Precioes; meer algemeen: de baas betaalt je omdat je hem meer opbrengt dan je kost. Heel simpel. kan je dat niet, dan ben je volgende maand weg. Ook al ben je summa cum laude gepromoveerd in postmoderne literatuur.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:46 schreef klipper het volgende:
[..]
In je profiel kun je vermelden wat je wilt, dus dat behoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn.
En tussen studeren en studeren zit nog steeds een groot verschil, ook in studiekeuze.
Gezien je posting geschiedenis is het niet te verwachten dat je echt een denderende studie gevolgd hebt.
Misschien heb je een hoog IQ, je EQ zal in ieder geval een stuk lager zijn.
Een hoog IQ wil echter nog niet alles zeggen, misschien heb je wel een hoog IQ in combinatie met een autistische stoornis.
In je contract staat 36 uren per week werken, je werkgever vraagt je om dit na te komen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:12 schreef DRA het volgende:
Waar het mij om gaat is het feit dat mijn baas nu ineens bezwaar maakt tegen iets wat al jaren goed ging. Ik heb dus gewoon impliciet de afspraak met mijn baas dat dit goed gaat en je zou dat boven de te werken uren moeten stellen.
Met een 13e maand is het gemiddeld al 4656 per maand, close enough (met vakantiegeld is dat trouwens meer dan 60k per jaar).quote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef DRA het volgende:
Ik verdien nog geen 5k, kan dus ook maar 3k zijn. Als je het overigens echt wil weten, het is 4298, maar dan wel bruto en zonder enige vorm van bonus systeem. Alleen nog 13de maand
Oh maar dat verandert de zaak! Nee dan is het terecht, ik neem alles terug!quote:Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb.
We komen vanzelf op pagina 13, de alles oplossende paginaquote:Op zondag 23 maart 2008 12:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Meer hoeven we niet te zeggen en nu aub een heel groot slot erop.
Dat is toch pagina 7?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
We komen vanzelf op pagina 13, de alles oplossende pagina
Dat is wel ERG weinig voor meneertje. 30% lijkt me beter anders gaat hij misschien nog gekke dingen doen waar de gemeenschap voor kan gaan betalen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:50 schreef smeag0l het volgende:
Ik zou gaan staken tot je er minstens 10% bij krijgt!
Dat moet dan wel, want ik zit nu op pagina 5.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:06 schreef JumpingJacky het volgende:
Andere layout zeker, bij mij is het 13, we zitten nu op 9
Dat zal dan voor 10.00 uur en na 15.00 uur zijn, want daar tussenin is TS heel hard aan het werkquote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef klipper het volgende:
[..]
hoewel je natuurlijk niet gek op moet kijken dat de ts dan weer gaat klagen dat er maar zoveel postings in een topic mogen zijn.
Hij is nog steeds actie, maar ik zie hem niet veel meer inderdaad:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:08 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh ja!BHFH en zn 'kleden'
Levende legende; waar is hij eigenlijk tegenwoordig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |