Ik heb nou toch die vage dromen gedroomd (ben net wakker en heb dit gelijk uit zitten typen

).
1e droom:Alles speelde zich af in het oude Egypte. Ik was de vriend van een jonge Egyptische koning, en we zaten buiten het paleis met zijn voltallige staf te kijken naar de mensen die voorbijliepen. De koning had een vrouw waar hij een oogje op had, hij zei toen: "Zien jullie die vrouw daar? Ik ga haar trouwen!" Maar toen sloeg een andere jongeman, die samen met zijn vrienden was, zijn arm om de vrouw heen. Toen werd de koning erg boos uiteraard. Ik liep naar ze toe en we verwijderden ons van het paleis. Die jongen was samen met zijn beste vriend en nog wat vrienden. Toen werd zoijn beste vriend opeens doorboord door 2 pijlen, die, naar het bleek, de jaloerse koning had afgeschoten, hij had zijn boog nog in de hand

. De vriend die zijn arm om die vrouw had geslagen werd ook doorboord, maar die beste vriend was op slag dood maar hij niet. Op een 1 of andere manier werd die pijl uit zijn lichaam verwijderd en toen besloten we maar om te vluchten. Ik weet nog een scene waarbij we met z'n 5en/6en door een paars/bruin berglandschap liepen, en in de grond zaten gaten waar allemaal wormen in zaten. Die vriend zei nog dat je daar niet in moest stappen.
De volgende scene zaten we in een ruimte onder de grond, we zaten in een soort kamer waar allemaal valstrikken in verborgen zaten. Er waren meer van dat soort kamers, en nadat we erin geslagd waren om die valstrikken te vermijden kwamen we in de volgende kamer met meer valstrikken. Het waren niet die klassieke valstrikken zoals rolleden stenen, valkuilen en dergelijke, maar meer vage, met tekens op de grond, een soort lasers, dingen op de grond die met elkaar in verbindingn stonden etc

We wisten niet waar we heen gingen en wat voor schat we zouden vinden.
De volgende scene die ik me herrinner is dat 2 mannen in een kleine kamer zaten en de deur van die kamer langzaam dicht ging (van boven naar beneden). Op het laatste moment staken ze allebei hun hoofden tussen de grond en de neerkomende deur zodat ze allebei werden onthoofd

Toen pakte ik het mes van 1 van de dode mannen en we gingen verder. Volgens mij waren toen alleen ik en die vriend (die de pijl in zijn rug had gehad) over.
Hoe het verder ging weet ik niet meer
2e droomIk was Darth Vader (

) en er was een hoog groot ondergronds gebouw die omringd was door een slotgracht. Er waren enkele bruggen aanwezig die van het gebouw naar een soort richtel liepen. Bij de richel zaten er een paar deuren in de rotswand, dus zo kon je eruit. Ik zat bij het gebouw verscholen, want de wachters die het gebouw bewaakten mochten me niet zien. Ik wilde ontsnappen, dus ik moest de brug oversteken zonder dat iemand me zag. Hoe het verder ging weet ik niet meer, wel dat ik op een gegeven moment in mijn eiegen bwed lag als Darth Vader, mijn kamer was wat veranderd, groter gemaakt, andere inrichting, en er waren wat mensen aanwezig. Ze mochten niet weten dat ik in de kamer was. Mijn tas had ik op de grond laten staan, vlakbij waar die mensen zaten. Blijkbaar had ik een witte kat, want die zat in mijn tas en probeerde zich ook te verbergen voor die mensen wat niet helemaal lukte
Derde droom:de vaagste van allemaal!

Ik was Johannes in Openbaring in de Bijbel, en ik zweefde ergens tussen hemel en aarde, en ik zag Jeruzalem (op een grote heuvel). Er stonden een paar gigagrote beelden in Jeruzalem, blijkbaar van afgoden e.d. De lucht was bewolkt en erg zwart, en het bliksemde overal. Toen hoorde ik een zware stem (God dus

) die vanalles tegen me vertelde, zoals wat er zou gaan gebeuren met de stad, hoe de stas aan zijn einde zou komen en hoe hij dat aan ging pakken etc. Hij zat oa. met bliksemschichten te klooien die hij vastpakte en naar Jeruzalem wierp (zoals Zeus

). Het was een indrukwekkend gezicht, helaas weet ik niks meer van wat God allemaal vertelde
Children of the night. What music they make.