Dat is geheel aan jou....maar ik schreef wel dat ik dit nonsens vond, wil nog niet zeggen dat ik gelijk heb en/of jij ongelijk. Verder moet je zelf weten of je wel of niet reageerd op mij. Ik blijf bij de mening van mij zelf. maar ik dacht dat je dit zo langzamerhand wel wist.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik nonsens schrijf dan moet ik maar niet meer op je reageren dan he![]()
Ik denk dat je niet duidelijk ziet wat er gebeurt wij kunnen ze bijna allemaal volgen zij zelf kunnen dat niet.quote:
zo ver spuit Quinten niet heurquote:
Ik lees je graag!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik nonsens schrijf dan moet ik maar niet meer op je reageren dan he![]()
Puur omdat hij overduidelijk de slimste is, en het meest het 'opgesloten' gevoel heeft moeten ervaren, mag hij van mij winnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Jammer voor Flens, maar wij maken ons er kwader over dan dat Huub doet.
Huub is THE MAN!!!!!
Huub is THE WINNER!!!!!!!
Huub gaat nergens heen!!!!!!!!!1
[ afbeelding ]
HUUB IS DGK, HUUB IS DGK......maal tig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Jammer voor Flens, maar wij maken ons er kwader over dan dat Huub doet.
Huub is THE MAN!!!!!
Huub is THE WINNER!!!!!!!
Huub gaat nergens heen!!!!!!!!!1
[ afbeelding ]
hmm tsjah ik volg ook het programma nog maar sinds oktober 2006.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet duidelijk ziet wat er gebeurt wij kunnen ze bijna allemaal volgen zij zelf kunnen dat niet.
Maar ik vind dit zo erg dat ik er gewoon van kook. Hoe kan je dit met 1 groep doen terwijl je de andere groep zo steunt.
Je vond mijn argument nonsens. Sowieso sta je nooit open voor wat een ander zegt tenzij je ertegen kunt ageren. Ik had beter moeten weten dan een redelijk argument aan te dragen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jou....maar ik schreef wel dat ik dit nonsens vond, wil nog niet zeggen dat ik gelijk heb en/of jij ongelijk. Verder moet je zelf weten of je wel of niet reageerd op mij. Ik blijf bij de mening van mij zelf. maar ik dacht dat je dit zo langzamerhand wel wist.....
wie is claire.......is dat de grote afwezigequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Donnie29 het volgende:
Ja Eric idd de USB stick.. trouwens waar is Claire? Ik hoor niet dat ze het opneemt voor Huub?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Mikey:ik had miljonair moeten worden.
Huub: waarvan dan mikey, lege flessen? (statiegeld)
nou maar hopen dat die trein niet rijdt onder een koude sterrenhemelquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vond mijn argument nonsens. Sowieso sta je nooit open voor wat een ander zegt tenzij je ertegen kunt ageren. Ik had beter moeten weten dan een redelijk argument aan te dragen.
Over 6 minuten Peking Express
Is dat niet die paaldansjuf?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman gaat dansen aan een paal en geeft Jaap een kus, dat ie zich niet druk moet maken
Del en Rat verkeren in een overwinnigsroes. Het is dan ook wel een hele prestatie he, als je iemand gratis weg mag stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lees je graag!![]()
Dellie is al bezopen?
Dat was/is paaldans suzziequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman gaat dansen aan een paal en geeft Jaap een kus, dat ie zich niet druk moet maken
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat die rotzwerver morgen zijn nek breekt op die fiets.
Er loopt daar toch af en toe een blondje door het beeld.. dat is Clairequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wie is claire.......is dat de grote afwezige
wat dacht je van zijn broekspijp tussen de fietsketting?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Liever zijn strottehoofdquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van zijn broekspijp tussen de fietsketting?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zo ver spuit Quinten niet heur
Ja, of:quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:
En dan krijg je zo zeker weer zo'n non-poll op de dgk-site
Eric is weggestemd.Jammer, maar ja eerlijk gestemd. Nu pas? Ach, we hebben Mikey en whatshisname nog.
En dat mag wel van de FEBO.. aan een potlood zitten ofzo dat mag dan weer niet... of een brief oppakken, maar je mag wel aan prive materiaal komen en wachtwoorden kraken. Wat een GRAFLIJERS de febo..quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
Rat zit te vertellen dat hij Jaap zijn wachtwoord heeft gekraakt
En jaap zegt....?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
Nee dat zegt ie niet... alleen dat ze zwak beveiligd zijn. Maar hoe hij dat kan weten spreekt ie niet uit. Kan gewoon bluf zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
Een winnaar in alle opzichten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
OKay Brian geeft aan dat Jaap's word documenten te zwak beveiligd zijn. Zijn simplet te kraken met een programmaatje. Meer wil Brian niet zeggen.
Hij zegt dat die weet dat Jaap in zijn word documenten over een boek heeft geschreven, en het briefverkeer naar Cora toe.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
OKay Brian geeft aan dat Jaap's word documenten te zwak beveiligd zijn. Zijn simplet te kraken met een programmaatje. Meer wil Brian niet zeggen.
Take your pick, DGK. Keuzes te over.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, of:
Brian sprak wijze woorden
Huub moet zijn eigen kont maar redden
Voor Eric is het thuis veel fijner
Zou het geen puik plan zijn om hem een keer buiten de poort op te wachten en 'm in elkaar te trappen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Gescript dus.....quote:
Als ie het over Mikey heeft, heeft ie groot gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
die Huub, kansloze kanker Junk.....
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
die Huub, kansloze kanker Junk.....kijk dat is Huub, zodra hij zijn zin niet krijgt begint hij met lelijke woorden. Alles doet wat moedertje doet zo niet dan ben je een kansloze kanker junk, een tyfuslijer bah bah bah.....Niks winnaar lekker met Eric mee naar huis huub op rotten.....
Kun jij niet weg blijven uit dit topic verknipt figuur.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
die Huub, kansloze kanker Junk.....kijk dat is Huub, zodra hij zijn zin niet krijgt begint hij met lelijke woorden. Alles doet wat moedertje doet zo niet dan ben je een kansloze kanker junk, een tyfuslijer bah bah bah.....Niks winnaar lekker met Eric mee naar huis huub op rotten.....
Brian zei dat zn wachtwoord gekraakt was door een F*cking simple programma... Lees buiten via USB-stick en zn criminele connectiesquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian vertelt Jaap nu dat ie zn word-docs niet genoeg beveiligd, zn wachtwoord is te zwak en gekraakt..
Vast iets als:quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike wordt beloond met een omhelzing om iets wat ie gezegd heeft.. Iemand gehoord wat?
Nee joh.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen puik plan zijn om hem een keer buiten de poort op te wachten en 'm in elkaar te trappen?
Vaker meelezen dan Donnie, dit is heel normaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gut gut gut.. wat grof zeg.. ben ik niet van je gewend..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen puik plan zijn om hem een keer buiten de poort op te wachten en 'm in elkaar te trappen?
Denk dat Mike idd precies weet wat er achter het CS gebeurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef 2live het volgende:
Eric gaat straks nog ff knallen. Mike zei tegen B+A dat Eric maar weer achter CS moest gaan staan.
Eric wil verhaal gaan halen.
Ach ik woon in de buurt, zal van de week is kijken. Ik denk dat Mickey volgende week maar goed over z'n schouder moet kijken als ie naar z'n werk fietst...quote:
Zit vlgs mij ook een quote van Huub bij, beetje onduidelijk allemaal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gut gut gut.. wat grof zeg.. ben ik niet van je gewend..
Nee, het kwaad straft zichzelf welquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou maar hopen dat die trein niet rijdt onder een koude sterrenhemel
Dan nogquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Zit vlgs mij ook een quote van Huub bij, beetje onduidelijk allemaal.
Denk dat het ergens anders aan ligt Mazaru.. ik scroll er gewoon steeds overheenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vaker meelezen dan Donnie, dit is heel normaal![]()
huub oprotten........??????????????En gaan we dan de hele dag tegen dat trash aankijken en erover schrijven?????????????HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
en hoe komt hij aan dat programmaatje zonder internet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
Doe ik ook zo veel mogelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:37 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Denk dat het ergens anders aan ligt Mazaru.. ik scroll er gewoon steeds overheen
Weinig hoor momenteel. Ligt al tijden zwaar in de steigers. Ben er vandaag nog langs gereden (in Amsterdam dan)quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat Mike idd precies weet wat er achter het CS gebeurt.
neuh het lot is altijd doeltreffender en dan kunnen wij onze handen wassen in onschuld net als die ontkrulde rioolrat en zijn trashy ladyquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit Dementor, je zit hier op Fok!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun jij niet weg blijven uit dit topic verknipt figuur.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
en hoe komt hij aan dat programmaatje zonder internet?
djiezus kreist tering tiefus pokke hoer pannekoek
Misschien wel.... maar toch denk ik dat Brian eerder op z'n bek zal gaan en hard...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gescript dus.....![]()
Brian: Mag ik een shotje, mag ik een shotje?
Is dit waar we tegenaan moeten kijken tot 22 mei.
* beequeen is dan eerder afgehaakt, for sure.
Jij geluksvogel!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
Ik zet die streams waar die zwerver en trailertrash op zit maar gewoon op zwart...
hij doet mij aan iemand denken, qua uiterlijk, weet alleen niet wie..quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
Als het karakter van je man niet duidelijk is, kijk dan naar zijn vrienden.
[ afbeelding ]
Brian heeft die usb-stick van jaap toch aan Kenniet gegeven ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.. Wat bestraft word dit dus echt NOOIT..quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze hadden dat ding toch aan Kenneth gegeven... ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
as usualquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Zit vlgs mij ook een quote van Huub bij, beetje onduidelijk allemaal.
Luc Nillis zeggen ze bij de burenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij doet mij aan iemand denken, qua uiterlijk, weet alleen niet wie..
In Rotterdam staan er alleen nog hier en daar een stukje muurquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig hoor momenteel. Ligt al tijden zwaar in de steigers. Ben er vandaag nog langs gereden (in Amsterdam dan)
Als het aan HiDiHo lag zet hij er volgens mij nog liever een vissenkom of een open haard op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij geluksvogel!!
Dat zou Hidiho eigenlijk standaard in moeten bouwen die mogelijkheid
HiDiHo is ook niet bepaald fan van rat en del toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het aan HiDiHo lag zet hij er volgens mij nog liever een vissenkom of een open haard op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |