quote:
Een vloer van 5,95 /m2 is echt prima voor een studentenkamer. dat slijt echt niet in 5 jaar. Echt overdreven als je een dure vloer in je kamer gaat leggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef arneaux het volgende:
Wat een onzin. Als ie nou gewoon een mooie tv wil met een daarbijpassende geluidsinstallatie, niet een standaard IKEA bed, een góede vloer erin (dus niet 1 van 5,95/m2) enzovoort dan lijkt het me logisch dat je daar investeerd. Immers, je doet toch 4 jaar over je studie, wie weet daarna nog een master erachteraan en je zit zo op 5/6 jaar. Nou sorrry maar dan wil je gewoon goed wonen.
Hoe groot is dat bij jou, als je er 3 katten hebt?quote:
Waar ergens in tilburg?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef bladibladibla het volgende:
Schaamteloze tvp, want ik heb vanaf 1 juni een kamer in Tilburg en moet nodig inspiratie voor mijn inrichting opdoen
Ow, bliksemquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Waar ergens in tilburg?
* Ace1 heeft net een nieuwe LCD tv op z'n kamertje
Jawel, is vast wel een goede. Samsung is een van de beterequote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:16 schreef Ace1 het volgende:
Kheb een samsung 66cm voor 399 gekocht. Groot zat voor m'n kleine kamertjeHet zal wel niet zo'n goeie zijn.. maar ik ben snel tevreden
Ik heb zelf een 81cm van philipsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ow, bliksem
Wat voor 1 heb je gekocht?
Ik koop zelf 1 wanneer het Ek bijna begint, dan zijn er vast kortingsacties
Dacht zelf aan een 81 centimeter van Samsung?
!!!![]()
![]()
Ik ben student & ik woon in een studenthuisquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je hebt het nu wel over een studentenkamer?
5000 euro voor een studentenkamer? Beetje ziek imo, voor 1000-2000 euro ben je toch wel klaar als je echt alles nieuw moet kopen? Wat heb je eraan gedaan dan? :/ Was 't in zo'n slechte conditie?
Dat was het inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vind ik 5000 euri nog een hoop geld. Maar zoals ik het las is er veel aan verbouwd, dus is het niet alleen inrichting.. Daarom vroeg ik ook: was 't zo'n bouwval?
En mijn idee van investeren is geld op je bankrekening pleuren totdat je met je droppie een huisje kan kopen en dat geld aan de inrichting van je eerste huisje uitgeven. Maar wie ben ik
. Ieder z'n ding hè
. Maar ik ben nu toch wel erg benieuwd naar die kamer!
Volgens mij zit je al snel aan dat bedrag hoor. Leuk behangetje, vloerbedekking, verf. Leuke meubeltjes en een deel van je uitzet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:37 schreef maedel het volgende:
[bejaardenmodus aan]
5000 euro?![]()
Daar leefde ik 15 jaar geleden als student een heel jaar van. Inclusief huur![]()
[/bejaardenmodus]
Leuk!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 81cm van philips
Waar heb je die gehaald? 399 is erg goedkoop, tenminste ik neem aan dat die minimaal HD Ready is? Ik wil eigenlijk een Bravia, maar die is veel te duur, dus nu zit ik naar Samsung of Panasonic te kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:16 schreef Ace1 het volgende:
Kheb een samsung 66cm voor 399 gekocht. Groot zat voor m'n kleine kamertjeHet zal wel niet zo'n goeie zijn.. maar ik ben snel tevreden
Inderdaad is 399 goedkoop. Ik neem aan dat ik rond de 650 euro kwijt zal zijn voor een 81 CMquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? 399 is erg goedkoop, tenminste ik neem aan dat die minimaal HD Ready is? Ik wil eigenlijk een Bravia, maar die is veel te duur, dus nu zit ik naar Samsung of Panasonic te kijken.
Was hier een actie in tilburg... tis de samsung LE26S8... hd readyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? 399 is erg goedkoop, tenminste ik neem aan dat die minimaal HD Ready is? Ik wil eigenlijk een Bravia, maar die is veel te duur, dus nu zit ik naar Samsung of Panasonic te kijken.
Die wil ik ook maar dan 81 cmquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Was hier een actie in tilburg... tis de samsung LE26S8... hd ready
Die was volgens mij 499 bij die actiequote:
Hm, ja ik wil wel een grote. Heb ook een xbox 360quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:17 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Die was volgens mij 499 bij die actie
Maar was voor mijn kamertje toch maatje te groot.. deze is perfect. Huisgenoten zijn hier niet weg te slaan
Vind je 940 euro te veel voor een LCD tv? Ik heb er recent namelijk een full HD Samsumg 94cm gekocht voor dat geld. Iedere avond loop ik te kwijlen op mijn nieuwe bankquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hm, ja ik wil wel een grote. Heb ook een xbox 360
Dus vandaar
Welk nummer is het? ( ik bedoel dus welke versiequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef Logitik het volgende:
[..]
Vind je 940 euro te veel voor een LCD tv? Ik heb er recent namelijk een full HD Samsumg 94cm gekocht voor dat geld. Iedere avond loop ik te kwijlen op mijn nieuwe bank
http://www.plattetv.nl/info?n=Samsung%20LE37M87BD&manufacturers_id=18&p=952quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:49 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Welk nummer is het? ( ik bedoel dus welke versie)
Dit is 37 inchquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, valt me nog wel een beetje tegen.
Aangezien je de 32 inch ( ook full HD ) maar andere versie, voor 699 kan krijgen.
Ziet er goed uit! maar in de toekomst wil ik wel de badkamer en slaapkamer zien!!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
Niet echt meer een studentkamer, maar het stulpje van mij en mijn vriendin in Groningen
De keuken:
[ afbeelding ]
En dan wat van de woonkamer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De slaapkamer en badkamer zijn niet echt toonbaar, dat vraagt eerst om een opruimbeurt!
Zoals wel duidelijk wordt is mijn vriendin nogal gek van blond spulletjes en roze kussentjesVerder zijn we erg blij mee, heerlijk om alleen in je eigen zooi te leven ipv die van je huisgenoten
En waar zijn jou foto's?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! maar in de toekomst wil ik wel de badkamer en slaapkamer zien!!
Zijn dat originele biedermeierstoeltjes of "nieuwe"?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
Niet echt meer een studentkamer, maar het stulpje van mij en mijn vriendin in Groningen
Biedemeierstoeltjes? Geen idee. Ik heb ze van mijn tante 'geleend'. Vind ze enorm tof, alleen ze zijn helaas niet meer zo stevig als dat ze ooit waren. Maar zou best kunnen aangezien mijn tante ze ooit wel wil laten repareren door een meubelmaker. Het zijn in iedergeval niet van die 'nieuwe'quote:Op zondag 30 maart 2008 16:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Zijn dat originele biedemeierstoeltjes of "nieuwe"?
Knus stulpje met mooie vloer ook
Nicequote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
De keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De slaapkamer en badkamer zijn niet echt toonbaar, dat vraagt eerst om een opruimbeurt!
Zoals wel duidelijk wordt is mijn vriendin nogal gek van blond spulletjes en roze kussentjesVerder zijn we erg blij mee, heerlijk om alleen in je eigen zooi te leven ipv die van je huisgenoten
Mja, maar wat ben je dan in totaal (2 personen) incl. per maand ongeveer kwijt qua wonen?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Biedemeierstoeltjes? Geen idee. Ik heb ze van mijn tante 'geleend'. Vind ze enorm tof, alleen ze zijn helaas niet meer zo stevig als dat ze ooit waren. Maar zou best kunnen aangezien mijn tante ze ooit wel wil laten repareren door een meubelmaker. Het zijn in iedergeval niet van die 'nieuwe'
Wat kost het? 260 excl. Al met al zijn we met g/w/l, belastingen en rest per persoon 200 euro in de maand kwijt. Stulpje staat in de radijsstraat. Straat ergens tussen station noord en winkelcentrum paddepoel.
En de foto's van de rest komt nog, mocht ik vandaag nog zin krijgen om op te ruimen
Dankje, woonde er voorheen alleen, dus zonder alle roze en blond accenten. 't was wel grappig wanneer er iemand over de vloer kwam voor het eerst na het gaan samenwonen en dit nog niet wistquote:
Of ik kijk echt scheel, of je zit op antiek. Ik zou ze niet zomaar paars verven ofzoquote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Biedemeierstoeltjes? Geen idee. Ik heb ze van mijn tante 'geleend'. Vind ze enorm tof, alleen ze zijn helaas niet meer zo stevig als dat ze ooit waren. Maar zou best kunnen aangezien mijn tante ze ooit wel wil laten repareren door een meubelmaker. Het zijn in iedergeval niet van die 'nieuwe'
Helemaal leuk!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
De keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de OP van deeltje 6 en in deeltje 5 als postquote:
Erg leuk! Hier in het studentenhuis waar ik woon zijn we ook dol op spulletjes van Blond!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |