Of 4-4-2?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of zoals Dr. Daggla al zei, met Kenneth Perez in de voorhoede en Siem de Jong op tien.
4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of 4-4-2?
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren
Gabri - Davids
Perez (of Siem)
Suarez - Huntelaar
Lijkt me ook een prima opstelling om zondag te winnen.
Kut-Arsenal!quote:
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4-1-2-1-2![]()
Zoals vorig jaar FCT- en PSV-uit, ideaal!
Zonder doelman? Dat is wel érg arrogant.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga meer voor de;
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren
Gabri - Emanuelson
Perez/Siempje
Suarez - Klaas.
Beunhaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder doelman? Dat is wel érg arrogant.
Ging vorig jaar uitstekend, bij voorsprong Tom de Mul erin en nu gewoon Leonardo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
De komende uitwedstrijden mag er wat mij betreft zo gespeelt worden.
Kut club met heerlijk voetbalquote:
Juist. Ik vrees alleen dat die kutzeeuw niet zo gaat spelen. Maar goed, we wachten het af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging vorig jaar uitstekend, bij voorsprong Tom de Mul erin en nu gewoon Leonardo!![]()
Slag op middenveld win je in die uitwedstrijden beter met een 4-1-2-1-2 dan met een 4-3-3.
4-3-3 met tien zoals we de laatste weken speelden, is zelfmoord bij PSV ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Ik vrees alleen dat die kutzeeuw niet zo gaat spelen. Maar goed, we wachten het af.
Why not?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:
argh, zondag misschien niet naar eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |