Gescript dus.....quote:
Als ie het over Mikey heeft, heeft ie groot gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
die Huub, kansloze kanker Junk.....
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
die Huub, kansloze kanker Junk.....kijk dat is Huub, zodra hij zijn zin niet krijgt begint hij met lelijke woorden. Alles doet wat moedertje doet zo niet dan ben je een kansloze kanker junk, een tyfuslijer bah bah bah.....Niks winnaar lekker met Eric mee naar huis huub op rotten.....
Kun jij niet weg blijven uit dit topic verknipt figuur.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
die Huub, kansloze kanker Junk.....kijk dat is Huub, zodra hij zijn zin niet krijgt begint hij met lelijke woorden. Alles doet wat moedertje doet zo niet dan ben je een kansloze kanker junk, een tyfuslijer bah bah bah.....Niks winnaar lekker met Eric mee naar huis huub op rotten.....
Brian zei dat zn wachtwoord gekraakt was door een F*cking simple programma... Lees buiten via USB-stick en zn criminele connectiesquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian vertelt Jaap nu dat ie zn word-docs niet genoeg beveiligd, zn wachtwoord is te zwak en gekraakt..
Vast iets als:quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike wordt beloond met een omhelzing om iets wat ie gezegd heeft.. Iemand gehoord wat?
Nee joh.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen puik plan zijn om hem een keer buiten de poort op te wachten en 'm in elkaar te trappen?
Vaker meelezen dan Donnie, dit is heel normaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gut gut gut.. wat grof zeg.. ben ik niet van je gewend..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen puik plan zijn om hem een keer buiten de poort op te wachten en 'm in elkaar te trappen?
Denk dat Mike idd precies weet wat er achter het CS gebeurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef 2live het volgende:
Eric gaat straks nog ff knallen. Mike zei tegen B+A dat Eric maar weer achter CS moest gaan staan.
Eric wil verhaal gaan halen.
Ach ik woon in de buurt, zal van de week is kijken. Ik denk dat Mickey volgende week maar goed over z'n schouder moet kijken als ie naar z'n werk fietst...quote:
Zit vlgs mij ook een quote van Huub bij, beetje onduidelijk allemaal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gut gut gut.. wat grof zeg.. ben ik niet van je gewend..
Nee, het kwaad straft zichzelf welquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou maar hopen dat die trein niet rijdt onder een koude sterrenhemel
Dan nogquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Zit vlgs mij ook een quote van Huub bij, beetje onduidelijk allemaal.
Denk dat het ergens anders aan ligt Mazaru.. ik scroll er gewoon steeds overheenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vaker meelezen dan Donnie, dit is heel normaal![]()
huub oprotten........??????????????En gaan we dan de hele dag tegen dat trash aankijken en erover schrijven?????????????HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |