Nou moet je ophouden.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Misschien Groningen een idee?
* Begint wéér de discussie over Groningen *
Nou, geef het goede voorbeeld zou ik zeggen!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef PeuRac het volgende:
Psstt, misschien wat minder slowchatten en wat meer foto's en on-topic?
Post zelf een foto van je kamer, waar je telkens erover hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, geef het goede voorbeeld zou ik zeggen!
Anders kijk je iets verder dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef ThinAir het volgende:
[..]
Post zelf een foto van je kamer, waar je telkens erover hebt
Wat heb jij je douche op een aparte plekquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was ook niet aanvallend bedoeld hoor, mocht het zo overkomenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:36 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik val je niet aan hoor
Haha, je inrichting komt een beetje overeen met de mijne![]()
I dig it! Wat heb jij 't mooi, simpel, stylish en niet te druk ingerichte studio!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beloof je dan wel foto's zodra je het opgeruimd hebt *lief kijkt*?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef Ewelina het volgende:
Overzichtsfoto's heb ik nog nietMomenteel is het een te grote zooi om een foto te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |