Is hij niet met de twingo mobilequote:
thanksquote:
nee, hij komt rechtstreeks vanuit school, dus dan komt ie met de treinquote:
Jaaaa hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks
ben je er al een klein beetje aan gewend ondertussen?
Okéquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij komt rechtstreeks vanuit school, dus dan komt ie met de trein
Ja, was iets misgegaan, ben even langs geweestquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Al iets wijzer geworden over simmcity Ph.?
Oh okey. En het geheugen werkt ook neem ik aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, was iets misgegaan, ben even langs geweest
Oh okey op die fiets. Woon jij daar in de buurt of zo? Ik rijd namelijk niet zomaar ff naar Wageningen toe. Een bioscoop, alsof ik daar niet vaak genoeg komquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
Het is een afhaaladres, geen winkel
Het zit in een bioscoop, hij haalde tassen van achter de bar
ik heb het opnieuw moeten bestellen. Maar het is Kingston, dus ik verwacht dat het werkt. Moment anders, ik moet even wachten tot het er is.
Ja, op de weg naar huis kom ik in Wageningen als ik de file mijdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey op die fiets. Woon jij daar in de buurt of zo? Ik rijd namelijk niet zomaar ff naar Wageningen toe. Een bioscoop, alsof ik daar niet vaak genoeg kom
Aha, dan is het duidelijk. Kingston is inderdaad een prima merk, ik wacht ff af of het bij jou werkt, dan ga ik het ook bestellenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, op de weg naar huis kom ik in Wageningen als ik de file mijd
T is hier goed bij te houden voor de verandering.quote:
Slaap lekker meissie!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef BrandX het volgende:even een tvp'tje voor morgenochtend
ik ga mijn mandje nu in, ff lekker slapies doen
trusten en tot morgen allen!
Al op werkquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 06:54 schreef DaMart het volgende:
Af en toe lijkt het wel alsof ik moeilijker wakker kan worden naarmate ik vroeger naar bed ga. Nu werd ik vorige week ook rond deze tijd wakker, en was ook de hele dag vrij duf, toen we in Zell am See rondslenterden. Ik voorzie een herhaling van die dufheid vandaag, en dan lag ik nog wel erg vroeg in bed voor mijn doen, gisterenavond. Maar nog half slapend wens ik jullie toch een goedemorgen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 06:24 schreef OA het volgende:
Mogge![]()
Ik heb geen stem vandaag... dat heb ik nog nooit gehad...
quote:
Indahquote:
Ph.quote:
Om 12 uur naar huis en dan naar de psychquote:
dat eerste deel klinkt aantrekkelijk, dat tweede wat minderquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om 12 uur naar huis en dan naar de psych [afbeelding]
Nah, kan het wel gebruiken, mijn pijnbeleving is toch al volledig uit zijn context.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat eerste deel klinkt aantrekkelijk, dat tweede wat minder
quote:Dagcijfers van woensdag 5 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
002. 168 Sebasser
067. 043 marcb1974
077. 041 Kuukske
081. 040 Pheno
131. 033 indahnesia.com
138. 032 MPG
152. 031 Houniet
170. 030 Sjowhan
170. 030 Papierversnipperaar
204. 026 Memento-Mori
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Goh. Gaat lekker lately.quote:
Je hebt meer posts dan ikquote:
Cappuchinoquote:
IE8 gaat de webstandaarden volgen, IE7 doet dat nog wat minder.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef BrandX het volgende:
hé sjowhan, vraagje. In een KLB topic over IE8 wordt gezegd dat IE7 een emulatormode heeft....
wtf is dat
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik heet geen sjowhan en ben nerd [afbeelding]
True truequote:Op donderdag 6 maart 2008 08:26 schreef Pheno het volgende:
Je hebt meer posts dan ik
quote:Our users have posted a total of 1954 articles
We have 184 registered users
The newest registered user is GawlThula
Nuttig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:30 schreef Sebasser het volgende:
Mijn eigen forum is een groot succes!
Binnen 3 week al
[..]
http://www.appelsoda.net/forum/viewforum.php?f=1
Nu nog acid3quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
IE8 gaat de webstandaarden volgen, IE7 doet dat nog wat minder.
Om oude sites goed te tonen gaat hij net doen alsof het IE7 is. Dit omdat oude sites vaak om de IE bugs heen programmeren. Wat meestal niet volgens de webstandaarden gaat
Overigens is 7 al een stuk beter dan vorige versies, qua webstandaard. maar IE8 heeft zelfs een veelzeggende test met verve gehaald. (Acid2).
Voldoet niemand aan.quote:
Ja, omdat al die paupers, die er toch geen verstand van hebben, die test willen doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Mooie uitdaging
Ze hebben Acid2 offline gehaald, vanwege de belasting op de server
supportedquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:20 schreef Sebasser het volgende:
Doe eens supporten.
[FEA] Icoontje nieuwe berichten fobo
Je klinkt als Gerard Joling?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moest ik de hele ochtend de telefoon opnemen, bij gebrek aan een receptioniste.
Laat ik nu precies vandaag geen stem hebben, dus een andere collega moet het nu doen. Dacht ze dat het niet waar was, totdat ik probeerde geluid te produceren...![]()
"O, laat maar.. ik neem de telefoon wel op, want dat is geen gehoor!"
Zoiets...quote:
whehe..... visualisatiequote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moest ik de hele ochtend de telefoon opnemen, bij gebrek aan een receptioniste.
Laat ik nu precies vandaag geen stem hebben, dus een andere collega moet het nu doen. Dacht ze dat het niet waar was, totdat ik probeerde geluid te produceren... [afbeelding]
"O, laat maar.. ik neem de telefoon wel op, want dat is geen gehoor! [afbeelding] "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |