Kannonne zeg! Haha, wat ben ik dan blij met mijn kamerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
je mag naar de gaskachel kijken
[ afbeelding ]
dat ding ontplofte bijna toen ik 'm voor het eerst aanzette - er zit geen beveiliging op en het gas stroomt zo de kamer binnen als ik eventjes niet oppas.
waar heb je die sleutels laten maken? ik vind het wel erg trof!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn superleuke sleutels ^^!
Blauw - kamer
Rode hartjes - voordeur
Neutrale - loper
Trof? Bij zo'n bouw/klusmarkt, Balles klusmarkt. Echt leuk hèquote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar heb je die sleutels laten maken? ik vind het wel erg trof!
Nee, babyblauw, dat is leukquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Logitik het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen de muren wit maken. Das toch harstikke saai?
Ik heb gekozen voor een 94 cm full hdquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef MaxC het volgende:
Valt me op dat op al de studentenkamers(niet alleen hier) zo'n klein TV-tje staat. Zelf heb ik ook een kleine kamer en weinig geld te besteden maar heb voor 50¤ een 72cm (2ehands) TV gekocht.
Ik kijk zelf aardig vaak TV en vind het wel waard
Ik heb 104 cmquote:Op donderdag 13 maart 2008 02:21 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een 94 cm full hd
Mja ik zal die Blokkert baas 's op z'n dondert gevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heb ik nu dus op mijn kamer staanEn is ie nog steeds niet terug
Kut Blokkert..
Vroegah misschien..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:58 schreef Knakker het volgende:
Inderdaad. Studentenkamers horen een ranzige teringbende te zijn, waar nog beschimmelde borden van twee weken terug te vinden zijn en waar de vloer bezaaid is met kleren
Onzin, echt weer een verkeerd beeld blijkbaar. Tegenwoordig worden studenten niet meerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:58 schreef Knakker het volgende:
Inderdaad. Studentenkamers horen een ranzige teringbende te zijn, waar nog beschimmelde borden van twee weken terug te vinden zijn en waar de vloer bezaaid is met kleren
Patserquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:08 schreef Knakker het volgende:
Ik loop ook maar wat te stoken hoor... mijn eigen studentenstekkie (ik ben ook nog maar 2 jaar terug afgestudeerd) was net zo blits als dat van de meeste kamers hier
Is inderdaad de eerste keer in ongeveer 3 jaar dat ik dat woord weer hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 14:27 schreef arneaux het volgende:
Blits. Ik dacht dat een uitgestorven woord was.
Feauteau's!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:08 schreef Knakker het volgende:
Ik loop ook maar wat te stoken hoor... mijn eigen studentenstekkie (ik ben ook nog maar 2 jaar terug afgestudeerd) was net zo blits als dat van de meeste kamers hier
1 witte muur + 2 rode muren + zwarte meubelen en wit bedquote:Op maandag 17 maart 2008 00:31 schreef arneaux het volgende:
Ik weet niet wat je andere 3 basiskleuren zijn?
omgquote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
't Is dat ik geen eigen huissleutels voor bij mijn ouderlijk huis heb (zijn altijd thuis, niet nodig), [afbeelding].
En wat zit jij te blaten?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:21 schreef Petit_Pelous het volgende:
Kijk, dat je überhaupt tijd hebt om je zo te bekommeren om je kamer, ik woon ook samen met meiden, die in mijn huis hebben de gave om in een dag een lege kamer om te toveren tot een VTWoonkamer en het zo te houden. Is ook niet zo moeilijk want we hebben de keuken en de bar in huis als plaatsen om rotzooi te maken. De jongens trekken een bank bij de kringloop vandaan, een tv, matras en klaar..
Maar ik heb nog nooit iemand zich zo'n zorgen over het kleurtje kamer![]()
en het aanzettafeltje horen maken
![]()
. Alsjeblieft, je woont er maar een paar jaar, nu kan je nog leuke dingen doen...Dus hup, de kroeg in
of zitten jullie je stiekem al voortebereiden op je Vinexwoning met symmetrische tuin, noem dit forum dan anders
Knorr
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:21 schreef Petit_Pelous het volgende:
Kijk, dat je überhaupt tijd hebt om je zo te bekommeren om je kamer, ik woon ook samen met meiden, die in mijn huis hebben de gave om in een dag een lege kamer om te toveren tot een VTWoonkamer en het zo te houden. Is ook niet zo moeilijk want we hebben de keuken en de bar in huis als plaatsen om rotzooi te maken. De jongens trekken een bank bij de kringloop vandaan, een tv, matras en klaar..
Maar ik heb nog nooit iemand zich zo'n zorgen over het kleurtje kamer![]()
en het aanzettafeltje horen maken
![]()
. Alsjeblieft, je woont er maar een paar jaar, nu kan je nog leuke dingen doen...Dus hup, de kroeg in
of zitten jullie je stiekem al voortebereiden op je Vinexwoning met symmetrische tuin, noem dit forum dan anders
Knorr
Yadayadayada. De meeste mensen in dit topic vinden 't fijn om een mooie kamer te hebben met leuke accessoires. Blader de vorige topics eens door, daar vind je alleen maar mooi aangeklede kamers of studio's. Je bent een van de eersten in dit topic die zich er niet druk om maakt. En verder is dit topic tevens om inspiratie op te doen en tips te vragen aan andere mensen - precies zoals Matje doet. Waarom plaats je geen foto's van jouw kamer trouwens? Ben nu weleens benieuwd hoe 't eruit zietquote:
Ja, inderdaad. Daarbij snapt ( naam kwijt ) blijkbaar niet dat er mensen zijn die zich niet in een hondenhok willen verbergen. Maar gewoon een leuk ingerichte kamer willen hebben, waar je lekker in kunt leven. Niet een hokje met een bank en de rest alles bij de kringloop vandaan. Niet dat er iets tegen de kringloopwinkel is, maar voor het idee zeg maarquote:Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[..]
Yadayadayada. De meeste mensen in dit topic vinden 't fijn om een mooie kamer te hebben met leuke accessoires. Blader de vorige topics eens door, daar vind je alleen maar mooi aangeklede kamers of studio's. Je bent een van de eersten in dit topic die zich er niet druk om maakt. En verder is dit topic tevens om inspiratie op te doen en tips te vragen aan andere mensen - precies zoals Matje doet. Waarom plaats je geen foto's van jouw kamer trouwens? Ben nu weleens benieuwd hoe 't eruit ziet.
En ik ben het er mee eens dat het ook in een dag kan hoor, maar soms loop je gewoon net niet tegen het juiste bijzettafeltje aan.
Hij is eenzaam en zoekt contacten die terugtypenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat hetzusjevan zegt.. En dude wat kom je dan hier doen
Lol, good luckquote:Op maandag 17 maart 2008 12:07 schreef Sann het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een kamer in Nijmegen, maar zodra ik die heb zal ik ook wel wat fotootjes posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |