Nou moet je ophouden.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Misschien Groningen een idee?
* Begint wéér de discussie over Groningen *
Nou, geef het goede voorbeeld zou ik zeggen!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef PeuRac het volgende:
Psstt, misschien wat minder slowchatten en wat meer foto's en on-topic?
Post zelf een foto van je kamer, waar je telkens erover hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, geef het goede voorbeeld zou ik zeggen!
Anders kijk je iets verder dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef ThinAir het volgende:
[..]
Post zelf een foto van je kamer, waar je telkens erover hebt
Wat heb jij je douche op een aparte plekquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was ook niet aanvallend bedoeld hoor, mocht het zo overkomenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:36 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik val je niet aan hoor
Haha, je inrichting komt een beetje overeen met de mijne![]()
I dig it! Wat heb jij 't mooi, simpel, stylish en niet te druk ingerichte studio!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beloof je dan wel foto's zodra je het opgeruimd hebt *lief kijkt*?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef Ewelina het volgende:
Overzichtsfoto's heb ik nog nietMomenteel is het een te grote zooi om een foto te maken.
Thnx!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
I dig it! Wat heb jij 't mooi, simpel, stylish en niet te druk ingerichte studio!
Alleen, gotta say: lijkt me vreemd douchen in het begin, zo middenin je 'keuken'. Haha. Waar is je wc btw? Is dat die deur naast je douche?
Edit: superluxe douche wel trouwens. En die wasbak, viel me net ineens op, wat grappig, zo'n kleintje ^^.
Haal die stickers eens van je laptop!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:30 schreef Ewelina het volgende:
Leuke studio, grappige douche [afbeelding]
Eigen stulpje:
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Ik ben luiquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Haal die stickers eens van je laptop!
Zo!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben vanaf mijn geboorte 24.000 euro gespaard voor mijn uitzetquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:54 schreef JAY-T het volgende:
HahaMijn enige inkomsten zijn uitwonende stufi uiteraard (helaas wel minimaal), en een uurtje of
15-20 per week werkenM'n ouders hebben me natuurlijk wel een beetje geholpen, maar dat is bij bijna iedereen die op kamers gaat wel zo toch?
Een mooie LCD tv heeft vaak een positief effect op de inrichtingquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:13 schreef cultheld het volgende:
Ik ga mijn huidige rovershol van 14 m² per 1 april verlaten voor een prachtkamer van 22 m² met een eigen keukentje in de kamer. De muren ga ik waarschijnlijk met een paar filmposters behangen en ik heb zelfs al een designlamp met een soort regenboog-effect op de muren
.
Heeft iemand hier nog tips voor een vette inrichting?
Nee dat is het niet. Is je kamer veel te schoon voor. In de tijd dat je die reactie typte had je ook die sticker eraf kunnen trekkenquote:
Wat heb je tegen die sticker!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Is je kamer veel te schoon voor. In de tijd dat je die reactie typte had je ook die sticker eraf kunnen trekken
Nee doe ik ook niet. Ik heb 24 m2 verbouwd, en nu nog deels in te richten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef JAY-T het volgende:
24.000 Euro?Wel erg relax, ik zou alleen nooit alles ervan direct uitgeven..
Even voor de duidelijkheid: je hebt het nu wel over een studentenkamer?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:47 schreef Logitik het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet. Ik heb 24 m2 verbouwd, en nu nog deels in te richten.
Ik verwacht rond de 5000 euro kwijt te zijn.
Vind ik 5000 euri nog een hoop geldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef arneaux het volgende:
Wat een onzin. Als ie nou gewoon een mooie tv wil met een daarbijpassende geluidsinstallatie, niet een standaard IKEA bed, een góede vloer erin (dus niet 1 van 5,95/m2) enzovoort dan lijkt het me logisch dat je daar investeerd. Immers, je doet toch 4 jaar over je studie, wie weet daarna nog een master erachteraan en je zit zo op 5/6 jaar. Nou sorrry maar dan wil je gewoon goed wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |