verrek jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:00 schreef Dos37 het volgende:
Las trouwens op twente.net dat het de 7de wedstrijd op rij wordt waarbij de oorspronkelijk eerste keus doelman niet meedoet tegen Twente. Een leuk feitje nu over 2 weken Gomes nog
Spelersruil met Guti? Of financieert Real Madrid onze tweede ring persoonlijk? Voor minder gaat hij toch niet weg!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat Engelaar een contract heeft getekend bij Real Madrid.
Ik ken de details niet helemaal, maar waarschijnlijk willen ze Cassillas een paar jaartjes stallen bij Twente. Wat broodnodige ervaring op laten doen in één van de sterkste competities van Europa.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef Solstice het volgende:
[..]
Spelersruil met Guti? Of financieert Real Madrid onze tweede ring persoonlijk? Voor minder gaat hij toch niet weg!
zou stijl zijn als Munstermann zich niet met een dergelijke jodenfooi laat afschepen!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:11 schreef Rikketik het volgende:
Overigens heeft Barcelona nog steeds belangstelling voor Denneboom. Naar verluidt zijn de Catelanen bereid er 21 miljoen plus Messi voor te betalen...
Ik ga er vanuit dat dit een 1 april grap is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Kerdaben het volgende:
'Arnautovic terug naar Oostenrijk'
Red Bull Salzburg heeft zich voor het volgende seizoen versterkt met de jonge spits Marko Arnautovic. De club waar Co Adriaanse het volgende seizoen aan het roer zal staan betaalt naar verluid een transfersom van 350.000 euro aan FC Twente, de huidige club van Arnautovic.
Arnautovic had bij de Enschedese clubleiding duidelijk gemaakt meer speeltijd te willen hebben in het eerste elftal. Toen trainer Rutten hem dat niet kon garanderen schakelde de 19 jarige jeugdinternational zijn zaakwaarnemer in. Niet veel later meldde de club uit Salzburg zich en de clubs waren er snel uit. "Met een speler die geen toekomst bij onze club ziet willen wij niet verder. Marko is een groot talent en het is jammer dat hij vertrekt, maar het is voor beide de beste oplossing op dit moment", aldus Fred Rutten.
Ik ben benieuwd of hij kan overtuigen.quote:Australiër op stage bij selectie
01-04-2008
De negentienjarige Robbie Kruse loopt vanaf deze week stage bij de selectie van FC Twente. De Australische aanvaller speelt momenteel in eigen land bij Queensland Roar en maakt onderdeel uit van het Olympisch Elftal van de Socceroos.
Fctwente.nl
Is een rechtsbuiten toch? Iedereen die het beter doet dan Denneboom(en dat laat veel opties open) is wat mij betreft welkom.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
Dit lijkt me géén 1 aprilgrap:
[..]
Ik ben benieuwd of hij kan overtuigen.
Dan zal ik hem eens even wat trucjes en acties instuderen.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef Solstice het volgende:
Denneboom komt tot ongeveer 1 a 2 acties per wedstrijd. De rest van de tijd heb je er vervolgens vrij weinig aan, omdat hij zich op zo'n manier opstelt dat al z'n ballen bijna terug moeten. Ben d'r niet weg van in ieder geval. Iedereen draait wel beter sinds dat Hersi loopt te sleuren op het middenveld trouwens.
fred@yahoo.nl Merson.
Als jij een echte actie aan kunt gaan hoef je die studie straks ook niet meer te volgenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:18 schreef Merson het volgende:
[..]
Dan zal ik hem eens even wat trucjes en acties instuderen.
Best een goeie inkomstenbron om de studie te bekostigen denk ik zo. Elk weekend een paar uur als een bezetene achter een bal aanrennen en het publiek opjutten door armgebaartjes en vuistjes te tonen.
En uiteraard niet alleen de tegenstander proberen voorbij te spelen door een overstapje te doen, maar soms ook een echte actie aan te gaan (lees: niet de bal keihard naar voren knallen in de hoop dat je er het eerste weer bij bent).
Huh, ik moet vaker voorspellingen doen. We maken het seizoen dus af zonder eerste doelmannen als tegenstanderquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:00 schreef Dos37 het volgende:
Graafland er komend weekend niet bij bij Excelsior, dat scheelt ook wel die draait een behoorlijk seizoen.
Las trouwens op twente.net dat het de 7de wedstrijd op rij wordt waarbij de oorspronkelijk eerste keus doelman niet meedoet tegen Twente. Een leuk feitje nu over 2 weken Gomes nog
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Huh, ik moet vaker voorspellingen doen. We maken het seizoen dus af zonder eerste doelmannen als tegenstander![]()
Bron: www.fctwente.netquote:'Twente praat met Theo Janssen'
Volgens het RTV Oost programma Sport op Vrijdag is FC Twente in gesprek met Vitessenaar Theo Janssen. Gisteravond zou Fred Rutten in Apeldoorn gepraat hebben met de linksbenige middenvelder. In de winterstop leek Janssen naar FC Groningen te verkassen, maar die club kwam niet met Vitesse tot overeenstemming over de transfersom. Geboren Arnhemmer Janssen leeft overigens al enige tijd in onmin met huidig Vitesse-coach Aad de Mos en heeft al eerder laten weten open te staan voor een nieuwe uitdaging. Janssen zou in Enschede een van de opvolgers kunnen worden van Orlando Engelaar, maar ook de Zweed Petter Andersson (Hammarby) wordt genoemd.
quote:FC Twente wil Cheick Tioté
FC Twente is serieus geïnteresseerd in Cheick Tioté.
De middenvelder van Roda JC is gehuurd van Anderlecht dat nog niet weet of het de Ivoriaan terughaalt. De kans bestaat dat de Brusselse club hem zelfs gaat verkopen als ook komend seizoen geen plek voor hem is. In dat geval zal Twente absoluut aankloppen bij Anderlecht.
Trainer Fred Rutten liet zich eerder dit seizoen al lovend uit over het middenveld van Roda en is in die linie op zoek naar versterking.
Bron: LD
Twente wil, is wat overdreven. Vanochtend stond er ook een stukje in de Tubantia dat Twente interesse heeft voor Tiote en Janssen. Net zoals ze interesse hebben voor Ronnie Stam, Andersson en nog een pleur spelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |