Goed kan ik je meldden als lid van de gepwaneerde pwaneelmeel clan waar we alles van elkaar wetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef iuvenis het volgende:
Gaat onze bever ons ook nog laten weten hoe het niet gebanned zijn hem bevalt?
Daarom doe je dus de laatste tijd zo onaangenaam tegen mij, je bent gewoon opgenaaid door die flutbever...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Goed kan ik je meldden als lid van de gepwaneerde pwaneelmeel clan waar we alles van elkaar weten
Laatste tijd? Ik vond je altijd al vervelendquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Daarom doe je dus de laatste tijd zo onaangenaam tegen mij, je bent gewoon opgenaaid door die flutbever...
Eyyy.. chapper... jeweetzelluf tug? Ik zat laatst nog een ille conversatie met je te houden...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Laatste tijd? Ik vond je altijd al vervelend
Ik ben ook lid van het collectief. Jij bent gewoon fucking vervelend. Bij je welkomstopic alquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:37 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Eyyy.. chapper... jeweetzelluf tug? Ik zat laatst nog een ille conversatie met je te houden...
nou..nee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:37 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Eyyy.. chapper... jeweetzelluf tug? Ik zat laatst nog een ille conversatie met je te houden...
En van mij wist je al dat ik je haattequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben ook lid van het collectief. Jij bent gewoon fucking vervelend. Bij je welkomstopic al
waarom zou je ons haten? onze clan is actief bezig met het bestrijden van iuvenis. de reden dat jij zo doet komt waarschijnlijk door dat je vroeger mishandeld bent of gewoon een NSB'er.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En van mij wist je al dat ik je haatteMaar niet meer dan gasturbine en beverton hoor
oke een beetje dan
Of omdat jullie óók kut zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:24 schreef beverton het volgende:
[..]
waarom zou je ons haten? onze clan is actief bezig met het bestrijden van iuvenis. de reden dat jij zo doet komt waarschijnlijk door dat je vroeger mishandeld bent of gewoon een NSB'er.
ZIE JE NU DOE JE HET WEERRRRRRRR1!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of omdat jullie óók kut zijn![]()
Maarja de vijanden van je vijanden zijn je vrienden dus
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
First zit niet zo je postcountoptekrikken, je verprutst het topique
mmmquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb niet gebaggerd ik zweer het ik was gewoon een biertje drinken.!!!!!e1
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef First het volgende:
[..]
Nee ga maar weer lekker weer op naar je moddereters hol
jij met onze clanquote:
als jij dan wat meer ontopic gedraagdquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:49 schreef beverton het volgende:
[..]
jij met onze clanwij hebben al meermaal bewezen dat wij een nuttige aanvulling zijn voor fok. dus ik denk dat het meer dan logisch is ja dus bio-logisch om een gewaardeerde fok!popgroepclan te vriend te houden
. samen bestrijden we tevens iuvenis
MURP... .IK WORD ER HIER BIJ BETROKKEN ZONDER DAT IK ER WAT MEE TE MAKEN WIL HEBBEN.... DOE ER EEN SLOTJE OP!!1!!1!!11!1!!eINZEOIEINZZ!1!!1@@@@quote:
offtopic reageren kun je op msn doen, en ander je maar naar feedback hommolfiel dat je bent.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:29 schreef iuvenis het volgende:
[..]
MURP... .IK WORD ER HIER BIJ BETROKKEN ZONDER DAT IK ER WAT MEE TE MAKEN WIL HEBBEN.... DOE ER EEN SLOTJE OP!!1!!1!!11!1!!eINZEOIEINZZ!1!!1@@@@![]()
![]()
wat een taalquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:32 schreef beverton het volgende:
[..]
offtopic praten kun je op msn doen, en ander rot je maar op naar feedback hommolfiel dat je bent.
[X] Geschiktquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:32 schreef beverton het volgende:
[..]
offtopic reageren kun je op msn doen, en ander je maar naar feedback hommolfiel dat je bent.
hier ga ik even een modje voor bijroepen. je verpest mijn topicquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:27 schreef Martinoss het volgende:
volgens mij zagen jouw twee weken er heel anders uit, en dat weet je zelf best!!![]()
kijk zo:
[ afbeelding ]
En ik vind dit weer te beledigend.. hij noemt je een verdomde spuitelf...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
hier ga ik even een modje voor bijroepen. je verpest mijn topic
ja ik roep een mod erbijquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:52 schreef iuvenis het volgende:
[..]
En ik vind dit weer te beledigend.. hij noemt je een verdomde spuitelf...
ja ik denk dat zarg0n daarom niets tegen hem wilde doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:12 schreef First het volgende:
Je moet toegeven martinoss heeft wel goede paintskillz.
ik heb gister 2 leuke meisjes ontmoet en ze zeiden dat zij mij herkendenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:30 schreef GasTurbine het volgende:
potentieel startrek-einde.
vertel verderquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:32 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb gister 2 leuke meisjes ontmoet en ze zeiden dat zij mij herkenden
ik had vroeger een bedrijf dat heette yogibear productions... en zij kende dat bedrijf via een vriend van mij en die meisjes kwam ik tegen in en kroekg. en toen wilde zij mn msn en telefoon nummerquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef beverton het volgende:
zal deeltje 2 overleven of zal die finaal afgaan. we zien het over 8 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |