abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:40:04 #176
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57307417
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

De Pakistaanse demonstratie laat anders al zien hoe men zogenaamd aan 'duizenden' komt.
[..]

Bron: nu.nl
Luyendijkse journalistiek
pi_57327152
1 april grap wordt het.
pi_57327327
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Maar wacht.. Dus als ik het niet met een uitlating van jou eens ben, dan hoef ik alleen maar te dreigen je om te leggen en je houdt je bek?

Want als ik dreig om je om te leggen vanwege een uitlating van je, dan ben ik per definitie natuurlijk niet voor rede vatbaar. En volgens jouw eigen twisted redenatie is dan aan jou de plicht om problemen te voorkomen door je mond te houden...

Nou, ik weet niet hoe jij er over denkt, maar mij lijkt het echt geen goede oplossing.
Met als verschil natuurlijk dat als hij er voor kiest zn bek niet te houden dat hij dan:
A. Alleen namens zichzelf spreekt
B. Alleen zijn eigen hachje ermee riskeert

Terwijl dat wanneer Wilders spreekt
A. Hij als volksvertegenwoordiger dat namens het hele Nederlandse volk doet
B. Iedereens hachje behalve dat van zichzelf ermee riskeert
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57327441
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:16 schreef Seneca het volgende:

[..]

Met als verschil natuurlijk dat als hij er voor kiest zn bek niet te houden dat hij dan:
A. Alleen namens zichzelf spreekt
B. Alleen zijn eigen hachje ermee riskeert

Terwijl dat wanneer Wilders spreekt
A. Hij als volksvertegenwoordiger dat namens het hele Nederlandse volk doet
Een volksvertegenwoordig vertegenwoordigt niet 'het volk', maar het deel van 'het volk' dat op hem gestemd heeft.
quote:
B. Iedereens hachje behalve dat van zichzelf ermee riskeert
Tsja, als een neger een groep mensen tegen zich in het harnas jaagt en deze vervolgens als reactie daarop willekeurige negers gaan omleggen dan is dat toch ook niet de fout van die neger?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:33:38 #180
136 V.
Like tears in rain...
pi_57327593
Kunnen we een keer een Wildersvrije maand hebben?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57327643
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een volksvertegenwoordig vertegenwoordigt niet 'het volk', maar het deel van 'het volk' dat op hem gestemd heeft.
Zeg dat maar tegen de internationale gemeenschap. Andersom staan we hier ook op onze achterste poten als een of ander Moslimsjappie namens zijn hele gemeenschap dingen loopt te verkondigen.
quote:
Tsja, als een neger een groep mensen tegen zich in het harnas jaagt en deze vervolgens als reactie daarop willekeurige negers gaan omleggen dan is dat toch ook niet de fout van die neger?
Wel als die neger (ongevraagd) namens een hele groep negers praat.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:55:35 #182
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57327951
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:36 schreef Seneca het volgende:
Zeg dat maar tegen de internationale gemeenschap. Andersom staan we hier ook op onze achterste poten als een of ander Moslimsjappie namens zijn hele gemeenschap dingen loopt te verkondigen.
Maar we gaan er geen vlaggen om verbranden, mensen om bedreigen en cineasten om neersteken... Toch?
quote:
Maar dat doet deze 'neger' niet. Deze 'neger' praat voor het gedeelte van het volk wat hij vertegenwoordigt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57327960
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:36 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niet net als ik alles wat Bush doet of zegt ook niet 'de Amerikaan' aanreken. Dat andere mensen wat simpeler zijn, is niet de schuld van Wilders.
quote:
[..]

Dat doet Wilders in deze analogie dan ook niet. Hij praat namens de mensen die op hem gestemd hebben en die wisten toch echt dat ze van Wilders dit soort dingen konden verwachten.
pi_57328032
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niet net als ik alles wat Bush doet of zegt ook niet 'de Amerikaan' aanreken. Dat andere mensen wat simpeler zijn, is niet de schuld van Wilders.
Toch zal de Nederlandse regering 'at the very least' excuses eisen van Amerika op het moment dat hij zegt dat alle Nederlanders intolerante fascisten zijn.
quote:
Dat doet Wilders in deze analogie dan ook niet. Hij praat namens de mensen die op hem gestemd hebben en die wisten toch echt dat ze van Wilders dit soort dingen konden verwachten.
Leuk. Maar ik heb niet op hem gestemd. Toch brengt hij ook mij in gevaar met zijn uitspraken. Kun je je voorstellen dat ik daar niet bepaald op zit te wachten? En als het nou nog enig doel diende. Maar nee, het enige wat hij doet is dingen blootleggen die iedereen al lang weet.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:06:06 #185
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57328098
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Toch zal de Nederlandse regering 'at the very least' excuses eisen van Amerika op het moment dat hij zegt dat alle Nederlanders intolerante fascisten zijn.
Bush is dan ook geen volksvertegenwoordiger, maar de vertegenwoordiger van zijn land.
quote:
Leuk. Maar ik heb niet op hem gestemd. Toch brengt hij ook mij in gevaar met zijn uitspraken. Kun je je voorstellen dat ik daar niet bepaald op zit te wachten? En als het nou nog enig doel diende. Maar nee, het enige wat hij doet is dingen blootleggen die iedereen al lang weet.
Leuk. Democratie. Ik heb ook niet op Bos gestemd en moet wel meer accijns betalen! Hoe oneerlijk! Kun je je voorstellen dat ik daar niet op zit te wachten?

En dat Wilders niets nieuws zegt is toch geen reden om dan te zeggen dat hij het helemaal niet mag zeggen. Je kunt het wat mij betreft niet vaak genoeg zeggen dat iemand verkeerd bezig is als hij er toch mee doorgaat.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:24:23 #186
207926 Tamaai
Nothing is what it seems
pi_57328438
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:33 schreef Verbal het volgende:

V.
Als je het allemaal zo hoort en leest, lijkt het wel alsof Wilders een eminent persoon is die echter wat mij mij betreft 'zum kotzen' is. Zo'n persoon wordt belangrijk gemaakt door de media en het kabinet terwijl het gewoon een sukkel uit Venlo is. Er zou verder gewoon over gezwegen moeten worden....
pi_57328596
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Als Bush spreekt, dan spreekt hij namens de Amerikaanse regering. Daar zal de Nederlandse regering dan ook excuses van eisen, bij monde van Bush bovendien. Ze zal niet eisen dat iedere individuele Amerikaan een excuusbriefje naar het ministerie van Buitenlandse zaken stuurt.
quote:
[..]

Leuk. Maar ik heb niet op hem gestemd. Toch brengt hij ook mij in gevaar met zijn uitspraken. Kun je je voorstellen dat ik daar niet bepaald op zit te wachten?
Ja hoor, maar dan komen we dus weer uit bij mijn eerdere analogie. Reken het de kortzichtige figuren aan die op een dergelijke wijze reageren. Neem nou de recente bedreigingen aan het adres van mensen met de achternaam Wilders, dat lijken mensen wel gewoon de bedreigers aan te kunnen rekenen.
quote:
En als het nou nog enig doel diende. Maar nee, het enige wat hij doet is dingen blootleggen die iedereen al lang weet.
Geen idee eigenlijk, ik heb nog geen seconde van de film gezien. Maar dan nog, is 'blootleggen wat iedereen al weet' per definitie doelloos? Is wijzen op de mensenrechtensituatie in China door sporters doelloos, omdat 'iedereen dat toch al lang weet'?
pi_57329040
Zou wel een geniale april fools grap zijn

GW: 1 APRILLLLL!
pi_57331304
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef MrHayo het volgende:
Zou wel een geniale april fools grap zijn

GW: 1 APRILLLLL!
Dan gaat hij opeens een film maken die heel positief is over de islam.

Blijkt zijn hele politiek gewoon één practical joke te zijn.
pi_57334148
quote:

V.
Ruilen tegen een Moslim-extremisme-vrije maand?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57334311
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ruilen tegen een Moslim-extremisme-vrije maand?
Een maandje de media niet volgen. Dan heb je geen last van Wilders, geen last van moslims-extremisme en geen last van stompzinnigheid in het algemeen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_57334355
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef OllieA het volgende:

[..]

Een maandje de media niet volgen. Dan heb je geen last van Wilders, geen last van moslims-extremisme en geen last van stompzinnigheid in het algemeen.
Nou ja, voor dat laatste moet je het niet lezen van bepaalde boeken aan het rijtje toevoegen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57346468
quote:

V.
Vraag het aan Balkenende zou ik zeggen. Wilders houdt zich redelijk stil, hij is voornamelijk het onderwerp
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:12:20 #194
136 V.
Like tears in rain...
pi_57347386
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vraag het aan Balkenende zou ik zeggen.
Het was een algemene vraag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57347505
Maar je moet ergens beginnen en dan lijkt het mij het beste om bij Balkenende en zijn blaffertje te beginnen.
pi_57348039
Onder valse voorwendselen millitairen sturen en oorlogen steunen, maar 'n film vertonen, dat gaat dan weer te ver.
Spindoctors
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_57436476
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Intro: Richard Strauss.
Dan een biddende moslim in de woestijn, in al zijn eenvoud.
Daarna een aanval van straaljagers met napalm.
Eb vervolgens iets van Apocalypse now.
En een kolonel die zegt: I love the smell of napalm in the morning.
Zou een geweldige cultuurrelativistische film zijn idd.
Ik dacht meer aan Leni Riefenstahl-stijl. Allemaal sterke, atletische blonde Hollanders die hun spierbundels goed laten zien..Wat dacht je van die schaatser?

En Yuri van Gelder:

Lekkere bombastische muziek eronder.

En dit dan afgezet tegen van die laffe, ielerige moslimjongens met lelijke neuzen waaraan je gewoon kunt zien dat ze niet deugen.

Prachtige Hollandse meiden met wapperende haren en korte rokjes, die zelfbewustzijn uitstralen. En daar tegenover een vrouw met burka, meisjes met hoofddoeken die schichtig om zich heen kijken en waaraan je meteen ziet dat ze iets te verbergen hebben. De Koran! Dat moet het wel zijn. De hele dag zitten ze binnen te studeren op oude muffige en vooral Fundamentalistische teksten, terwijl ze door de bossen en over de Hollandse stranden zouden moeten wandelen, al liederen zingend en frisse lucht insnuivend. Zoals dit meisje dat straalt van de blakende gezondheid. Fris, modern, verlicht! En dat ze maar veel baby's mag krijgen.

The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_57437012
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:43 schreef mane het volgende:
terwijl ze door de bossen en over de Hollandse stranden zouden moeten wandelen, al liederen zingend en frisse lucht insnuivend.
In het noorden van het land neem ik aan.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_57459978
Nou, Wilders zal toch wel voldoende budget hebben om even twee dagen naar een waddeneiland te gaan om hollandse meisjes te filmen?
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:54:06 #200
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57460041
quote:
Premier Jan Peter Balkenende wordt op de aftiteling van de antikoranfilm Fitna van PVV-leider Geert Wilders bedankt voor de geboden pr en marketing. Dat 'gerucht' haalde PVV-partijgenoot Raymond de Roon dinsdag aan tijdens een debat met de premier over de Europese top.

Op de top van vorige week vroeg Balkenende steun van de andere Europese regeringsleiders mocht het tot ongeregeldheden komen als de film van Wilders uitkomt. Die steun kreeg hij toegezegd.

De Roon verweet Balkenende in zijn bijdrage politiek slecht geopereerd te hebben. Het Kamerlid stelt dat de plannen voor de film van Wilders uitgelekt zijn via ambtenaren van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding. "De pers heeft dat verder opgeblazen en de regering heeft dat niet tegengehouden." Volgens De Roon heeft dat geleid tot demonstraties in Arabische landen. "Erkent de regering die verantwoordelijkheid?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')