Dat is geheel aan jou....maar ik schreef wel dat ik dit nonsens vond, wil nog niet zeggen dat ik gelijk heb en/of jij ongelijk. Verder moet je zelf weten of je wel of niet reageerd op mij. Ik blijf bij de mening van mij zelf. maar ik dacht dat je dit zo langzamerhand wel wist.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik nonsens schrijf dan moet ik maar niet meer op je reageren dan he![]()
Ik denk dat je niet duidelijk ziet wat er gebeurt wij kunnen ze bijna allemaal volgen zij zelf kunnen dat niet.quote:
zo ver spuit Quinten niet heurquote:
Ik lees je graag!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik nonsens schrijf dan moet ik maar niet meer op je reageren dan he![]()
Puur omdat hij overduidelijk de slimste is, en het meest het 'opgesloten' gevoel heeft moeten ervaren, mag hij van mij winnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Jammer voor Flens, maar wij maken ons er kwader over dan dat Huub doet.
Huub is THE MAN!!!!!
Huub is THE WINNER!!!!!!!
Huub gaat nergens heen!!!!!!!!!1
[ afbeelding ]
HUUB IS DGK, HUUB IS DGK......maal tig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Jammer voor Flens, maar wij maken ons er kwader over dan dat Huub doet.
Huub is THE MAN!!!!!
Huub is THE WINNER!!!!!!!
Huub gaat nergens heen!!!!!!!!!1
[ afbeelding ]
hmm tsjah ik volg ook het programma nog maar sinds oktober 2006.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet duidelijk ziet wat er gebeurt wij kunnen ze bijna allemaal volgen zij zelf kunnen dat niet.
Maar ik vind dit zo erg dat ik er gewoon van kook. Hoe kan je dit met 1 groep doen terwijl je de andere groep zo steunt.
Je vond mijn argument nonsens. Sowieso sta je nooit open voor wat een ander zegt tenzij je ertegen kunt ageren. Ik had beter moeten weten dan een redelijk argument aan te dragen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jou....maar ik schreef wel dat ik dit nonsens vond, wil nog niet zeggen dat ik gelijk heb en/of jij ongelijk. Verder moet je zelf weten of je wel of niet reageerd op mij. Ik blijf bij de mening van mij zelf. maar ik dacht dat je dit zo langzamerhand wel wist.....
wie is claire.......is dat de grote afwezigequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Donnie29 het volgende:
Ja Eric idd de USB stick.. trouwens waar is Claire? Ik hoor niet dat ze het opneemt voor Huub?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Mikey:ik had miljonair moeten worden.
Huub: waarvan dan mikey, lege flessen? (statiegeld)
nou maar hopen dat die trein niet rijdt onder een koude sterrenhemelquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vond mijn argument nonsens. Sowieso sta je nooit open voor wat een ander zegt tenzij je ertegen kunt ageren. Ik had beter moeten weten dan een redelijk argument aan te dragen.
Over 6 minuten Peking Express
Is dat niet die paaldansjuf?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman gaat dansen aan een paal en geeft Jaap een kus, dat ie zich niet druk moet maken
Del en Rat verkeren in een overwinnigsroes. Het is dan ook wel een hele prestatie he, als je iemand gratis weg mag stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lees je graag!![]()
Dellie is al bezopen?
Dat was/is paaldans suzziequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman gaat dansen aan een paal en geeft Jaap een kus, dat ie zich niet druk moet maken
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat die rotzwerver morgen zijn nek breekt op die fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |