God wat overdreven weer..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:41 schreef fanneke het volgende:
Eindelijk wint het mooie voetbal het van het italiaanse anti-voetbal.
Zeiden ze ook van Liverpool, Manchester united.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:41 schreef cultheld het volgende:
Ach Arsenal speelde best leuk, maar de CL winnen ze niet.
?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
Vermakelijke eerste helft, slechte tweede helft. Uiteindelijk redelijk teleurstellend.
Zonde dat de keeper Milan weer de das om doet. Slecht hoor, van Kalac...
Die eerste was erg slecht van Kalac man! Hij kwam veel te laat in beweging. Wellicht dat z'n zicht niet goed was, maar een eerste divisie keeper zou zo bal nog moeten pakken. Één stapje naar rechts, afzetten en je komt bij de paal. Kalac spring vanuit stand terwijl de bal de 16 al in vloog.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
?
Hij was bij die tweede sowieso kansloos en die eerste goal was gewoon een goed schot
Mwah, hij was wel laat weg hoor. Denk dat zijn zicht enigszins werd geblokkeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
?
Hij was bij die tweede sowieso kansloos en die eerste goal was gewoon een goed schot
Maar Kalac die Milan de das omdoet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die eerste was erg slecht van Kalac man! Hij kwam veel te laat in beweging. Wellicht dat z'n zicht niet goed was, maar een eerste divisie keeper zou zo bal nog moeten pakken. Één stapje naar rechts, afzetten en je komt bij de paal. Kalac spring vanuit stand terwijl de bal de 16 al in vloog.
Daar noem je nou net twee ploegen die Arsenal in de CL kunnen slachten. Evenals Real Madrid, Internazionale, AS Roma en Sevilla.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeiden ze ook van Liverpool, Manchester united.
Als hij zich op verkeek was het natuurlijk wel gewoon een fout.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar Kalac die Milan de das omdoet?
Hij pakt eerst die bal nog met z'n voet, had ook zo een doelpunt kunnen zijn.
Het doelpunt was toch wel gevallen, en het schot draaide ook naar links dus ik denk dat ie zich erop verkeek
Nou ja, naar het jarenlange geknooi van Dida blijft het typisch dat één van de beste teams van de Wereld het met zo'n matige keeper moet doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar Kalac die Milan de das omdoet?
Hij pakt eerst die bal nog met z'n voet, had ook zo een doelpunt kunnen zijn.
Het doelpunt was toch wel gevallen, en het schot draaide ook naar links dus ik denk dat ie zich erop verkeek
Qua voetbal steekt Arsenal op dit moment met kop en schouders boven iedereen uit hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar noem je nou net twee ploegen die Arsenal in de CL kunnen slachten. Evenals Real Madrid, Internazionale, AS Roma en Sevilla.
Maar als je geen/weinig scorend vermogen hebt wordt het lastig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Qua voetbal steekt Arsenal op dit moment met kop en schouders boven iedereen uit hoor.
Klopt, maar Van Persie is ook weer terug, dus dat scheelt een hoop denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar als je geen/weinig scorend vermogen hebt wordt het lastig.
Meest scorende ploeg in de PL en twee doelpunten maken in San Siro. Wie is er nu verzuurdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Qua voetbal steekt Arsenal op dit moment met kop en schouders boven iedereen uit hoor.
Er is heus wel scorend vermogen, kijk maar naar de groepsfase bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt je ogen ook sluiten. Als je ziet welke kansen er gemist worden vandaag... Van Persie zou veel uit kunnen maken, veel doelgerichter dan bijv Ade...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Meest scorende ploeg in de PL en twee doelpunten maken in San Siro. Wie is er nu verzuurd
Heb jij een andere wedstrijd gezien dan de rest?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]![]()
Meen je dit nou serieus of....? Dat Milan niet in vorm is lijkt me duidelijk maar om nou te zeggen dat ze Milan kapot speelden is echt zwaar overdreven.
Doe je milan bril eens af? Daardoor raak jij verblind lijkt het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt je ogen ook sluiten. Als je ziet welke kansen er gemist worden vandaag...
Milan werd kapotgespeeld ja. Met iets meer scorend vermogen loopt Arsenal daar weg met 0-4.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]![]()
Meen je dit nou serieus of....? Dat Milan niet in vorm is lijkt me duidelijk maar om nou te zeggen dat ze Milan kapot speelden is echt zwaar overdreven.
De laatste 30 minuten van de eerste helft. De tweede helft grossierde in balverlies van beide partijen en kan er onmogelijk van goed voetbal - laat staan dominantie - geen sprake zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien dan de rest?
Milan werd met vlagen weggespeeld.
[..]
Doe je milan bril eens af?
Ik een Milanbril? Kijk eens naar m'n avatar?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Milan werd met vlagen weggespeeld. Arsenal is niet echt in de problemen geweest. Paar suffe schoten van dat wonderking, Plato ofzo? meer was het niet.
[..]
Doe je milan bril eens af? Daardoor raak jij verblind lijkt het wel.
Sorry. Heb de icons hier uitstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik een Milanbril? Kijk eens naar m'n avatar?! Ik hoopte nota bene dat Arsenal zou winnen vandaag.
Op Manchester United na.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Meest scorende ploeg in de PL en twee doelpunten maken in San Siro. Wie is er nu verzuurd
Toch had Arsenal de tweede helft ook een overwicht en hadden ze het voornamelijk aan zichzelf te wijten dat het zolang duurde voordat er gescoord werd. Maar zoals je zelf al zegt, in het half uur voor rust wordt er telkens op gemak tot aan de zestien getiktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
De laatste 30 minuten van de eerste helft. De tweede helft grossierde in balverlies van beide partijen en kan er onmogelijk van goed voetbal - laat staan dominantie - geen sprake zijn.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sorry. Heb de icons hier uitstaan
Ik zie dat er een parma icoon staat. mijn excuses![]()
ssst... niet zo hardquote:
Het had na 50 minuten zeker 0-2 moeten staan, daarom zeg ik ook dat v Persie en Henry gemist worden..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toch had Arsenal de tweede helft ook een overwicht en hadden ze het voornamelijk aan zichzelf te wijten dat het zolang duurde voordat er gescoord werd. Maar zoals je zelf al zegt, in het half uur voor rust wordt er telkens op gemak tot aan de zestien getikt
Noem het de euforie na de wedstrijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik probeer alleen wat nuance aan te brengen hier. Arsenal was ook wel beter, maar slechts 30 minuten dominant in plaats van 90, wat ik hier constant lees. En ze zullen m.i. ook beter moeten, willen ze de CL winnen. Wat ik van harte hoop.
Vreemd. Iedereen merkt dit seizoen dat Henry alles behalve gemist wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef pfaf het volgende:
Het had na 50 minuten zeker 0-2 moeten staan, daarom zeg ik ook dat v Persie en Henry gemist worden..
Maar met Henry was er ander voetbal gespeeld, dan was het heel anders gelopen denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het had na 50 minuten zeker 0-2 moeten staan, daarom zeg ik ook dat v Persie en Henry gemist worden..
Ja. Dan was het ''alle ballen op henry' en als hij z'n dag niet heeft is het gelijk klote.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar met Henry was er ander voetbal gespeeld, dan was het heel anders gelopen denk ik
Milan speelt altijd zo en ze komen bijna altijd in de finale, dat jij het niet gewend bent hoe een Italiaanse topclub als Milan speelt kan ik ook niks aan doen. Milan speelt op de counter, met een man als Inzaghi die in totaal 500 meter loopt in een wedstrijd. Daar kan je absoluut een hekel aan hebben maar het betekend nog niet dat Milan word weggespeeld. Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Milan werd met vlagen weggespeeld. Arsenal is niet echt in de problemen geweest. Paar suffe schoten van dat wonderking, Plato ofzo? meer was het niet.
[..]
Doe je milan bril eens af? Daardoor raak jij verblind lijkt het wel.
ruik ik daar jaloeziequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef Dos37 het volgende:
leuk dat Arsenal door is extra wedstrijden voor ze.
Mooi dat Milan eruit is alleen voor Maldini is het jammer.
?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Milan speelt altijd zo en ze komen bijna altijd in de finale, dat jij het niet gewend bent hoe een Italiaanse topclub als Milan speelt kan ik ook niks aan doen. Milan speelt op de counter, met een man als Inzaghi die in totaal 500 meter loopt in een wedstrijd. Daar kan je absoluut een hekel aan hebben maar het betekend nog niet dat Milan word weggespeeld. Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.
Jaloziequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ruik ik daar jaloezie
Arsenalterechte winnaar, ik zou maar oppassen als ik Man United zou zijn ze komen eraan. Man United speelt maar redelijk, en dat tegen Lyon...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
En de beste competitie is niet de Engelse, maar de Serie A.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
Om Arsenal engels te noemen vind ik trouwens ook twijfelachtig.
Ik vind Arsenal niet met afstand beter voetballen dan Man. United, maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De gehele seizoen speel je met afstand het beste voetbal van Europa, staat er een onverwachtse gróte revelatie op na het vertrek van Henry en bloeien de jonkies uit tot ware diamanten. En dan ga jij nu vertellen dat dit geen topteam is? STFU please
Ze komen eraan? Ik weet niet welke competitie jij kijkt, maar Man Utd is juist de ploeg die eraan komt, Arsenal morst de punten. En als je niks met een van beide ploegen hebt, maar eentje is wel een concurrent, dan denk je zo, ik wilde Arsenal ook door om de extra wedstrijden. Niet dat ze het niet verdienen, want ze spelen wel goed voetbal natuurlijk, dat moet ik toegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ruik ik daar jaloezie
Arsenalterechte winnaar, ik zou maar oppassen als ik Man United zou zijn ze komen eraan. Man United speelt maar redelijk, en dat tegen Lyon...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
leider der huillies cyberia is er weer, blijft toch jammer en sneu dat jullie niet van de wedstrijd kunnen genieten en altijd weer in dat eeuwige gezeik op italie meoten vervallen maar dat zal de leeftijd wel zijn. mooie wedstrijd terechte winnaar wederom veel respect voor eljaar
Een topteam moet wel wat winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De gehele seizoen speel je met afstand het beste voetbal van Europa, staat er een onverwachtse gróte revelatie op na het vertrek van Henry en bloeien de jonkies uit tot ware diamanten. En dan ga jij nu vertellen dat dit geen topteam is? STFU please
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
blijft toch jammer en sneu dat jullie niet van de wedstrijd kunnen genieten en altijd weer in dat eeuwige gezeik op italie meoten vervallen maar dat zal de leeftijd wel zijn. mooie wedstrijd terechte winnaar wederom veel respect voor eljaar
Ik ook niet. Hoe ging het ook weer in de FA cup, laatst?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal niet met afstand beter voetballen dan Man. United, maar dat ben ik.
Nope, we missen Henry niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat in de CL de doelpunten van Henry gemist worden. Iets beter?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, we missen Henry niet.
Met Henry had Arsenal tot op heden niet zo'n uitstekend seizoen gedraaid.
In het verleden is ie vaak belangrijk geweest (al was het ook de persoon die hopeloos miste in de finale tegen Barca) maar afgaande op deze 2 wedstrijden is zoiets moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat in de CL de doelpunten van Henry gemist worden. Iets beter?
Uiteraard is het puur gissen, maar in mijn context bedoelde ik vooral het pure scorende vermogen. Zoals de twee 110% kansen in de eerste 5 minuten na rust.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In het verleden is ie vaak belangrijk geweest (al was het ook de persoon die hopeloos miste in de finale tegen Barca) maar afgaande op deze 2 wedstrijden is zoiets moeilijk te zeggen.
Met Henry zou er misschien anders gespeeld zijn en had deze prestatie nooit tot stand kunnen kopen, puur gissen dus.
Feit is wel dat we terecht door zijn tegen de beste club ter wereld.
In tegenstelling tot Rome heeft Milaan vriendelijke supporters dus daar hadden we geen last van.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand geprikt?
Prachtige fotoquote:
Hoe kun jij je na zo'n match nog plezieren aan boerenkoolvoetbalpot nr. 34?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
(33) 04.03.08 AC Milan v Arsenal @ Champions League 0-2
(34) 07.03.08 FC Den Bosch v MVV @ Jupiler League
Beetje jammer deze reactie vind ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:32 schreef Grimm het volgende:
Tsjong de Gunners doen het weer eens redelijk in het midden van een seizoen en het "Amsterdamse" begint weer naar boven te borrelen bij de "supporters" hier op fok. Jongens, het seizoen is pas halverwege en we zijn pas bij de kwartfinales. Leuk dat jullie "pieken" in de achste finale maar de knikkers worden pas in de finale verdeeld.
Arsenal speelde goed en won al bij al verdiend, maar is dat nu echt weer nodig om het Italiaanse voetbal anti voetbal te noemen? Milan speelt zelden "anti voetbal", blijkbaar vinden enkel sommige gefrustreerde nederlanders dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:41 schreef fanneke het volgende:
Eindelijk wint het mooie voetbal het van het italiaanse anti-voetbal.
Ik weet iet of je van Pato op dit niveau al iets mag verwachten, die jongen komt net pas kijken, is hem niet kwalijk te nemen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef BramKVO het volgende:
Milan heeft me zwaar ontgoocheld. Op het openingskwartier na kon het enkel dreigen via individuele flitsen. Pato kon me ook niet bekoren, al is die jongen ook maar 18 jaar natuurlijk. Zijn reuzekans id eerste helft moest veel beter. Seedorf werd ook wel gemist op het middenveld.
Na jaren na elkaar finales, halve finales, ... is het zuur om eruit te liggen id 1/8ste finales natuurlijk.
Vind Milan 1 van de weinige Italiaanse ploegen idd die offensief voetbalt al kwam dat er tegen Arsenal niet uit, mede de verdienste van Arsenal denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Arsenal speelde goed en won al bij al verdiend, maar is dat nu echt weer nodig om het Italiaanse voetbal anti voetbal te noemen? Milan speelt zelden "anti voetbal", blijkbaar vinden enkel sommige gefrustreerde nederlanders dat.
Vorig seizoen? Man Utd stond in ieder geval nog in de halve finale. Over de competitie hebben e het maar helemaal niet denk ik he?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:39 schreef Gunner het volgende:
Het is gewoon een verzuurde reactie omdat Man utd met prut voetbal van Lyon wist te winnen.
Dat is op zich niet zo erg, maar ga dan niet zeiken op supporters van andere clubs die een fantastische wedstrijd hebben gezien. Werd Man Utd niet vorig seizoen uit Milaan weggetikt?
Heb alleen een samenvatting gezien maar schoot OL niet op de paal?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef DemonCleaner het volgende:
maar Lyon is ook eigenlijk niet gevaarlijk geweest,
Ja, jammer dat de manure supporters hier die prestatie moeten bagatelliseren. Dan doe je Arsenal tekort.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef DemonCleaner het volgende:
Even serieus. Het is natuurlijk een erg goede prestatie van Arsenal, de regerend kampioen uitschakelen en blijkbaar nog met uitstekend spel ook.
Aan de andere kant hoor je genoeg mensen zeggen dat Milan een ander team is als het om de CL gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Grimm het volgende:
Milan verkeerd het hele jaar al in een rouwstemming om een of andere reden.
Jezusquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Grimm het volgende:
Ik doelde meer op de "31 points to go, CHAMPIONS" dingus van DG,
Ach, wat is antivoetbal? In een land waar aanvallend voetbal heilig is is al gauw iets antivoetbal, typisch Nederland.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Volgens mij zijn het niet alleen Arsenal fans die zeggen dat Milan antivoetbal speelt. Dat antivoetbalverhaal vind ik ook gezeik maar dat staat los van Arsenal naar mijn idee.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik (niet hier, wel in gesprek met andere voetballiefhebbers) ook Spurs boven Arsenal had verwacht. Hoger dan de 3e plaats had ik ze sowieso niet ingeschat. Nou kunnen ze nog best derde worden, maar ik had niet gedacht dat ze om de titel zouden spelen, dus ik zit er behoorlijk naast.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Gunner het volgende:
Ik snap ook niet dat er hier zo lacherig wordt gedaan over een paar verliespunten in de PL terwijl diezelfde mensen Arsenal op plaats vier of lager had staan in de eindstand-voorspellingen aan het begin van het PL-seizoen.
En ja, dat is idd iets om opgetogen over te zijn. Niets meer, niets minder.
Helemaal mee eens. Ik bedoelde ook dat dat gezeur erover nergens op slaat, maar dat stond er niet erg duidelijk geloof ik. Goed verdedigen kan ook mooi zijn, en zeker effectief.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, wat is antivoetbal? In een land waar aanvallend voetbal heilig is is al gauw iets antivoetbal, typisch Nederland.
Volgens mij heeft dat "antivoetbal" in het verleden al meer prijzen opgeleverd dan het geweldige aanvallende voetbal wat hier zo geliefd is.
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Grimm het volgende:
Zal ik het zo zeggen jongens, ik ben wel "blij" dat Arsenal door is. Want om tegen ploegen zoals Chelsea en Pool te voetballen is helemaal verschrikkelijk. Ik vlieg er liever met 5-3 af dan een frustrerende 1-0 waar de tegenstander de bal steeds wat tactisch naar voren schuift.
2 wedstrijden 7 goalsquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Grimm het volgende:
Zal ik het zo zeggen jongens, ik ben wel "blij" dat Arsenal door is. Want om tegen ploegen zoals Chelsea en Pool te voetballen is helemaal verschrikkelijk. Ik vlieg er liever met 5-3 af dan een frustrerende 1-0 waar de tegenstander de bal steeds wat tactisch naar voren schuift.
Piazza Duomo, hebben we de hele middag gezeten, lopen over de flesjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef Chadi het volgende:
Ben je trouwens bij dat plein geweest in het centrum.. zaten die Engelsen te zingen geweldig .. helemaal lam
Frappant idd, reclame vanwege 100 jaar Inter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Chadi het volgende:
Weet niet hoe het heet maar was aan het plein met dat enorme kasteel of kerk of zo.. de teringAan de overkant een scherm met Inter erop.. gingen die fans juichen bij Goals van Inter - AC
Daar zitten / staan wij (Ajacieden) ook altijd ja. Daar is nog enigszins iets te beleven in die kutstad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Piazza Duomo, hebben we de hele middag gezeten, lopen over de flesjes
Milaan is een enorm leuke stad ! Dus kutstad, get lost !quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar zitten / staan wij (Ajacieden) ook altijd ja. Daar is nog enigszins iets te beleven in die kutstad.
Tja, jij bent die steden in België gewend. Dan is het al snel een leuke stadquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Milaan is een enorm leuke stad ! Dus kutstad, get lost !
whaha jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, jij bent die steden in België gewend. Dan is het al snel een leuke stad
Edit: BJ was me voor
Ook altijd? Dus je zit daar nog steeds huilend met een voetbalplaatje uit 1995 in je hand, grienend om het feit dat ajax al een compleet decennium geen drol klaarspeelt in europa?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar zitten / staan wij (Ajacieden) ook altijd ja.
Que?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:02 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ook altijd? Dus je zit daar nog steeds huilend met een voetbalplaatje uit 1995 in je hand, grienend om het feit dat ajax al een compleet decennium geen drol klaarspeelt in europa?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:02 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ook altijd? Dus je zit daar nog steeds huilend met een voetbalplaatje uit 1995 in je hand, grienend om het feit dat ajax al een compleet decennium geen drol klaarspeelt in europa?
Ja de tering, wat een cultuurbarbaar ben je.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Chadi het volgende:
Weet niet hoe het heet maar was aan het plein met dat enorme kasteel of kerk of zo.. de tering![]()
dudequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Chadi het volgende:
Weet niet hoe het heet maar was aan het plein met dat enorme kasteel of kerk of zo.. de tering![]()
Alleen Gelsenkirchen is saaier.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Milaan is een enorm leuke stad ! Dus kutstad, get lost !
tja, de Nederlandse steden zijn natuurlijk véél leuker ... NOTquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, jij bent die steden in België gewend. Dan is het al snel een leuke stad
Edit: BJ was me voor
tja de duomo een kasteel tis eens iets anders ... Maarja, als er hier zijn die Milaan een kutstad noemen, wat kun je dan nog gaan verwachten équote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja de tering, wat een cultuurbarbaar ben je.
Dat heb je goed gezien jungske.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:36 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tja, de Nederlandse steden zijn natuurlijk véél leuker ...
de rijke cultuur, prachtige gebouwen, shopping, scala, voetbal, Italiaanse keuken, vrouwen, leuke discotheken, ... nog iets ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen Gelsenkirchen is saaier.
Waarom zou iemand naar Milaan moeten gaan? Ben toch benieuwd naar jouw mening.
spijtig van dat zeikbier dat er overal verkocht wordt hé ... Ah oei, jij vindt dat kennelijk niet, aan je nickname te zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien jungske.
Iets wat je dus ook in de gemiddelde Nederlandse stad hebt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:39 schreef BramKVO het volgende:
[..]
de rijke cultuur, prachtige gebouwen, shopping, scala, voetbal, Italiaanse keuken, vrouwen, leuke discotheken, ... nog iets ?
Makkelijk te bereiken misschien? Voor 20 euro vlieg je al, daar kan je je hoofd niet aan stoten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef BramKVO het volgende:
Wat is dan je verklaring dat er enorm veel citytrips gemaakt worden naar Milaan ?
...de gemiddelde voetbalsupporter gaat natuurlijk niet voor de Scala of andere mooie gebouwen naar Milaan toe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef BramKVO het volgende:
Wat is dan je verklaring dat er enorm veel citytrips gemaakt worden naar Milaan ?
En als jij de cultuur en monumenten (waaronder dus de Duomo, maar ook versch musea en kerken) al gaat vergelijken met die in een gemiddelde nederlandse stad ...
De 1e keer dat ik daar kwam ben ik daar mede als toerist geweest omdat we een dag extra hadden en de Dom is idd aardig maar verder valt het me daar zwaar tegen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
...de gemiddelde voetbalsupporter gaat natuurlijk niet voor de Scala of andere mooie gebouwen naar Milaan toe.
Ook de Italiaanse keuken kan hem gestolen worden.
Pubs en het stadion is het enige wat ze willen zien.
en op voorhand opgezocht wat er allemaal te zien valt ? Want Milaan is geen stad waar je zo maar eventjes kan in wandelen en wel ziet wat er uit de lucht valt, het is best dat je de gebouwen weet zijn. maar als je het niet veel soeps vond, behalve de duomo, heb je toch wel wat gemist.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De 1e keer dat ik daar kwam ben ik daar mede als toerist geweest omdat we een dag extra hadden en de Dom is idd aardig maar verder valt het me daar zwaar tegen.
Sukkelsquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef fanneke het volgende:
Ook de Italiaanse keuken kan hem gestolen worden.
Ja logisch. Een nieuw stadion kan nog geen historie uitademen, zoiets moet groeien. Ik zie ook liever Highbury dan AG, maar soms moet je als club gewoon verder. En als dat een nieuw stadion betekend, dan so-be-it.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:28 schreef BramKVO het volgende:
Wat ademt dat historie uit itt al die nieuwe tempels
Logisch natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja logisch. Een nieuw stadion kan nog geen historie uitademen, zoiets moet groeien. Ik zie ook liever Highbury dan AG, maar soms moet je als club gewoon verder. En als dat een nieuw stadion betekend, dan so-be-it.
Ongetwijfeld maar zoals al aangegeven, tis maar mijn meningquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en op voorhand opgezocht wat er allemaal te zien valt ? Want Milaan is geen stad waar je zo maar eventjes kan in wandelen en wel ziet wat er uit de lucht valt, het is best dat je de gebouwen weet zijn. maar als je het niet veel soeps vond, behalve de duomo, heb je toch wel wat gemist.
Heb geen ontbloot bovenlijf gezien eerlijk gezegdquote:En tja, zoals ik al zei, de gemiddelde Engelse voetbalfan zijn enige interesse is waarschijnlijk pinten drinken in z'n ontbloot, dik bovenlijf, dus klinkt aannemelijk dat ze een stad als Milaan, waar de Italianen gestyled zijn tot en met, niet echt graag beleven
Dan ben je nog nooit in Bernabeu geweest, maar goed, dat is ook mijn mening.quote:En verder is San Siro natuurlijk het mooiste stadion van Europa ... Wat ademt dat historie uit itt al die nieuwe tempels
Een beetje maar, ik zet Bernabeu tenminste nog voor Highbuiryquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef BramKVO het volgende:
Ik heb bernabeu ook al gezien en vind San Siro mooier en sfeervoller, al ben ik ook wat bevooroordeeld natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |