeft. Maar wel onbegrijplijk dat iedereen nu Cruijff afvalt.. Ik vind het niet meer dan logisch als je eerst wordt beloofd dat je alle ruimte krijgt om te doen wat je wil...
Van Geel lijkt mij nog onwaarschijnlijkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:18 schreef Jasza het volgende:
Waarom met van BAsten, lijkt me sterk dat het met van Basten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |