Goffer!!! Mijn held!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:42 schreef STAP01 het volgende:
Even totaal OT.
Patrick Swayze gaat binnenkort dood!Alvleesklier kanker.
Mn held uit mijn pubertijd!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:47 schreef Kinga het volgende:
Brian is al gevlucht uit de chill. Wel opvallend...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef kissa het volgende:
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:42 schreef STAP01 het volgende:
Even totaal OT.
Patrick Swayze gaat binnenkort dood! Alvleesklier kanker.
Mn held uit mijn pubertijd! ""
+1... wat een briljante postquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef avonne het volgende:
Daar ben ik weer !
Aangezien deze DGK toch alleen maar trekken aan een dood paard is, stel ik voor dat Talpa gewoon het roer om gooit en doet wat het wil doen, zonder moeilijk gedoe !
Gedwongen exit voor Huub omdat hij de slaaptijd met 2 minuten heeft overtreden, toneelhaak voor EmoJaap die tranen met tuiten huilt omdat hij de Villa niet meer kan winnen en dan liever opgenomen wordt in een psychiatrische kliniek, Natasia terug als Hoofd Huishouding en elke dag gezellige repperts en wax-hair-danseresjes op bezoek tot de finale in augustus 2010 wanneer Brian op mysterieuze wijze neerstort bij het kite surfen en Amanda dus de Villa wint.
Ondertussen 2 koters op de wereld gezet met diamanten halsbandjes (Nikkie en Bjoetie), haar rijbewijs en certificaat paaldansen gehaald.
Uiteraard verdient dit hele concept "zich zelf terug" door al die wannabees ongegeneerd te promoten met hun kutplaatjes
Ik zie een missie voor Jaap en Huub!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
Nicole zegt dat ze 12 kilo is afgevallen van depressiviteit.
Ze heeft in ieder geval minstens vier kilo aan nieuwe tieten kunnen kopen en een nieuwe auto door die vreselijke vriend.
Ze hadden een ton gewonnen, en die was binnen een week op.
Hij schijnt haar gedumpt te hebben omdat ze te veel uitgaf.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef petraa het volgende:
En nu weer over hoe Brian met Amanda omgaat heel dominant. En Amanda zit erbij en zegt niets.
Als ze nog een paar drankjes neemt doet rat dat zo wel even onder het dekbed.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:
Amanda: Maar je hebt dominant op een goeie manier....
SURE! Bescherming he, bescherming
WAT EEN MONGOOL IS DAT WIJF! Kan iemand haar ff door elkaar schudden?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN MONGOOL IS DAT WIJF! Kan iemand haar ff door elkaar schudden?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zie een missie voor Jaap en Huub!
Nicole zo depressief krijgen dat ze huilend de poort uit kruipt!
Maar ze heeft geen idee waar Vlodrop ligtquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef Varen het volgende:
Nicole dr vriendje heet johnny en komt uit Vlodrop
Die maakt het dus na 2 weken wel weer uit ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef Varen het volgende:
Nicole dr vriendje heet johnny en komt uit Vlodrop
echt zit Ali alles door te vertellen.... over de plannen voor na de kooi ???quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef petraa het volgende:
En lullo lult alles door naar Brian van net. Goh volgens mij zei hij vanmiddag tegen Claire Eric lult alles gelijk door aan Huub.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maakt het dus na 2 weken wel weer uit ...
Je zou de mijne over kunnen nemen (ik was te laat).quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ik heb geen OP, want kom net binnen wandelen.
Go.
link?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou de mijne over kunnen nemen (ik was te laat).
Eerlijk??? Toen ik die glijstem hoorde van die Rat heb ik mute gedaan! Maar het ging erover dat Leo zei dat het dom was van Nicole om gelijk te zeggen dat ze voor Brian en Amanda was, dat hij het handiger deed door te zeggen dat hij geen kant heeft gekozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:58 schreef Desii het volgende:
[..]
echt zit Ali alles door te vertellen.... over de plannen voor na de kooi ???
Kan nooit veel wezen.........quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:08 schreef AutumnTears het volgende:
Hoe oud is die Nicole?
mijn dochter van 6 is verstandelijk gehandicapt maar heb opeens heel veel vertrouwen dat het goed komt als ik naar die doos luisterquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:04 schreef Lady-night het volgende:
Barry tegen Amanda: mag je niet meer drinken? Mag wel zegt Amanda, Barry heeft beelden gezien dat ze niet meer mocht van Brian
Omdat het kindje van God, muziek wil luisteren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:13 schreef Ziet het volgende:
waarom blijft die muziek nu aan?
Sommigen hebben een gave en sommigen helemaal niks..........quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:17 schreef mootie het volgende:
Wat is Brian slecht aan het acteren?
UndercoverLoverJaapquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
jaap staat af te luisteren ... Hij is nml in het zwart gekleed, dus niemand ziet hem of hoort hem
Niet!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:21 schreef Lady-night het volgende:
Weet iemand hoe Jaap reageerde op de info dat Brian zijn documenten gekraakt heeft???
Volgens mij vroeg Jaap aan Bian om details te vertellen , maar meer dat er iets over een boek uitkwam en zn correspondentie naar Cora.. Jaap bleef er erg stoicijns onders... Mogelijk dat ie er na een nachtje slapen anders over denkt ..quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:21 schreef Lady-night het volgende:
Weet iemand hoe Jaap reageerde op de info dat Brian zijn documenten gekraakt heeft???
Alles ongeveerquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:27 schreef neehe het volgende:
Die Nicole was al dronken toen ze binnenkwam, nu is ze helemaal lazerus.
Morgen weet ze niet meer wat ze allemaal verteld heeft.
Mike is gewend dronken te fietsenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:29 schreef mootie het volgende:
Huub: Zo Mike, moet je weer vroeg op? Lekker veel whiskey en dan vroeg op?
Mike: Laat ik het zo zeggen, er is geen fiets die ik niet kan berijden.
En die 4 kg tieten dan?? Neptieten en dan nog te klein??quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles ongeveer![]()
Excuus van Mike om niet achter Nicole aan te gaan, haar tieten zijn te klein.
Dit is niet gescript, denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
mike is zoooo dom
huub vindt dat er wat platen in zijn kop missen
mike vraagt of hij dat fysiek bedoelt of psychisch
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
mike is zoooo dom
huub vindt dat er wat platen in zijn kop missen
mike vraagt of hij dat fysiek bedoelt of psychisch
Ik denk dat Mike zo uithaaltquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:37 schreef Ziet het volgende:als ik mike was had ik hem echt boven op zijn bek geramt
hij gooit zelfs zijn glas leeg voor huub
mijn vader ook, en wat boeit nij dan die patrick.................zuchtquote:
Ik wilde het net zeggen, die lamlul zegt helemaal niets. wat een mentor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:37 schreef trettie het volgende:
En mikey's mentor staat er bij???????
Nee toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:37 schreef trettie het volgende:
En mikey's mentor staat er bij???????
En vergeet niet de paar keer:"ROT OP !!!"quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Ga je door met zuipen of ga je focking stoppen met zuipen.
Brian is de vriendelijkheid zelve tegen zijn vriendinnetje.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:40 schreef Desii het volgende:
Natasia komt morgen in de kooi, zegt Japie net
Inclusief coke? Dat belooft wat dus!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:40 schreef Desii het volgende:
Natasia komt morgen in de kooi, zegt Japie net
maar dat snap ik wel van Brian....... ik mag hem niet, maar hij blijft tenminste wel scherpquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:43 schreef STAP01 het volgende:
Brian zegt ook nog: niet in deze fase van het spel. GELD! DAAR DRAAIT HET OM BIJ DE RAT! DUIDELIJKER KAN NIET!
Mikey is echt gestoort; ik zie hem Huub nog wel hoeken hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Mikey:"M'n baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint..."
Ik snap het ook wel maar dat hij een 'relatie' heeft met Amanda is duidelijk gebaseerd op het geld wat hij winnen kan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
maar dat snap ik wel van Brian....... ik mag hem niet, maar hij blijft tenminste wel scherp
Moet ie eerst ff namen en nummers vragen van degenen die Barry 10 mille geboden hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Mikey is echt gestoort; ik zie hem Huub nog wel hoeken hoor
En er is geen Jaap of Eric in de buurt meer in de slaapkamer.Claire heeft wel moeten beloven aan Jaap dat ze hem dan moet komen halen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
In de gevangenis geven ze meestal iets anders,,,,,,,,,,,,,,,moet Mikey onderhand weten...........quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik ga winnen!
Mikey: Dat begrijp ik schat, maar ik heb mijn hart al helemaal aan Brian gegeven.
Ik ook, zou wel einde Mikey zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Tja, weten wij veel wat Mikey daar allemaal heeft moeten 'geven'... en kan het ons schelen... weg met dat irritante snuivertjequote:Op donderdag 6 maart 2008 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
In de gevangenis geven ze meestal iets anders,,,,,,,,,,,,,,,moet Mikey onderhand weten...........
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
Jaap: Ik heb net met Huub gesproken, hij gaat je niet wakker houden.
M: Ja, ja, jij bent echt mensenlevend
Jaap: Wat ben ik?
Geen spijtgevoelens over Mickey... Ik hoop wel dat Huub erg goed uitkomt (denk het wel)quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, zou wel einde Mikey zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |