ik denk Deoxybroxyfloxyquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef iuvenis het volgende:
Welke berberaap ONZ-mod heeft mijn 'hoe word je een rokkenjager' topic om zeep geholpen?
Nog nooit gezien dat topic. En het is al weggezakt naar de eeuwige FOK! velden. So no worries.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom word mijn 10.000-postfelicitatietopic meteen dichtgetyft en blijft deze wel gewoon open?
Feliciteer mij *hier* met 20.000 kwaliteitsposts
Ja dus, hij bleef wel openquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog nooit gezien dat topic. En het is al weggezakt naar de eeuwige FOK! velden. So no worries.
neequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dus, hij bleef wel open
* Paaskonijn heeft recht op een felicitatietopic
racistiseer me niet zoquote:
Schreeuw maar heel hard tegen je monitor. Misschien dat het bagger dan in dat topic verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:57 schreef beverton het volgende:
hoi murp en consorten, ik wou even een topic aangeven dat verbaggerd wordt. beverton is terug, maar wat in de tussentijd gebeurd is... martinosss verneukt mn topic met die paint van hem.
murp zei dat als ik iets opvang ik het dan zou moeten melden, vandaar dat ik het meld mijn gevederde vriend.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schreeuw maar heel hard tegen je monitor. Misschien dat het bagger dan in dat topic verdwijnt..
Lukt niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schreeuw maar heel hard tegen je monitor. Misschien dat het bagger dan in dat topic verdwijnt..
als ik toevallig in de stad ben en ik zie jouw ruimtevoertuig dan steek ik je banden lek!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik win dan nog steeds door je kuttopics te sluiten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:10 schreef beverton het volgende:
[..]
als ik toevallig in de stad ben en ik zie jouw ruimtevoertuig dan steek ik je banden lek!
ok sorryquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook FB is geen baggertopic trouwens, niet hier gaan baggeren dus..
.
.
zou ik toestemming kunnen krijgen om van mij beverton is terug een SC deeltje 2 te maken voor de Gepawneerde Pawneermeel Clan ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nadenken mag altijd, het op virtueel papier zetten, dat is de kunst van goede topics in ONZ
Nope, verzin maar wat nieuws en leukers.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:45 schreef beverton het volgende:
[..]
zou ik toestemming kunnen krijgen om van mij beverton is terug een SC deeltje 2 te maken voor de Gepawneerde Pawneermeel Clan ?![]()
![]()
er wacht een cheque van 200 E in je PM
het was anders best leukquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, verzin maar wat nieuws en leukers.
als ik nog eens zoiets opent? sorry hoor, maar dit was aanvankelijk bedoeld om mijn wederkeer te celibraten. dat het uiteindelijk SC geworden is.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:58 schreef Snakey het volgende:
Ow, en lees deze nog even een keer na beverton. En dan vooral punt 1. Dus als je nog een keer zoiets opent laat ik je 10.000x "ik mag geen nieuwe SC starten" schrijven.
Dat topic had dan eigenlijk ook direct gesloten moeten worden. Net zoals bans niet besproken worden, worden unbans eigenlijk ook niet gevierd. Daar ben je dus eigenlijk gewoon gemazzelt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:59 schreef beverton het volgende:
[..]
als ik nog eens zoiets opent? sorry hoor, maar dit was aanvankelijk bedoeld om mijn wederkeer te celibraten. dat het uiteindelijk SC geworden is.....
Zoals?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:01 schreef beverton het volgende:
trouwens snakey als ik vragen mag, waarom mogen er geen nieuwe reeksen geopend worden? ik bedoel er zijn zat reeksen geweest, waar nooit maar 1 ding over gezegd is
dus je gaf mij eigenlijk een voorkeurs behandelingquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat topic had dan eigenlijk ook direct gesloten moeten worden. Net zoals bans niet besproken worden, worden unbans eigenlijk ook niet gevierd. Daar ben je dus eigenlijk gewoon gemazzelt.
En dus gewoon geen nieuwe SC proberen te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |