abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57181095
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:39 schreef Gunner het volgende:
Het is gewoon een verzuurde reactie omdat Man utd met prut voetbal van Lyon wist te winnen.

Dat is op zich niet zo erg, maar ga dan niet zeiken op supporters van andere clubs die een fantastische wedstrijd hebben gezien. Werd Man Utd niet vorig seizoen uit Milaan weggetikt?
Vorig seizoen? Man Utd stond in ieder geval nog in de halve finale. Over de competitie hebben e het maar helemaal niet denk ik he?

Even serieus. Het is natuurlijk een erg goede prestatie van Arsenal, de regerend kampioen uitschakelen en blijkbaar nog met uitstekend spel ook. Man Utd zelf speelde echt niet slecht tegen Lyon. Ze kunnen veel beter, maar Lyon is ook eigenlijk niet gevaarlijk geweest, terwijl Man Utd zelf nogal wat zeer kansrijke aanvallen om zeep holp. Met name Rooney had het niet gister, maar dat maakte niet zo veel uit, het zag er geen moment naar uit dat ze niet doorgingen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:14:50 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57181157
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef DemonCleaner het volgende:

maar Lyon is ook eigenlijk niet gevaarlijk geweest,
Heb alleen een samenvatting gezien maar schoot OL niet op de paal?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:19:57 #103
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_57181296
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef DemonCleaner het volgende:
Even serieus. Het is natuurlijk een erg goede prestatie van Arsenal, de regerend kampioen uitschakelen en blijkbaar nog met uitstekend spel ook.
Ja, jammer dat de manure supporters hier die prestatie moeten bagatelliseren. Dan doe je Arsenal tekort.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_57181638
Ze schoten idd op de paal, maar wel uit een vrijwel onmogelijke hoek, heel erg gevaarlijk was dat niet.

En jullie hebben wel gelijk dat jullie reageren, het was een prachtige prestatie, zoals het hele seizoen eigenlijk al heel erg goed is van Arsenal. Ik ben nou niet bepaald fan, integendeel maar ik moet ook gewoon erkennen dat ze vaak heel mooi voetbal spelen, en zowel nationaal als Europees terecht nog kans maken op de hoofdprijs.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:32:37 #105
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_57181650
Ga nou niet zitten zeuren over vorig jaar, dat is appels met peren vergelijken, want dan vraag ik hoeveel ec1 cups heeft Arsenal enzo heeft, kortom eindeloos verhaal.
Ik doelde meer op de "31 points to go, CHAMPIONS" dingus van DG, en op het hele stukje van cyberia. Ik vind absoluut niet dat AC Milan anti voetbal speelt of het zogenaamde Catanacho (Spelling) voetbal, dit werd per slot van rekening door een Inter coach uitgevonden, speelt.
Arsenal was wel de bovenliggende partij, maar er zijn ook wat ballen van de lijn gehaald etc. aan Arsenal zijde. Het is en blijft een knappe overwinning maar het is nog maar de kwart finale. Milan verkeerd het hele jaar al in een rouwstemming om een of andere reden. Terwijl Arsenal ( eindelijk) weer eens vloeiend aanvallend voetbal laat zien.
pi_57181834
Volgens mij zijn het niet alleen Arsenal fans die zeggen dat Milan antivoetbal speelt. Dat antivoetbalverhaal vind ik ook gezeik maar dat staat los van Arsenal naar mijn idee.

En ach, dat punten aftellen...toen ik dat voor het eerst zag dacht ik "zo, die heeft er vertrouwen in" maar ik kan niet zeggen dat ik me eraan stoor. Ben wel jaloers dat DG bij die wedstrijd was overigens
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:33:58 #107
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_57183365
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Grimm het volgende:
Milan verkeerd het hele jaar al in een rouwstemming om een of andere reden.
Aan de andere kant hoor je genoeg mensen zeggen dat Milan een ander team is als het om de CL gaat.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:41:30 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57183599
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Grimm het volgende:

Ik doelde meer op de "31 points to go, CHAMPIONS" dingus van DG,
Jezus

Ja, ik denk dat Arsenal kampioen wordt dit seizoen, Ik hoor ook al het gehele seizoen dat Man Utd sterker is blabla maar zolang ze achter ons staan heb ik alle reden om dat te mogen denken lijkt me.
Ja, je mag me er keihard op afstraffen als het niet zo blijkt te zijn.
Ja, Arsenal presteert dit seizoen sowieso beter dan iedereen verwacht had en we mogen daarom terecht opgetogen daarover zijn.

Nee, we winnen de CL niet verwacht ik en geloof niet dat ik dat ook gezegd heb.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:46:55 #109
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_57183778
Ik snap ook niet dat er hier zo lacherig wordt gedaan over een paar verliespunten in de PL terwijl diezelfde mensen Arsenal op plaats vier of lager had staan in de eindstand-voorspellingen aan het begin van het PL-seizoen.

En ja, dat is idd iets om opgetogen over te zijn. Niets meer, niets minder.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:51:11 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57183955
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Volgens mij zijn het niet alleen Arsenal fans die zeggen dat Milan antivoetbal speelt. Dat antivoetbalverhaal vind ik ook gezeik maar dat staat los van Arsenal naar mijn idee.
Ach, wat is antivoetbal? In een land waar aanvallend voetbal heilig is is al gauw iets antivoetbal, typisch Nederland.

Volgens mij heeft dat "antivoetbal" in het verleden al meer prijzen opgeleverd dan het geweldige aanvallende voetbal wat hier zo geliefd is.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57184209
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Gunner het volgende:
Ik snap ook niet dat er hier zo lacherig wordt gedaan over een paar verliespunten in de PL terwijl diezelfde mensen Arsenal op plaats vier of lager had staan in de eindstand-voorspellingen aan het begin van het PL-seizoen.

En ja, dat is idd iets om opgetogen over te zijn. Niets meer, niets minder.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik (niet hier, wel in gesprek met andere voetballiefhebbers) ook Spurs boven Arsenal had verwacht. Hoger dan de 3e plaats had ik ze sowieso niet ingeschat. Nou kunnen ze nog best derde worden, maar ik had niet gedacht dat ze om de titel zouden spelen, dus ik zit er behoorlijk naast.

Nu ze echter eenmaal bovenaanstaan en zo goed draaien verwacht je geen puntverlies tegen Birmingham en thuis tegen Villa. Als Man Utd fan (of Chelsea fan) is dat dan mooi meegenomen omdat je daarmee inloopt.
pi_57184279
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach, wat is antivoetbal? In een land waar aanvallend voetbal heilig is is al gauw iets antivoetbal, typisch Nederland.

Volgens mij heeft dat "antivoetbal" in het verleden al meer prijzen opgeleverd dan het geweldige aanvallende voetbal wat hier zo geliefd is.
Helemaal mee eens. Ik bedoelde ook dat dat gezeur erover nergens op slaat, maar dat stond er niet erg duidelijk geloof ik. Goed verdedigen kan ook mooi zijn, en zeker effectief.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:50:31 #113
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_57186009
Zal ik het zo zeggen jongens, ik ben wel "blij" dat Arsenal door is. Want om tegen ploegen zoals Chelsea en Pool te voetballen is helemaal verschrikkelijk. Ik vlieg er liever met 5-3 af dan een frustrerende 1-0 waar de tegenstander de bal steeds wat tactisch naar voren schuift.
pi_57186320
Arsenal verdiende gewoon de overwinning. Milan speelde niet goed .. de ruimtes waren te groot en daar maakten hleb en fabregas goed gebruik van.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:02:23 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57186375
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Grimm het volgende:
Zal ik het zo zeggen jongens, ik ben wel "blij" dat Arsenal door is. Want om tegen ploegen zoals Chelsea en Pool te voetballen is helemaal verschrikkelijk. Ik vlieg er liever met 5-3 af dan een frustrerende 1-0 waar de tegenstander de bal steeds wat tactisch naar voren schuift.
Zijn we het toch nog ergens over eens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57186455
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Grimm het volgende:
2 wedstrijden 7 goals
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57186469
Ben je trouwens bij dat plein geweest in het centrum.. zaten die Engelsen te zingen geweldig .. helemaal lam
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:08:02 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57186556
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef Chadi het volgende:
Ben je trouwens bij dat plein geweest in het centrum.. zaten die Engelsen te zingen geweldig .. helemaal lam
Piazza Duomo, hebben we de hele middag gezeten, lopen over de flesjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57186628
Weet niet hoe het heet maar was aan het plein met dat enorme kasteel of kerk of zo.. de tering Aan de overkant een scherm met Inter erop.. gingen die fans juichen bij Goals van Inter - AC
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:15:03 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57186773
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Chadi het volgende:
Weet niet hoe het heet maar was aan het plein met dat enorme kasteel of kerk of zo.. de tering Aan de overkant een scherm met Inter erop.. gingen die fans juichen bij Goals van Inter - AC
Frappant idd, reclame vanwege 100 jaar Inter.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57191578
Nou misschien dat ik je de volgende ronde zie .. als ik dan vrij kan krijgen om naar london te gaan. Kaartjes zal geen probleem zijn alleen mijn vakantiedagen zitten er bijna op
pi_57191616
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Piazza Duomo, hebben we de hele middag gezeten, lopen over de flesjes
Daar zitten / staan wij (Ajacieden) ook altijd ja. Daar is nog enigszins iets te beleven in die kutstad.
pi_57192160
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Daar zitten / staan wij (Ajacieden) ook altijd ja. Daar is nog enigszins iets te beleven in die kutstad.
Milaan is een enorm leuke stad ! Dus kutstad, get lost !
pi_57192224
Een Belgen hand is snel gevuld dus.
AFC AJAX
pi_57192246
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Milaan is een enorm leuke stad ! Dus kutstad, get lost !
Tja, jij bent die steden in België gewend. Dan is het al snel een leuke stad

Edit: BJ was me voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')