onzin, gewoon met paspoort naar het tnt steunpunt bij jou in de buurt gaan. Let wel, dit steunpunt moet wel pakketjes uit jouw postcodegebied bewaren anders heb je een ander steunpunt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
Als je het afhaalbericht niet hebt kan je het niet ophalen nee, officieel gezien in ieder geval.
Dus dat wordt afwachten, na 3 weken sturen ze het terug naar de verzender.
En als die het opnieuw op moet sturen betaal je natuurlijk nogmaals verzendkosten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
Als je het afhaalbericht niet hebt kan je het niet ophalen nee, officieel gezien in ieder geval.
Dus dat wordt afwachten, na 3 weken sturen ze het terug naar de verzender.
Dat gaat nogal makkelijk als je het afhaalbewijs niet hebtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:53 schreef drijfhout het volgende:
En het barcodenummer van het pakje meenemen, dan duikelen ze hem zo op.
Mijn ervaringquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef RioolSpook het volgende:
Ja, dat kan gewoon. Gewoon je ID meenemen en ze geven het zo aan je mee.
Hoe kan je het bedenken....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even TNT bellen is te vooruitstrevend gedacht van mij, zeker? Het is tenslotte BHFH waar we het hier over hebben....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat BHFH in België woonde, hebben ze daar ook TNT?
ik zit in een verhuizing :-)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat BHFH in België woonde, hebben ze daar ook TNT?
Hebben ze in België geen bejaardentehuizen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik zit in een verhuizing :-)
Iets met ouwe koeien....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef oinkoink12 het volgende:
Bij normale mensen zouden ze een uitzondering maken, maar bij kansloze mensen als TS, denk ik niet bij het postkantoor.
vanwege dit misschien
Ongevraagd nieuwe pinpas gekregen ING
Typisch. Nu kunnen wij 88 topics gaan zitten discuzeuren over of jij nou wel of niet dat pakje op kan halenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
NIet op kunnen halen serieus?? Mn ID zou toch genoeg moeten zijn?? Ik heb nog geen legitimatie, of afschrift waar mn nieuwe adres opstaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |