Dan zal ik hem eens even wat trucjes en acties instuderen.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef Solstice het volgende:
Denneboom komt tot ongeveer 1 a 2 acties per wedstrijd. De rest van de tijd heb je er vervolgens vrij weinig aan, omdat hij zich op zo'n manier opstelt dat al z'n ballen bijna terug moeten. Ben d'r niet weg van in ieder geval. Iedereen draait wel beter sinds dat Hersi loopt te sleuren op het middenveld trouwens.
fred@yahoo.nl Merson.
Als jij een echte actie aan kunt gaan hoef je die studie straks ook niet meer te volgenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:18 schreef Merson het volgende:
[..]
Dan zal ik hem eens even wat trucjes en acties instuderen.
Best een goeie inkomstenbron om de studie te bekostigen denk ik zo. Elk weekend een paar uur als een bezetene achter een bal aanrennen en het publiek opjutten door armgebaartjes en vuistjes te tonen.
En uiteraard niet alleen de tegenstander proberen voorbij te spelen door een overstapje te doen, maar soms ook een echte actie aan te gaan (lees: niet de bal keihard naar voren knallen in de hoop dat je er het eerste weer bij bent).
Huh, ik moet vaker voorspellingen doen. We maken het seizoen dus af zonder eerste doelmannen als tegenstanderquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:00 schreef Dos37 het volgende:
Graafland er komend weekend niet bij bij Excelsior, dat scheelt ook wel die draait een behoorlijk seizoen.
Las trouwens op twente.net dat het de 7de wedstrijd op rij wordt waarbij de oorspronkelijk eerste keus doelman niet meedoet tegen Twente. Een leuk feitje nu over 2 weken Gomes nog
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Huh, ik moet vaker voorspellingen doen. We maken het seizoen dus af zonder eerste doelmannen als tegenstander![]()
Bron: www.fctwente.netquote:'Twente praat met Theo Janssen'
Volgens het RTV Oost programma Sport op Vrijdag is FC Twente in gesprek met Vitessenaar Theo Janssen. Gisteravond zou Fred Rutten in Apeldoorn gepraat hebben met de linksbenige middenvelder. In de winterstop leek Janssen naar FC Groningen te verkassen, maar die club kwam niet met Vitesse tot overeenstemming over de transfersom. Geboren Arnhemmer Janssen leeft overigens al enige tijd in onmin met huidig Vitesse-coach Aad de Mos en heeft al eerder laten weten open te staan voor een nieuwe uitdaging. Janssen zou in Enschede een van de opvolgers kunnen worden van Orlando Engelaar, maar ook de Zweed Petter Andersson (Hammarby) wordt genoemd.
quote:FC Twente wil Cheick Tioté
FC Twente is serieus geïnteresseerd in Cheick Tioté.
De middenvelder van Roda JC is gehuurd van Anderlecht dat nog niet weet of het de Ivoriaan terughaalt. De kans bestaat dat de Brusselse club hem zelfs gaat verkopen als ook komend seizoen geen plek voor hem is. In dat geval zal Twente absoluut aankloppen bij Anderlecht.
Trainer Fred Rutten liet zich eerder dit seizoen al lovend uit over het middenveld van Roda en is in die linie op zoek naar versterking.
Bron: LD
Twente wil, is wat overdreven. Vanochtend stond er ook een stukje in de Tubantia dat Twente interesse heeft voor Tiote en Janssen. Net zoals ze interesse hebben voor Ronnie Stam, Andersson en nog een pleur spelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |