Yep, Brian stemt Eric weg........goh.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Kan het er nog dikker bovenop liggen?
Daar zit ie dan, hoor. De grote man. Met zijn gore plakhoofd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian het laatste woord ..... Hij mag waarschijnlijk blijven .. Niet dus .. Brian stemt hem er uit
Als ik nonsens schrijf dan moet ik maar niet meer op je reageren dan hequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee dat vind ik nonsens Disana, neuken doen ze toch wel dat doen ze al ruim een jaar en toen zaten die Russen er ook niet. Ze waren voor Amanda en Brain dat hadden ze duidelijk uitgesproken.
Mooi uitgevonden....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moesten gewoon weg. Klachten van de dierenbescherming worden niet echt op prijs gesteld.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
Brian klinkt lichtelijk gefrustreerd over FOK....
moooiiiii![]()
Nee Huub heeft helemaal geen fuck aan Jaap, die is in feite laf, ik heb hem nog nooit openlijk zijn voorkeur horen uitspreken voor Huub.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:59 schreef akveor het volgende:
Mooi, ik hoop dat Jaap weggestemt word. Jaap heeft gewoon veel te weinig ondernomen tegen Brian en Amanda en Huub de vieze klusjes laten opknappen. Huub heeft aan Jaap gewoon helemaal niets. Jaap is gewoon laf en komt alleen in aktie als het echt moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |