ja en fans die er dan zitten zijn idd debielenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Van die 30 duizend is de 1/3 voor nederland en daarvan gaat nog een aantal % naar KNVB die het onder bobo's verdelen dus amper echte fans voor Oranje int stadion!
tyf nou op joh, mongoolquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Gebeurt toch niet tot na het einde van het seizoen, blijf tot die tijd gewoon weg dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Dat is Jorien's voor TVPquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?
veel en veels te laat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, dus wat lul je?
slechte kwaliteitquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Mark, effe een vraagje; wat mankeert er aan Kappa?
Waardeloze rommel, snel kapot (haken in het shirt)quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Mark, effe een vraagje; wat mankeert er aan Kappa?
Ik hoop dat hij met je opflikkert naar Belgie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
bert buiten
Aha, want het ziet er op zicht wel goed uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Waardeloze rommel, snel kapot (haken in het shirt)
Gaat tot maat XXXXXXXXXXXXXXL (serieus)
Dit bedoel ik niet lullig, maar zou Quick niks voor Feyenoord zijn?quote:Adidas was kwalitatief zoveel beter, alleen vind ik die nu wel graflelijke shirts maken.
Ik vind Quick een prachtig merk, dus van mij mag het.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Aha, want het ziet er op zicht wel goed uit.
[..]
Dit bedoel ik niet lullig, maar zou Quick niks voor Feyenoord zijn?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Ruud_fr, je avatar.
edit: die is constant anders (doelde op het Cruz-shirtje)...![]()
elke euro voor Oranje is er 1 teveel. Alleen voor Robin en Dirk zou ik gaan in deze selectie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja en fans die er dan zitten zijn idd debielen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Quick zal gaaf zijn, maar alles is beter dan Kappa!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Quick vind ik wel een kicke merk, maar Puma is ook redelijk oldskool...
Hihi, ja. Ze gaan 10 miljoen per jaar binnenslepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Mogen ze wel een flink contract uit halen...
jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Klopt, vorig seizoen tegen Blackburn 2 in 20 min ofzo toch?
Vind de shirts van az dit seizoen er ook mooi uit zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Quick zal gaaf zijn, maar alles is beter dan Kappa!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja en fans die er dan zitten zijn idd debielen
Genietenquote:09/06 t/m 17/06 - EK (Bern)
Bert mag van mij zelfs een jaar langer trainer blijven als jvdh NOOIT meer de kuip in komt en uit Feyenoordtopics blijft!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met je opflikkert naar Belgie.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bert mag van mij zelfs een jaar langer trainer blijven als jvdh NOOIT meer de kuip in komt en uit Feyenoordtopics blijft!
Als je zo'n maat hebt, moet je sowieso al doodquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef MarkNMGN het volgende:
waar mensen op lettenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef DivineJester het volgende:
Ik zie dat de wedstrijd tegen AZ om middernacht is komende zondag (zie OP, tevens tvp en bookmark).
Mmm, hou hem in de gaten Bosz.quote:Van Bommel onduidelijk over terugkeer PSV
Geschreven op donderdag, 6 maart om 11:38
Voor Mark van Bommel ligt de toekomst bij het Nederlands elftal weer open, maar in clubverband is de middenvelder daar nog niet zo duidelijk over. Het lag altijd in de lijn der verwachting dat de Limburger zijn carrière bij PSV zou afsluiten, al is hij daar zelf niet meer zo heel zeker van.
“Ik heb meneer Van Raaij (toenmalig voorzitter, red.) destijds toegezegd dat ik naar PSV ga, als ik terugkeer naar Nederland. Maar hij is geen voorzitter meer”, meldde Van Bommel aan Sportweek.
De 40-voudig international is met name benieuwd naar de nieuwe trainer Jürgen Klinsmann, die vanaf komende zomer met de Beierse scepter gaat zwaaien. “Ik heb nog nooit met hem gewerkt, maar de Duitse jongens hier zijn erg positief”, aldus van Bommel.
De speler, die ook bij Fortuna Sittard en Barcelona onder contract stond, heeft in München nog een contract tot en met juni 2009.
Lijkt me wel leuk, een nachtwedstrijd, spelers met van die fluoriserende hoofdbandjes en een lichtgevende bal...quote:
Hopen dat hij dan onder de nieuwe trainer dan wel echt een kans krijgt als hij blijft. En dan natuurlijk laat zien wat hij echt in huis heeftquote:Ekramy: 'Vertrek Van Marwijk geeft me weer hoop'
06/03/2008 11:46
Sherif Ekramy overweegt toch bij Feyenoord te blijven. De reservedoelman ziet nieuwe perspectieven nu Bert van Marwijk naar het Nederlands elftal vertrekt.
De trainer van Feyenoord koos vlak voor de start van het huidige seizoen voor Henk Timmer als eerste keeper. De Egyptenaar nam zich toen al voor na de huidige voetbaljaargang te vertrekken. Nu Van Marwijk bondscoach van Oranje wordt, keert Ekramy wellicht op zijn schreden terug.
'Doordat de trainer vertrekt krijg ik misschien weer een kans me te bewijzen, dat ik van waarde kan zijn voor de ploeg', zegt de stand-in van Timmer op de website FilGoal.com. Ekramy werd onlangs nog in verband gebracht met een transfer naar de Egyptische club Al-Ahli, waar Feyenoord hem drie jaar geleden wegplukte.
Maar je gaat wel naar Bern om tussen die mongelen te lopen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alleen zuipen op het pleinik ga echt niet tussen dat volk zitten
nee, ik ga in de kroeg/op het terras zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar Bern om tussen die mongelen te lopen?
Dan kom je ook van die oranjemongolen tegenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, ik ga in de kroeg/op het terras zitten
ja ongetwijfeld, maar in de stad is het niet zo moeilijk om die een beetje te ontwijken en ons te vermaken met de lokale (of Franse, Italiaanse of Roemeense, al lijken die mij niet zo gezelligquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan kom je ook van die oranjemongolen tegen
Steden waar Engelsen spelen zijn leuker. Helaas zijn ze er niet bij dit EK, anders was ik wel een weekje gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja ongetwijfeld, maar in de stad is het niet zo moeilijk om die een beetje te ontwijken en ons te vermaken met de lokale (of Franse, Italiaanse of Roemeense, al lijken die mij niet zo gezellig) bevolking
volgens mij kun je het beste naar de stad gaan waar Zweden speeltquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Steden waar Engelsen spelen zijn leuker. Helaas zijn ze er niet bij dit EK, anders was ik wel een weekje gegaan.
Daar zat ik al aan te denken, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij kun je het beste naar de stad gaan waar Zweden speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |