Tjah, Fred.....quote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar was onze Fred het niet mee eens: "er zaten strijd, een doelpunt en een rode kaart in. Alles wat een wedstrijd nodig heeft."

, die betrouwbare bron is net zo betrouwbaar als internet explorer?
, die betrouwbare bron is net zo betrouwbaar als internet explorer?

verrek jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:00 schreef Dos37 het volgende:
Las trouwens op twente.net dat het de 7de wedstrijd op rij wordt waarbij de oorspronkelijk eerste keus doelman niet meedoet tegen Twente. Een leuk feitje nu over 2 weken Gomes nog

Spelersruil met Guti? Of financieert Real Madrid onze tweede ring persoonlijk? Voor minder gaat hij toch niet weg!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat Engelaar een contract heeft getekend bij Real Madrid.

Ik ken de details niet helemaal, maar waarschijnlijk willen ze Cassillas een paar jaartjes stallen bij Twente. Wat broodnodige ervaring op laten doen in één van de sterkste competities van Europa.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef Solstice het volgende:
[..]
Spelersruil met Guti? Of financieert Real Madrid onze tweede ring persoonlijk? Voor minder gaat hij toch niet weg!

zou stijl zijn als Munstermann zich niet met een dergelijke jodenfooi laat afschepen!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:11 schreef Rikketik het volgende:
Overigens heeft Barcelona nog steeds belangstelling voor Denneboom. Naar verluidt zijn de Catelanen bereid er 21 miljoen plus Messi voor te betalen...

Ik ga er vanuit dat dit een 1 april grap is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Kerdaben het volgende:
'Arnautovic terug naar Oostenrijk'
Red Bull Salzburg heeft zich voor het volgende seizoen versterkt met de jonge spits Marko Arnautovic. De club waar Co Adriaanse het volgende seizoen aan het roer zal staan betaalt naar verluid een transfersom van 350.000 euro aan FC Twente, de huidige club van Arnautovic.
Arnautovic had bij de Enschedese clubleiding duidelijk gemaakt meer speeltijd te willen hebben in het eerste elftal. Toen trainer Rutten hem dat niet kon garanderen schakelde de 19 jarige jeugdinternational zijn zaakwaarnemer in. Niet veel later meldde de club uit Salzburg zich en de clubs waren er snel uit. "Met een speler die geen toekomst bij onze club ziet willen wij niet verder. Marko is een groot talent en het is jammer dat hij vertrekt, maar het is voor beide de beste oplossing op dit moment", aldus Fred Rutten.

Ik ben benieuwd of hij kan overtuigen.quote:Australiër op stage bij selectie
01-04-2008
De negentienjarige Robbie Kruse loopt vanaf deze week stage bij de selectie van FC Twente. De Australische aanvaller speelt momenteel in eigen land bij Queensland Roar en maakt onderdeel uit van het Olympisch Elftal van de Socceroos.
Fctwente.nl

Is een rechtsbuiten toch? Iedereen die het beter doet dan Denneboom(en dat laat veel opties open) is wat mij betreft welkom.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
Dit lijkt me géén 1 aprilgrap:
[..]
Ik ben benieuwd of hij kan overtuigen.

en afgelopen wedstrijden (utrecht heb ik niet gezien) vond ik hem best aardig spelen
 en afgelopen wedstrijden (utrecht heb ik niet gezien) vond ik hem best aardig spelen

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |