Kan nooit veel wezen.........quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:08 schreef AutumnTears het volgende:
Hoe oud is die Nicole?
mijn dochter van 6 is verstandelijk gehandicapt maar heb opeens heel veel vertrouwen dat het goed komt als ik naar die doos luisterquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:04 schreef Lady-night het volgende:
Barry tegen Amanda: mag je niet meer drinken? Mag wel zegt Amanda, Barry heeft beelden gezien dat ze niet meer mocht van Brian
Omdat het kindje van God, muziek wil luisteren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:13 schreef Ziet het volgende:
waarom blijft die muziek nu aan?
Sommigen hebben een gave en sommigen helemaal niks..........quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:17 schreef mootie het volgende:
Wat is Brian slecht aan het acteren?
UndercoverLoverJaapquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
jaap staat af te luisteren ... Hij is nml in het zwart gekleed, dus niemand ziet hem of hoort hem
Niet!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:21 schreef Lady-night het volgende:
Weet iemand hoe Jaap reageerde op de info dat Brian zijn documenten gekraakt heeft???
Volgens mij vroeg Jaap aan Bian om details te vertellen , maar meer dat er iets over een boek uitkwam en zn correspondentie naar Cora.. Jaap bleef er erg stoicijns onders... Mogelijk dat ie er na een nachtje slapen anders over denkt ..quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:21 schreef Lady-night het volgende:
Weet iemand hoe Jaap reageerde op de info dat Brian zijn documenten gekraakt heeft???
Alles ongeveerquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:27 schreef neehe het volgende:
Die Nicole was al dronken toen ze binnenkwam, nu is ze helemaal lazerus.
Morgen weet ze niet meer wat ze allemaal verteld heeft.
Mike is gewend dronken te fietsenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:29 schreef mootie het volgende:
Huub: Zo Mike, moet je weer vroeg op? Lekker veel whiskey en dan vroeg op?
Mike: Laat ik het zo zeggen, er is geen fiets die ik niet kan berijden.
En die 4 kg tieten dan?? Neptieten en dan nog te klein??quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles ongeveer![]()
Excuus van Mike om niet achter Nicole aan te gaan, haar tieten zijn te klein.
Dit is niet gescript, denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
mike is zoooo dom
huub vindt dat er wat platen in zijn kop missen
mike vraagt of hij dat fysiek bedoelt of psychisch
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
mike is zoooo dom
huub vindt dat er wat platen in zijn kop missen
mike vraagt of hij dat fysiek bedoelt of psychisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |