ja en fans die er dan zitten zijn idd debielenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Van die 30 duizend is de 1/3 voor nederland en daarvan gaat nog een aantal % naar KNVB die het onder bobo's verdelen dus amper echte fans voor Oranje int stadion!
tyf nou op joh, mongoolquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Gebeurt toch niet tot na het einde van het seizoen, blijf tot die tijd gewoon weg dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Dat is Jorien's voor TVPquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?
veel en veels te laat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?
slechte kwaliteitquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Mark, effe een vraagje; wat mankeert er aan Kappa?
Waardeloze rommel, snel kapot (haken in het shirt)quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Mark, effe een vraagje; wat mankeert er aan Kappa?
Ik hoop dat hij met je opflikkert naar Belgie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Aha, want het ziet er op zicht wel goed uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Waardeloze rommel, snel kapot (haken in het shirt)
Gaat tot maat XXXXXXXXXXXXXXL (serieus)
Dit bedoel ik niet lullig, maar zou Quick niks voor Feyenoord zijn?quote:Adidas was kwalitatief zoveel beter, alleen vind ik die nu wel graflelijke shirts maken.
Ik vind Quick een prachtig merk, dus van mij mag het.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Aha, want het ziet er op zicht wel goed uit.
[..]
Dit bedoel ik niet lullig, maar zou Quick niks voor Feyenoord zijn?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Ruud_fr, je avatar.
edit: die is constant anders (doelde op het Cruz-shirtje)...![]()
elke euro voor Oranje is er 1 teveel. Alleen voor Robin en Dirk zou ik gaan in deze selectie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja en fans die er dan zitten zijn idd debielen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Quick zal gaaf zijn, maar alles is beter dan Kappa!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Quick vind ik wel een kicke merk, maar Puma is ook redelijk oldskool...
Hihi, ja. Ze gaan 10 miljoen per jaar binnenslepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Mogen ze wel een flink contract uit halen...
jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Klopt, vorig seizoen tegen Blackburn 2 in 20 min ofzo toch?
Vind de shirts van az dit seizoen er ook mooi uit zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Quick zal gaaf zijn, maar alles is beter dan Kappa!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja en fans die er dan zitten zijn idd debielen
Genietenquote:09/06 t/m 17/06 - EK (Bern)
Bert mag van mij zelfs een jaar langer trainer blijven als jvdh NOOIT meer de kuip in komt en uit Feyenoordtopics blijft!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met je opflikkert naar Belgie.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bert mag van mij zelfs een jaar langer trainer blijven als jvdh NOOIT meer de kuip in komt en uit Feyenoordtopics blijft!
Als je zo'n maat hebt, moet je sowieso al doodquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
waar mensen op lettenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef DivineJester het volgende:
Ik zie dat de wedstrijd tegen AZ om middernacht is komende zondag (zie OP, tevens tvp en bookmark).
Mmm, hou hem in de gaten Bosz.quote:Van Bommel onduidelijk over terugkeer PSV
Geschreven op donderdag, 6 maart om 11:38
Voor Mark van Bommel ligt de toekomst bij het Nederlands elftal weer open, maar in clubverband is de middenvelder daar nog niet zo duidelijk over. Het lag altijd in de lijn der verwachting dat de Limburger zijn carrière bij PSV zou afsluiten, al is hij daar zelf niet meer zo heel zeker van.
“Ik heb meneer Van Raaij (toenmalig voorzitter, red.) destijds toegezegd dat ik naar PSV ga, als ik terugkeer naar Nederland. Maar hij is geen voorzitter meer”, meldde Van Bommel aan Sportweek.
De 40-voudig international is met name benieuwd naar de nieuwe trainer Jürgen Klinsmann, die vanaf komende zomer met de Beierse scepter gaat zwaaien. “Ik heb nog nooit met hem gewerkt, maar de Duitse jongens hier zijn erg positief”, aldus van Bommel.
De speler, die ook bij Fortuna Sittard en Barcelona onder contract stond, heeft in München nog een contract tot en met juni 2009.
Lijkt me wel leuk, een nachtwedstrijd, spelers met van die fluoriserende hoofdbandjes en een lichtgevende bal...quote:
Hopen dat hij dan onder de nieuwe trainer dan wel echt een kans krijgt als hij blijft. En dan natuurlijk laat zien wat hij echt in huis heeftquote:Ekramy: 'Vertrek Van Marwijk geeft me weer hoop'
06/03/2008 11:46
Sherif Ekramy overweegt toch bij Feyenoord te blijven. De reservedoelman ziet nieuwe perspectieven nu Bert van Marwijk naar het Nederlands elftal vertrekt.
De trainer van Feyenoord koos vlak voor de start van het huidige seizoen voor Henk Timmer als eerste keeper. De Egyptenaar nam zich toen al voor na de huidige voetbaljaargang te vertrekken. Nu Van Marwijk bondscoach van Oranje wordt, keert Ekramy wellicht op zijn schreden terug.
'Doordat de trainer vertrekt krijg ik misschien weer een kans me te bewijzen, dat ik van waarde kan zijn voor de ploeg', zegt de stand-in van Timmer op de website FilGoal.com. Ekramy werd onlangs nog in verband gebracht met een transfer naar de Egyptische club Al-Ahli, waar Feyenoord hem drie jaar geleden wegplukte.
Maar je gaat wel naar Bern om tussen die mongelen te lopen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alleen zuipen op het pleinik ga echt niet tussen dat volk zitten
nee, ik ga in de kroeg/op het terras zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar Bern om tussen die mongelen te lopen?
Dan kom je ook van die oranjemongolen tegenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, ik ga in de kroeg/op het terras zitten
ja ongetwijfeld, maar in de stad is het niet zo moeilijk om die een beetje te ontwijken en ons te vermaken met de lokale (of Franse, Italiaanse of Roemeense, al lijken die mij niet zo gezelligquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan kom je ook van die oranjemongolen tegen
Steden waar Engelsen spelen zijn leuker. Helaas zijn ze er niet bij dit EK, anders was ik wel een weekje gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja ongetwijfeld, maar in de stad is het niet zo moeilijk om die een beetje te ontwijken en ons te vermaken met de lokale (of Franse, Italiaanse of Roemeense, al lijken die mij niet zo gezellig) bevolking
volgens mij kun je het beste naar de stad gaan waar Zweden speeltquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Steden waar Engelsen spelen zijn leuker. Helaas zijn ze er niet bij dit EK, anders was ik wel een weekje gegaan.
Daar zat ik al aan te denken, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij kun je het beste naar de stad gaan waar Zweden speelt
Moest jij vandaag niet naar Anderlecht?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
zaterdag kaart verkoop voor nac al
Oh ja das die korting die we krijgen omdat de spelers de bus betalen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
NAC Breda - Feyenoord
Datum: zondag 30 maart 2008
Aanvang: 12:30 uur
Regeling: buscombi
Prijs: ¤ 19,50
TicketBox-code: 098
Punten uitkaart: 8
Start vv Diamondcard: woensdag 12 maart 2008, 09:00 uur
Start vv Goldcard: zaterdag 15 maart 2008, 10:00 uur
Start vv Silvercard: zaterdag 22 maart 2008, 09:00 uur
Einde verkoop: donderdag 27 maart 2008, 21:00 uur
wat een oplichters
scheelt gvd 5 euro met normaal
Daar gaat het fout.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ja zo weinig dus, dacht ...
dus nu ga je niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ja zo weinig dus, dacht kaart is 10 euro ofzo
Oftewel een echte supporter..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
te duur, geen belangen meer.
Steeds weer die knie.quote:Nicky Hofs is zondag niet van de partij tegen AZ. De middenvelder heeft last van zijn knie. Trainer Bert van Marwijk heeft in samenspraak met de medische staf besloten om de middenvelder rust te geven om de blessure te laten genezen. Serginho Greene is een twijfelgeval. De Feyenoorder heeft last van knie en hamstring. Om die reden verliet hij vrijdagochtend de training. Tim de Cler was op vrijdag ziek. Over zijn inzetbaarheid is eveneens onduidelijkheid.
Behalve Hofs moeten ook de geblesseerden Chun-Soo Lee, Andwelé Slory, Ron Vlaar en Tim Vincken de wedstrijd tegen AZ aan zich voorbij laten gaan.
Lenswie? Ik vroeg me af, heeft die jongen al een keertje meegedaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:59 schreef ruud_fr het volgende:
bizar toch, wat die Hofs, Vlaar, Vincken en Lensky steeds hebben
Ik herinner me een Twente uit. Voorderest vond ik hem heel goed spelen tegen Werder en Galatasaray in de winterstop, maar kreeg ie zelf kramp.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef 13E227 het volgende:
[..]
Lenswie? Ik vroeg me af, heeft die jongen al een keertje meegedaan?
tegen VV Lyraquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef 13E227 het volgende:
[..]
Lenswie? Ik vroeg me af, heeft die jongen al een keertje meegedaan?
quote:'Feyenoord-keeper Timmer springt bij als veldspeler'
07/03/2008 09:32
Een opmerkelijke rol voor Feyenoord-doelman Henk Timmer: om een partijspel van acht tegen acht te kunnen spelen, diende hij als veldspeler bij te springen.
Trainer Bert van Marwijk miste namelijk Nick Hofs, Luigi Bruins, Jonathan De Guzman, Chun-Soo Lee, Andwélé Slory en Tim Vincken, zonder uitzondering aanvallend ingestelde voetballers.
Hooguit Bruins en De Guzman hebben nog hoop het duel van zondag tegen AZ te kunnen halen. 'Ze sukkelen al weken', zegt Van Marwijk in het Algemeen Dagblad. 'Ook nu zal het weer krap worden.'
Hebben wij toch een leuke overwinning als afsluiter van het seizoen.quote:ASWH speelt op 28 mei tegen Feyenoord
Vandaag is bekend geworden dat het voetbalseizoen wordt afgesloten met een wedstrijd van het 1e elftal tegen Feyenoord.
Op woensdag 28 mei komt de club van nieuwe bondscoach Bert van Marwijk op bezoek en zal met spelers als Makaay, Landzaat, Slory enz enz aan de aftrap verschijnen.
Feyenoord heeft toegezegd met de complete selectie, behoudens de spelers die worden geselecteerd voor het Nederlands elftal voor het EK, aanwezig te zijn. Zoals het er nu uitziet zullen dat waarschijnlijk Van Bronckhorst en Timmer zijn.
Intussen is gestart met de organisatie van de wedstrijd waarover nader bericht zal worden.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hebben wij toch een leuke overwinning als afsluiter van het seizoen.
Wou net zeggen, dan zullen ze wel opeens weer de sterren van de hemel spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als het niet meer hoeft zijn we in vorm denk ik
quote:Mols: 'Te weinig gerealiseerd dat we kampioen konden worden'
Feyenoord strompelt door het seizoen, maar juist in de Kuip hervond Michael Mols zijn plezier in het voetbal. Toch baalt ook de routinier van de moeizame laatste maanden. 'We hebben ons te weinig gerealiseerd dat we écht kampioen konden worden.'
Michael Mols schrok er zelf ook even van. Toen de spits vorige week tegen NEC in de 60ste minuut wilde gaan warmlopen, barstte er een massaal gejuich los. Alsof er zojuist een verlosser was opgestaan in de Kuip.
'Volgens mij iets van de laatste tijd, dat de supporters om mij beginnen te roepen,' aldus Mols. Glimlachend: 'Ik vermoed dat die kopbal tegen FC Zwolle wonderen heeft gedaan.'
Toch opmerkelijk voor een 37-jarige voetballer, die vorig seizoen bij ADO Den Haag vastbesloten was te stoppen. De resultaten, de ruzies, het gekonkel; Mols had er helemaal genoeg van. Een handvol ploeggenoten haalde de spits over om het seizoen nog af te maken in Den Haag, maar het plezier kwam niet meer terug.
'Toen er vanuit de spelersgroep kritiek op me kwam, had ik het even helemaal gehad,' aldus Mols. Een treurig einde aan een mooie loopbaan dreigde, totdat Feyenoord zich afgelopen zomer meldde. De Rotterdamse club zag in Mols een goed en betaalbaar alternatief voor eerste spits Roy Makaay. Een ervaren speler bovendien, die iets bij kon dragen op het trainingsveld en in de kleedkamer.
'Het begon gelijk weer te kriebelen. Er stond bij Feyenoord iets moois te gebeuren, dat merkte je aan alles. Mijn rol binnen het elftal is volgens mij uitgepakt zoals dat vooraf de bedoeling was. Dat bevalt me heel goed. Als ik me aan het eind van het seizoen nog net zo voel als nu, zou ik er nog wel een jaartje aan vast willen plakken. Maar dat is niet alleen aan mij, met de club heb ik daar nog niets over afgesproken.'
Toch ziet ook Mols hoe moeizaam Feyenoord zich door 2008 worstelt. Het optimisme van de eerste competitieweken heeft plaatsgemaakt voor onvrede en teleurstelling. 'Wat ik jammer vind, is dat we pas achteraf écht zijn gaan beseffen hoe dicht we bij een kampioenschap waren,' zegt Mols.
'"Áls we nou zus en áls we nou zo", hoorde je de laatste weken vaak als we punten hadden verspeeld. Maar op het moment zelf ontbrak het échte geloof, voor mijn gevoel.'
Juist een speler die het einde van zijn loopbaan ziet naderen, beseft hoe schaars succes is. 'Ik ben nog nooit zo dicht bij een KNVB-beker geweest als nu. Bij dat soort dingen sta ik meer stil dan vroeger. Dat Bert van Marwijk na dit seizoen naar Oranje vertrekt? Voor mij persoonlijk is dat geen item, behalve dan dat ik het hem van harte gun. Maar ik bedoel: ik weet zelf niet eens of ik komend seizoen nog wel speel.'
Mols begrijpt de kritiek op dit Feyenoord, dat soms zo apathisch kan ogen. 'We hebben weinig spelers die een keer goed kwaad kunnen worden, die de boel op beslissende momenten op scherp kunnen zetten. Te lief, zo zou je dat kunnen noemen. Bij FC Twente heb ik Jan van Halst meegemaakt en bij FC Utrecht speelde Jean-Paul de Jong. Wij hebben dat soort spelers niet. Dat is geen onwil, maar ik snap heel goed dat het publiek daar soms moeite mee heeft.'
Zelf is hij ook geen type dat vloekend en tierend over het veld buffelt. 'Als ik die rol zou gaan spelen, zou dat heel onnatuurlijk overkomen. Ik probeer dingen op mijn eigen manier over te dragen. En dat doe ik meer richting de jongere spelers dan richting iemand zoals Roy Makaay, dat lijkt me logisch.'
Mols kan genieten als hij Feyenoords topscorer bezig ziet. 'Die traptechniek van Roy, dat vind ik echt schitterend. Met links of rechts, in de loop of uit stand. Het maakt hem niets uit. Alles is op goal. Dat heb ik niet, daar ben ik eerlijk in. En als ik zie hoe Roy zichzelf dat heeft aangeleerd, dan heb ik wel eens spijt dat ik daar zelf niet meer in heb geïnvesteerd. Op dat vlak had ik winst kunnen boeken.'
quote:Bouwen van 'nieuwe Kuip' wordt flinke klus
De Nieuwe Kuip. Dat ie er komt, is zeker. En waar die komt te staan, dát staat ook vast. Tegenover het huidige stadion, aan de andere kant van de Marathonweg. De voorbereidingen voor deze mega-klus zijn al in volle gang, want de eerste paal moet uiterlijk 2014 de grond in.
Wat is droom, wat is werkelijkheid? Op een tafeltje ligt een plattegrond van een flink stuk Rotterdam-Zuid, 'n driehoek die grofweg loopt van het Varkenoordse Viaduct, via Lombardijen naar de oprit van de Van Brienenoordbrug. Met een stift is de toekomst gearceerd: de Nieuwe Kuip, met ernaast een ijsbaan en sportvelden, woonwijken, parkgebieden, bedrijventerreinen. En - natuurlijk - die ouwe trouwe Kuip, met op een steenworp afstand de Topsporthal, die óók al groter moet.
Droom of werkelijkheid? Procesmanager Jan Geuskens: 'Ik zou zeggen: een kwart droom, driekwart werkelijkheid.' En, meteen er achteraan: 'Nee, we gaan de nieuwe Kuip bouwen. In die zin is het honderd procent werkelijkheid.'
Waarmee niet is gezegd dat de kogel al door de kerk is, want het komende halfjaar wordt hard gestudeerd op onder meer de vraag wáár dat nieuwe mega-stadion precies moet komen te staan en - als gevolg daarvan - hoe de verdere omgeving er uit komt te zien. 'In dit gebied,' luidt zijn uitleg, 'zullen topsport en recreatiesport hand in hand gaan. Het moet een samenhangend geheel worden.'
Niets blijft onberoerd. Zo zal park De Twee Heuvels - eveneens onderdeel van het plangebied - op de schop gaan en een 'groene verbinding' krijgen met het Eiland van Brienenoord, vlak naast de gelijknamige brug. Dáár, aan het Zuiddiepje, zouden woningen kunnen komen, als verlengstuk van de al bestaande woonwijk Veranda, waarmee een in IJsselmonde al lang gekoesterde wens in vervulling zou gaan: verplaatsing van de bedrijven die nu nog aan de Stadionweg zitten. 'Maar daar is wél de wil van deze ondernemingen én veel overleg voor nodig.'
Een stukje verderop staat nóg een opvallende lijn, dwars over de Maas, van De Esch in Kralingen naar de grens van Feijenoord en IJsselmonde: de derde Stadsbrug. Over dit project werd in de jaren '90 serieus werd gediscussieerd, maar daarna verdween het in de la.
'Een brug, óf een tunnel,' verduidelijkt Geuskens. 'Het zou een verbinding kunnen worden tussen de Kralingse Zoom en Ahoy, misschien alleen voor de metro, maar wellicht kunnen ook voetgangers en fietsers er gebruik van maken.' Want het afwikkelen van alle stromen verkeer, dát zal een van de grootste uitdagingen worden van degenen die zich over het plan Stadionpark buigen.
Wat niet wordt gewenst, is een opeenhoping van blik in de omgeving. Onder het stadion kan een parkeergarage komen, maar de rest van de auto’s wordt op loop- of shuttle-afstand gedacht.
In 2018 - als Nederland en België het WK voetbal over de vloer willen hebben - zou De Nieuwe Kuip hét finalestadion moeten zijn. Proefdraaien vanaf seizoen 2016/2017 is gewenst, om kinderziektes bijtijds te verhelpen.
Rest de 'oude' Kuip, waaraan menigeen is gehecht. Geuskens zou graag een hergebruik van het monument zien à la Highbury, het voormalige stadion van Arsenal in Londen. 'Daar hebben ze de voorgevel laten staan en daarin appartementen verwerkt. De rest is afgebroken en óók veranderd in woonblokken. Om voor de oude Kuip iets te bedenken, dat is misschien onze moeilijkste opgave.'
Afschieten die Geuskensquote:Mogelijk nieuwe stadsbrug of tunnel wegens groter stadion
Met de bouw van een nieuwe Kuip op Rotterdam-Zuid, wordt weer serieus nagedacht over de aanleg van een nieuwe stadsbrug of zelfs een tunnel tussen Kralingen en Feijenoord. Om de grotere stroom toeschouwers – het nieuwe mega-stadion zal 75.000 mensen herbergen – aan te kunnen, moet de nieuwe Kuip op sportcomplex Varkenoord ook goede openbaar vervoerverbindingen krijgen.[/b]
„De metro zou door zon tunnel Kralingse Zoom met de Kuip en Ahoy kunnen verbinden,’’ zegt Jan Geuskens, procesmanager van het Stadionpark, zoals het gebied rond de Kuip wordt genoemd.
Verder denken de gemeentelijke plannenmakers aan een intercity-station bij het nieuwe stadion, zodat meer mensen met de trein naar de nieuwe Kuip kunnen. NS-station Stadion is nu alleen tijdens evenementen in gebruik.
Maandag begint een ambtelijke projectgroep, waaronder ook medewerkers van het Rotterdamse architectenbureau KCAP, aan de ontwikkeling van de gebiedsvisie Stadionpark.
Belangrijk onderdeel daarvan is de zoektocht naar de juiste plaaats voor het stadion. In november van dit jaar moet dit onderzoek zijn afgerond.
In het Stadionpark-gebied moet behalve voor een nieuwe Kuip en een nieuwe schaatsbaan ook plek worden ingeruimd voor een uitgebreide Topsporthal en verschillende amateursportclubs (voetbal, honkbal en softbal).
De nieuwe Kuip komt ‘voor 99 procent zeker’ op Varkenoord, zegt Geuskens, die de komende maanden overleg voert met omwonenden en de clubs die daar nu spelen.
Het mega-stadion in Rotterdam moet een belangrijke troef worden voor Nederland en België bij het binnenhalen van het WK voetbal in 2018. De bouw zou in 2014 van start kunnen gaan. Als openingsdatum wordt gedacht aan het voetbalseizoen 2016/2017.
Rot op met je blije gedrag joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:11 schreef jorienvdherik het volgende:
DEN HAAG - Het voetbal gaat zondag plat. De politiebonden zijn er afgelopen nacht niet uitgekomen met minister Ter Horst (Binnenlandse Zaken) Het bod dat zij vrijdagavond deed konden de bonden na enig rekenwerk toch niet accepteren.
boeie dat az-feyenoord niet door gaat, zo slecht als ze nu zijn, kunnen ze wel even wachten met weer spelenquote:
Nee, AZ is in vormquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
boeie dat az-feyenoord niet door gaat, zo slecht als ze nu zijn, kunnen ze wel even wachten met weer spelen
Alsof dát wat uitmaakt. Elke ploeg speelt beter dan normaal tegen Feyenoord.quote:
Dat geldt dus ook voor de keer dat het zou moeten worden ingehaald, heeft dus geen effect.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof dát wat uitmaakt. Elke ploeg speelt beter dan normaal tegen Feyenoord.
juist ja, als timmer al mee moet trainen met de spelersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:37 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zou er ook geen moeite mee hebben dit keer als het niet doorgaat.
Laat iedereen maar een dan die vrij week gebruiken om weer (top)fit te worden..
Dat gezeik iedere keer over pijntjes.
quote:AZ-Feyenoord wordt al komende woensdag ingehaald
08 maart 2008
De afgelasting van AZ-Feyenoord lijdt niet tot enorme problemen in het competitieschema. Het duel wordt al komende woensdag ingehaald, zo heeft de KNVB laten weten. Omdat beide clubs geen Europese verplichtingen hebben, is die datum vrij.
Het duel stond eigenlijk voor zondagmiddag op het programma, maar door de aangekondigde acties van de politiebonden werd de wedstrijd afgelast. De wedstrijd tussen de Alkmaarders en de Rotterdammers begint woensdag om 20.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |