Ja. Dan was het ''alle ballen op henry' en als hij z'n dag niet heeft is het gelijk klote.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar met Henry was er ander voetbal gespeeld, dan was het heel anders gelopen denk ik
Milan speelt altijd zo en ze komen bijna altijd in de finale, dat jij het niet gewend bent hoe een Italiaanse topclub als Milan speelt kan ik ook niks aan doen. Milan speelt op de counter, met een man als Inzaghi die in totaal 500 meter loopt in een wedstrijd. Daar kan je absoluut een hekel aan hebben maar het betekend nog niet dat Milan word weggespeeld. Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien dan de rest?
Milan werd met vlagen weggespeeld. Arsenal is niet echt in de problemen geweest. Paar suffe schoten van dat wonderking, Plato ofzo? meer was het niet.
[..]
Doe je milan bril eens af? Daardoor raak jij verblind lijkt het wel.
ruik ik daar jaloeziequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef Dos37 het volgende:
leuk dat Arsenal door is extra wedstrijden voor ze.
Mooi dat Milan eruit is alleen voor Maldini is het jammer.
?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Milan speelt altijd zo en ze komen bijna altijd in de finale, dat jij het niet gewend bent hoe een Italiaanse topclub als Milan speelt kan ik ook niks aan doen. Milan speelt op de counter, met een man als Inzaghi die in totaal 500 meter loopt in een wedstrijd. Daar kan je absoluut een hekel aan hebben maar het betekend nog niet dat Milan word weggespeeld. Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.
Jaloziequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ruik ik daar jaloezie
Arsenalterechte winnaar, ik zou maar oppassen als ik Man United zou zijn ze komen eraan. Man United speelt maar redelijk, en dat tegen Lyon...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben voor Milan jij bent voor Arsenal maar je kan toch ook realistisch kijken en zien dat Arsenal absoluut geen topteam is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
En de beste competitie is niet de Engelse, maar de Serie A.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
Om Arsenal engels te noemen vind ik trouwens ook twijfelachtig.
Ik vind Arsenal niet met afstand beter voetballen dan Man. United, maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De gehele seizoen speel je met afstand het beste voetbal van Europa, staat er een onverwachtse gróte revelatie op na het vertrek van Henry en bloeien de jonkies uit tot ware diamanten. En dan ga jij nu vertellen dat dit geen topteam is? STFU please
Ze komen eraan? Ik weet niet welke competitie jij kijkt, maar Man Utd is juist de ploeg die eraan komt, Arsenal morst de punten. En als je niks met een van beide ploegen hebt, maar eentje is wel een concurrent, dan denk je zo, ik wilde Arsenal ook door om de extra wedstrijden. Niet dat ze het niet verdienen, want ze spelen wel goed voetbal natuurlijk, dat moet ik toegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ruik ik daar jaloezie
Arsenalterechte winnaar, ik zou maar oppassen als ik Man United zou zijn ze komen eraan. Man United speelt maar redelijk, en dat tegen Lyon...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
leider der huillies cyberia is er weer, blijft toch jammer en sneu dat jullie niet van de wedstrijd kunnen genieten en altijd weer in dat eeuwige gezeik op italie meoten vervallen maar dat zal de leeftijd wel zijn. mooie wedstrijd terechte winnaar wederom veel respect voor eljaar
Een topteam moet wel wat winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De gehele seizoen speel je met afstand het beste voetbal van Europa, staat er een onverwachtse gróte revelatie op na het vertrek van Henry en bloeien de jonkies uit tot ware diamanten. En dan ga jij nu vertellen dat dit geen topteam is? STFU please
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |