ja en fans die er dan zitten zijn idd debielenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Van die 30 duizend is de 1/3 voor nederland en daarvan gaat nog een aantal % naar KNVB die het onder bobo's verdelen dus amper echte fans voor Oranje int stadion!
tyf nou op joh, mongoolquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Gebeurt toch niet tot na het einde van het seizoen, blijf tot die tijd gewoon weg dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Dat is Jorien's voor TVPquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?
veel en veels te laat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?
slechte kwaliteitquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Mark, effe een vraagje; wat mankeert er aan Kappa?
Waardeloze rommel, snel kapot (haken in het shirt)quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Mark, effe een vraagje; wat mankeert er aan Kappa?
Ik hoop dat hij met je opflikkert naar Belgie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Aha, want het ziet er op zicht wel goed uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Waardeloze rommel, snel kapot (haken in het shirt)
Gaat tot maat XXXXXXXXXXXXXXL (serieus)
Dit bedoel ik niet lullig, maar zou Quick niks voor Feyenoord zijn?quote:Adidas was kwalitatief zoveel beter, alleen vind ik die nu wel graflelijke shirts maken.
Ik vind Quick een prachtig merk, dus van mij mag het.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Aha, want het ziet er op zicht wel goed uit.
[..]
Dit bedoel ik niet lullig, maar zou Quick niks voor Feyenoord zijn?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Ruud_fr, je avatar.
edit: die is constant anders (doelde op het Cruz-shirtje)...![]()
elke euro voor Oranje is er 1 teveel. Alleen voor Robin en Dirk zou ik gaan in deze selectie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja en fans die er dan zitten zijn idd debielen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaat tot maat XXXXXXXXXXXXXXL (serieus)
Quick zal gaaf zijn, maar alles is beter dan Kappa!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Quick vind ik wel een kicke merk, maar Puma is ook redelijk oldskool...
Hihi, ja. Ze gaan 10 miljoen per jaar binnenslepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Mogen ze wel een flink contract uit halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |