Mikey is echt gestoort; ik zie hem Huub nog wel hoeken hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Mikey:"M'n baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint..."
Ik snap het ook wel maar dat hij een 'relatie' heeft met Amanda is duidelijk gebaseerd op het geld wat hij winnen kan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
maar dat snap ik wel van Brian....... ik mag hem niet, maar hij blijft tenminste wel scherp
Moet ie eerst ff namen en nummers vragen van degenen die Barry 10 mille geboden hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Mikey is echt gestoort; ik zie hem Huub nog wel hoeken hoor
En er is geen Jaap of Eric in de buurt meer in de slaapkamer.Claire heeft wel moeten beloven aan Jaap dat ze hem dan moet komen halen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
In de gevangenis geven ze meestal iets anders,,,,,,,,,,,,,,,moet Mikey onderhand weten...........quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik ga winnen!
Mikey: Dat begrijp ik schat, maar ik heb mijn hart al helemaal aan Brian gegeven.
Ik ook, zou wel einde Mikey zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Tja, weten wij veel wat Mikey daar allemaal heeft moeten 'geven'... en kan het ons schelen... weg met dat irritante snuivertjequote:Op donderdag 6 maart 2008 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
In de gevangenis geven ze meestal iets anders,,,,,,,,,,,,,,,moet Mikey onderhand weten...........
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
Jaap: Ik heb net met Huub gesproken, hij gaat je niet wakker houden.
M: Ja, ja, jij bent echt mensenlevend
Jaap: Wat ben ik?
Geen spijtgevoelens over Mickey... Ik hoop wel dat Huub erg goed uitkomt (denk het wel)quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, zou wel einde Mikey zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |