Ja. Dan was het ''alle ballen op henry' en als hij z'n dag niet heeft is het gelijk klote.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar met Henry was er ander voetbal gespeeld, dan was het heel anders gelopen denk ik
Milan speelt altijd zo en ze komen bijna altijd in de finale, dat jij het niet gewend bent hoe een Italiaanse topclub als Milan speelt kan ik ook niks aan doen. Milan speelt op de counter, met een man als Inzaghi die in totaal 500 meter loopt in een wedstrijd. Daar kan je absoluut een hekel aan hebben maar het betekend nog niet dat Milan word weggespeeld. Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien dan de rest?
Milan werd met vlagen weggespeeld. Arsenal is niet echt in de problemen geweest. Paar suffe schoten van dat wonderking, Plato ofzo? meer was het niet.
[..]
Doe je milan bril eens af? Daardoor raak jij verblind lijkt het wel.
ruik ik daar jaloeziequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef Dos37 het volgende:
leuk dat Arsenal door is extra wedstrijden voor ze.
Mooi dat Milan eruit is alleen voor Maldini is het jammer.
?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Milan speelt altijd zo en ze komen bijna altijd in de finale, dat jij het niet gewend bent hoe een Italiaanse topclub als Milan speelt kan ik ook niks aan doen. Milan speelt op de counter, met een man als Inzaghi die in totaal 500 meter loopt in een wedstrijd. Daar kan je absoluut een hekel aan hebben maar het betekend nog niet dat Milan word weggespeeld. Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.
Jaloziequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ruik ik daar jaloezie
Arsenalterechte winnaar, ik zou maar oppassen als ik Man United zou zijn ze komen eraan. Man United speelt maar redelijk, en dat tegen Lyon...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
En de beste competitie is niet de Engelse, maar de Serie A.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
Om Arsenal engels te noemen vind ik trouwens ook twijfelachtig.
Ik vind Arsenal niet met afstand beter voetballen dan Man. United, maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De gehele seizoen speel je met afstand het beste voetbal van Europa, staat er een onverwachtse gróte revelatie op na het vertrek van Henry en bloeien de jonkies uit tot ware diamanten. En dan ga jij nu vertellen dat dit geen topteam is? STFU please
Ze komen eraan? Ik weet niet welke competitie jij kijkt, maar Man Utd is juist de ploeg die eraan komt, Arsenal morst de punten. En als je niks met een van beide ploegen hebt, maar eentje is wel een concurrent, dan denk je zo, ik wilde Arsenal ook door om de extra wedstrijden. Niet dat ze het niet verdienen, want ze spelen wel goed voetbal natuurlijk, dat moet ik toegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ruik ik daar jaloezie
Arsenalterechte winnaar, ik zou maar oppassen als ik Man United zou zijn ze komen eraan. Man United speelt maar redelijk, en dat tegen Lyon...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
leider der huillies cyberia is er weer, blijft toch jammer en sneu dat jullie niet van de wedstrijd kunnen genieten en altijd weer in dat eeuwige gezeik op italie meoten vervallen maar dat zal de leeftijd wel zijn. mooie wedstrijd terechte winnaar wederom veel respect voor eljaar
Een topteam moet wel wat winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De gehele seizoen speel je met afstand het beste voetbal van Europa, staat er een onverwachtse gróte revelatie op na het vertrek van Henry en bloeien de jonkies uit tot ware diamanten. En dan ga jij nu vertellen dat dit geen topteam is? STFU please
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
blijft toch jammer en sneu dat jullie niet van de wedstrijd kunnen genieten en altijd weer in dat eeuwige gezeik op italie meoten vervallen maar dat zal de leeftijd wel zijn. mooie wedstrijd terechte winnaar wederom veel respect voor eljaar
Ik ook niet. Hoe ging het ook weer in de FA cup, laatst?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal niet met afstand beter voetballen dan Man. United, maar dat ben ik.
Nope, we missen Henry niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het had na 50 minuten zeker 0-2 moeten staan, daarom zeg ik ook dat v Persie en Henry gemist worden..
Laat ik zeggen dat in de CL de doelpunten van Henry gemist worden. Iets beter?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, we missen Henry niet.
Met Henry had Arsenal tot op heden niet zo'n uitstekend seizoen gedraaid.
In het verleden is ie vaak belangrijk geweest (al was het ook de persoon die hopeloos miste in de finale tegen Barca) maar afgaande op deze 2 wedstrijden is zoiets moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat in de CL de doelpunten van Henry gemist worden. Iets beter?
Uiteraard is het puur gissen, maar in mijn context bedoelde ik vooral het pure scorende vermogen. Zoals de twee 110% kansen in de eerste 5 minuten na rust.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In het verleden is ie vaak belangrijk geweest (al was het ook de persoon die hopeloos miste in de finale tegen Barca) maar afgaande op deze 2 wedstrijden is zoiets moeilijk te zeggen.
Met Henry zou er misschien anders gespeeld zijn en had deze prestatie nooit tot stand kunnen kopen, puur gissen dus.
Feit is wel dat we terecht door zijn tegen de beste club ter wereld.
In tegenstelling tot Rome heeft Milaan vriendelijke supporters dus daar hadden we geen last van.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand geprikt?
Prachtige fotoquote:
Hoe kun jij je na zo'n match nog plezieren aan boerenkoolvoetbalpot nr. 34?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
(33) 04.03.08 AC Milan v Arsenal @ Champions League 0-2
(34) 07.03.08 FC Den Bosch v MVV @ Jupiler League
Beetje jammer deze reactie vind ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:32 schreef Grimm het volgende:
Tsjong de Gunners doen het weer eens redelijk in het midden van een seizoen en het "Amsterdamse" begint weer naar boven te borrelen bij de "supporters" hier op fok. Jongens, het seizoen is pas halverwege en we zijn pas bij de kwartfinales. Leuk dat jullie "pieken" in de achste finale maar de knikkers worden pas in de finale verdeeld.
Arsenal speelde goed en won al bij al verdiend, maar is dat nu echt weer nodig om het Italiaanse voetbal anti voetbal te noemen? Milan speelt zelden "anti voetbal", blijkbaar vinden enkel sommige gefrustreerde nederlanders dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:41 schreef fanneke het volgende:
Eindelijk wint het mooie voetbal het van het italiaanse anti-voetbal.
Ik weet iet of je van Pato op dit niveau al iets mag verwachten, die jongen komt net pas kijken, is hem niet kwalijk te nemen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef BramKVO het volgende:
Milan heeft me zwaar ontgoocheld. Op het openingskwartier na kon het enkel dreigen via individuele flitsen. Pato kon me ook niet bekoren, al is die jongen ook maar 18 jaar natuurlijk. Zijn reuzekans id eerste helft moest veel beter. Seedorf werd ook wel gemist op het middenveld.
Na jaren na elkaar finales, halve finales, ... is het zuur om eruit te liggen id 1/8ste finales natuurlijk.
Vind Milan 1 van de weinige Italiaanse ploegen idd die offensief voetbalt al kwam dat er tegen Arsenal niet uit, mede de verdienste van Arsenal denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Arsenal speelde goed en won al bij al verdiend, maar is dat nu echt weer nodig om het Italiaanse voetbal anti voetbal te noemen? Milan speelt zelden "anti voetbal", blijkbaar vinden enkel sommige gefrustreerde nederlanders dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |