abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57195954
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh we moeten ons zeker niets van dat volk aantrekken. Maar je kwallificatie van hen is ook niet alles.
Een opgejutte massa kan je moeilijk verfijnd en intelligent noemen.
pi_57196003
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een opgejutte massa kan je moeilijk verfijnd en intelligent noemen.
Het ging me om deze mager gefundeerde zinsnede
quote:
Die mensen zijn chronisch boos en schreeuwen het hardst om respect zonder dat zelf ooit te tonen naar anderen.
Klopt niet echt als het om die opgejutte massa gaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57196164
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het ging me om deze mager gefundeerde zinsnede
[..]

Klopt niet echt als het om die opgejutte massa gaat.
Ik zou niet weten waarom het niet klopt. Vlagverbrandingen zijn in sommige islamitische landen aan de orde van de dag als men boos is. Wat moet ik daarmee?
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:48:04 #204
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57196228
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Ze zijn wel zo modern dat ze weten wat kanker is
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:50:18 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57196260
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zou hier ook dezelfde verantwoordelijkheid voor de eigen woorden over de gelden? Waar was Balkenende met z'n morele oproep?
Het kan zijn dat Balkenende iets heeft gezegd over die uitspraak, of niet, maar nu moet je niet een of andere imam gelijkstellen aan een politicus van een middelgrote partij.

Dat is hetzelfde waarom je Balkenende bekritiseert, en niet buurman Piet van twee hoog die dezelfde morele oproep heeft gedaan.
Géén kloon van tvlxd!
pi_57196523
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom het niet klopt. Vlagverbrandingen zijn in sommige islamitische landen aan de orde van de dag als men boos is. Wat moet ik daarmee?
Het chronisch boos zijn klopt niet en het nooit respect tonen klopt ook niet. Dit is een opgejut zooitje ze staan niet dagelijks vlaggen te verbranden.
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:05:07 #207
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57196561
pi_57196730
Tijd voor WAANZIN
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:37:15 #209
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57197209
pi_57197505
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:50 schreef Montov het volgende:

[..]

Het kan zijn dat Balkenende iets heeft gezegd over die uitspraak
Heeft hij hem medeverantwoordelijk gesteld voor de mogelijke gevolgen die het heeft gehad?
quote:

, of niet, maar nu moet je niet een of andere imam gelijkstellen aan een politicus van een middelgrote partij.
Al Mobee de preek van deze imam heeft beluisterd en daar waarde aan heeft gehecht (lees het VK-artikel) is het niet 'een of andere imam'.
quote:

Dat is hetzelfde waarom je Balkenende bekritiseert, en niet buurman Piet van twee hoog die dezelfde morele oproep heeft gedaan.
Als die imam dezelfde invloed als die Piet heeft, ja. Jij claimde vorige week dat ik de invloed van propaganda verwaarloos...volgens mij doe jij dat bij deze imam.
pi_57197661
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Vergis je niet, tongkanker is een van de pijnlijkste vormen van kanker.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_57197712
Mens, verkanker.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:16:33 #213
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57198013
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en verkanker
pi_57198368
De enige die hier een heisa over maken zijn Nederlanders, autochtonen..
pi_57198607
.
pi_57198774
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het chronisch boos zijn klopt niet en het nooit respect tonen klopt ook niet. Dit is een opgejut zooitje ze staan niet dagelijks vlaggen te verbranden.
Het is in Islamitische landen wel redelijk normaal om het Westen de schuld te geven van alles. Dan gaat het nog niet eens over godsdienst, maar de meeste idiote dingen zijn de schuld van het Westen. Het 'Westen' is voor elk land weer een ander land. De US is natuurlijk een bekend voorbeeld, maar ook de UK en Frankrijk moeten het vaak ontgelden.

De reden is trouwens heel simpel. De bevolking moet onderdrukt blijven en dat kun je haast niet beter doen dan een gemeenschappelijke vijand zoeken. Zo nu en dan laat je dus eens een vlagverbranding toe en de onderklasse valt jouw gezag verder niet aan.
pi_57198780
De conservatiefjes laten zich wel weer kennen in het drugsdebat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57198812
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:47 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het is in Islamitische landen wel redelijk normaal om het Westen de schuld te geven van alles. Dan gaat het nog niet eens over godsdienst, maar de meeste idiote dingen zijn de schuld van het Westen. Het 'Westen' is voor elk land weer een ander land. De US is natuurlijk een bekend voorbeeld, maar ook de UK en Frankrijk moeten het vaak ontgelden.

De reden is trouwens heel simpel. De bevolking moet onderdrukt blijven en dat kun je haast niet beter doen dan een gemeenschappelijke vijand zoeken. Zo nu en dan laat je dus eens een vlagverbranding toe en de onderklasse valt jouw gezag verder niet aan.
Ik ga elk jaar naar Islamitische landen, dit verschijnsel is mij niet bekend. Maar jij weet het natuurlijk allemaal. Je gaat van mind-control uit, dat is wellicht het geval in landen als Iran. Maar daar zijn er niet zo veel van he.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2008 15:52:46 ]
pi_57198899
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:47 schreef Monolith het volgende:
De conservatiefjes laten zich wel weer kennen in het drugsdebat.
Ik zou het liefste zien dat soft-drugs vandaag nog verboden wordt en dat drugsgebruikers flink opgejaagd worden. Niet omdat ik nu zo tegen drugs ben, maar gewoon omdat links dan eindelijk ook eens massaal last heeft van regelgeving.
pi_57198916
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ga elk jaar naar Islamitische landen, dit verschijnsel is mij niet bekend. Maar jij weet het natuurlijk allemaal.
In Marokko hoeven de burgers niet onderdrukt te worden. Zolang ze achterlijke bergvolken maar buitensluiten
pi_57198923
quote:
Dat is een algemeen bekend truukje inderdaad. Doen de Republiekeinen in de VS ook vaak om herkozen te worden. Gewoon een oorlogje er tegenaan.
pi_57198949
quote:

[..]

Een nogal simplistische opvatting. Maar goed waar heb jij die in de praktijk getoetst?
pi_57198985
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een nogal simplistische opvatting. Maar goed waar heb jij die in de praktijk getoetst?
Je weet dat ik een enorme hekel heb aan mensen die beweren genuanceerd te denken.
pi_57199073
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:55 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je weet dat ik een enorme hekel heb aan mensen die beweren genuanceerd te denken.
Daar weiger je zelf ook iedere nuance?
pi_57199096
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar weiger je zelf ook iedere nuance?
Ligt eraan of het zo uitkomt
pi_57199106
Wat een kutdag vandaag.
pi_57199121
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:53 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

In Marokko hoeven de burgers niet onderdrukt te worden. Zolang ze achterlijke bergvolken maar buitensluiten
Nogmaals, heel Marokko is berbers.
pi_57199178
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zou het liefste zien dat soft-drugs vandaag nog verboden wordt en dat drugsgebruikers flink opgejaagd worden. Niet omdat ik nu zo tegen drugs ben, maar gewoon omdat links dan eindelijk ook eens massaal last heeft van regelgeving.
Want drugs is links? Ik weet niet uit welke enquete dat blijkt...
pi_57199184
Islamitische landen in met name het Midden-Oosten lijden aan een collectieve vorm van calimero-gedrag. Wat zich uit in geloofsfundamentalisme omdat ze daaruit een vorm van superioriteit denken te kunnen halen.

Maar hier staat dat...
pi_57199202
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Berbers kunnen dus wel assimileren .
pi_57199225
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef MrX1982 het volgende:
Islamitische landen in met name het Midden-Oosten lijden aan een collectieve vorm van calimero-gedrag. Wat zich uit in geloofsfundamentalisme omdat ze daaruit een vorm van superioriteit denken te kunnen halen.

Maar hier staat dat...
Zoals Bahrain, de VAE en Koeweit enzo. Zo zie je maar weer, die stellingen van jullie kloppen niet, hoe graag je dat ook zou willen.
pi_57199235
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Soft-drugs wel. Ook wordt het gebruikt door andere paupers dus twee vliegen in één klap.
pi_57199254
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Berbers kunnen dus wel assimileren .
De meest succesvolle steden zijn nogsteeds traditioneel berbers. Marrakech bijv.
pi_57199308
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zoals Bahrain, de VAE en Koeweit enzo. Zo zie je maar weer, die stellingen van jullie kloppen niet, hoe graag je dat ook zou willen.
Alsof de door jouw genoemde landen toonbeelden zijn van moderniteit.

Het land wat nog het meest in de buurt komt van een westers land is Turkije en zelfs daar barst het van de enge (reli-)nationalisten.
pi_57199333
Vind de oorsprong van de naam Berbers ook altijd prachtig. Zo zie je maar dat er in honderden jaren niks verandert is.
pi_57199342
Alsof het Westen DE maatstaf is waaraan andere landen moeten voldoen om perfect te zijn. Het is geen unviersele maatstaf.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2008 16:12:09 ]
pi_57199356
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof het Westen DE maatstaf is waaraan andere landen moeten voldoen om perfect te zijn.
Ja. Er is geen systeem dat bewezen heeft beter te werken.
pi_57199376
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef Fastmatti het volgende:
Vind de oorsprong van de naam Berbers ook altijd prachtig. Zo zie je maar dat er in honderden jaren niks verandert is.
Ojeej, Fastmatti heeft geen argumenten meer.
pi_57199389
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De meest succesvolle steden zijn nogsteeds traditioneel berbers. Marrakech bijv.
Neemt niet weg dat Marokko als land sterk gearabiseerd is.
pi_57199393
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zie die sukkels liever belasting betalen dan dat de overheid weer miljoenen gaat spenderen aan iets dat bij voorbaat kansloos is.

Edit: Maar het ging eigenlijk meer om Klink's uitspraak in de trant van 'ach ik vind een nieuw (wetenschappelijk verantwoord) onderzoek naar drugs en het effect van een repressief beleid prima, maar ik ga het beleid niet aanpassen als uit het onderzoek blijkt dat een repressief beleid niet effectief is'. Evenals een of andere prutser van de PVV die 'geen wetenschappelijk onderzoek nodig had, want hij zag het effect van drugs wel in de wijken'.
pi_57199410
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ja. Er is geen systeem dat bewezen heeft beter te werken.
Beter te werken op welk vlak? De systemen in China of bijv Dubai zijn alles behalve westers (net als india), maar ze gaan als een trein.
pi_57199419
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat Marokko als land sterk gearabiseerd is.
Ja, taalkundig gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2008 16:14:50 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:15:27 #243
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57199437
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Softdrugs wel. Cocaine schijnt dan weer vooral rechts te zijn, XTC en Speed zou ik zelf onder zeer rechts inschalen.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_57199462
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beter te werken op welk vlak? De systemen in China of bijv Dubai zijn alles behalve westers (net als india), maar ze gaan als een trein.
Behalve dan mensen met een afwijkende mening, die gaan met de trein.
pi_57199483
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Behalve dan mensen met een afwijkende mening, die gaan met de trein.
Ja, dat zal best. Maar dat heeft niets met mijn stelling te maken.
pi_57199487
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vandaar dat er een lijst met enkel Arabische namen is
pi_57199498
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof het Westen DE maatstaf is waaraan andere landen moeten voldoen om perfect te zijn. Het is geen unviersele maatstaf.
Als individuele vrijheden en ontplooiing niet belangrijk voor je zijn is het Westen misschien niet perfect.
pi_57199521
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, taalkundig gezien.
Cultuur niet? De islam is afkomstig van de Arabieren.
pi_57199525
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:17 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vandaar dat er een lijst met enkel Arabische namen is
Dat is niet taalkundig? Arabisch is de officele taal, dat is opgelegd.
pi_57199533
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Xtreem het volgende:
Speed zou ik zelf onder zeer rechts inschalen.
En onder zeer dom maar dat gaat goed samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')