Vind je 940 euro te veel voor een LCD tv? Ik heb er recent namelijk een full HD Samsumg 94cm gekocht voor dat geld. Iedere avond loop ik te kwijlen op mijn nieuwe bankquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hm, ja ik wil wel een grote. Heb ook een xbox 360
Dus vandaar
Welk nummer is het? ( ik bedoel dus welke versiequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef Logitik het volgende:
[..]
Vind je 940 euro te veel voor een LCD tv? Ik heb er recent namelijk een full HD Samsumg 94cm gekocht voor dat geld. Iedere avond loop ik te kwijlen op mijn nieuwe bank
http://www.plattetv.nl/info?n=Samsung%20LE37M87BD&manufacturers_id=18&p=952quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:49 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Welk nummer is het? ( ik bedoel dus welke versie)
Dit is 37 inchquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, valt me nog wel een beetje tegen.
Aangezien je de 32 inch ( ook full HD ) maar andere versie, voor 699 kan krijgen.
Ziet er goed uit! maar in de toekomst wil ik wel de badkamer en slaapkamer zien!!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
Niet echt meer een studentkamer, maar het stulpje van mij en mijn vriendin in Groningen
De keuken:
[ afbeelding ]
En dan wat van de woonkamer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De slaapkamer en badkamer zijn niet echt toonbaar, dat vraagt eerst om een opruimbeurt!
Zoals wel duidelijk wordt is mijn vriendin nogal gek van blond spulletjes en roze kussentjesVerder zijn we erg blij mee, heerlijk om alleen in je eigen zooi te leven ipv die van je huisgenoten
En waar zijn jou foto's?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! maar in de toekomst wil ik wel de badkamer en slaapkamer zien!!
Zijn dat originele biedermeierstoeltjes of "nieuwe"?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
Niet echt meer een studentkamer, maar het stulpje van mij en mijn vriendin in Groningen
Biedemeierstoeltjes? Geen idee. Ik heb ze van mijn tante 'geleend'. Vind ze enorm tof, alleen ze zijn helaas niet meer zo stevig als dat ze ooit waren. Maar zou best kunnen aangezien mijn tante ze ooit wel wil laten repareren door een meubelmaker. Het zijn in iedergeval niet van die 'nieuwe'quote:Op zondag 30 maart 2008 16:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Zijn dat originele biedemeierstoeltjes of "nieuwe"?
Knus stulpje met mooie vloer ook
Nicequote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
De keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De slaapkamer en badkamer zijn niet echt toonbaar, dat vraagt eerst om een opruimbeurt!
Zoals wel duidelijk wordt is mijn vriendin nogal gek van blond spulletjes en roze kussentjesVerder zijn we erg blij mee, heerlijk om alleen in je eigen zooi te leven ipv die van je huisgenoten
Mja, maar wat ben je dan in totaal (2 personen) incl. per maand ongeveer kwijt qua wonen?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Biedemeierstoeltjes? Geen idee. Ik heb ze van mijn tante 'geleend'. Vind ze enorm tof, alleen ze zijn helaas niet meer zo stevig als dat ze ooit waren. Maar zou best kunnen aangezien mijn tante ze ooit wel wil laten repareren door een meubelmaker. Het zijn in iedergeval niet van die 'nieuwe'
Wat kost het? 260 excl. Al met al zijn we met g/w/l, belastingen en rest per persoon 200 euro in de maand kwijt. Stulpje staat in de radijsstraat. Straat ergens tussen station noord en winkelcentrum paddepoel.
En de foto's van de rest komt nog, mocht ik vandaag nog zin krijgen om op te ruimen
Dankje, woonde er voorheen alleen, dus zonder alle roze en blond accenten. 't was wel grappig wanneer er iemand over de vloer kwam voor het eerst na het gaan samenwonen en dit nog niet wistquote:
Of ik kijk echt scheel, of je zit op antiek. Ik zou ze niet zomaar paars verven ofzoquote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Biedemeierstoeltjes? Geen idee. Ik heb ze van mijn tante 'geleend'. Vind ze enorm tof, alleen ze zijn helaas niet meer zo stevig als dat ze ooit waren. Maar zou best kunnen aangezien mijn tante ze ooit wel wil laten repareren door een meubelmaker. Het zijn in iedergeval niet van die 'nieuwe'
Helemaal leuk!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
De keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de OP van deeltje 6 en in deeltje 5 als postquote:
Erg leuk! Hier in het studentenhuis waar ik woon zijn we ook dol op spulletjes van Blond!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:30 schreef koentjuh18 het volgende:
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |