Huub&Claire hebben een discussie in bedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:18 schreef Varen het volgende:
Brian: Nou kan Mike weer niet slapen
Waarom is die daar uberhaupt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat Mariëlle weer weg?
Bullshit vind ik dat. Huub heeft het hardste gewerkt daar. Ik vond dat ie al mocht binnen in het .NL tijdperk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda vinden dat Brian het meeste recht heeft op de overwinng omdat hij de langstzittende wannabe is.
Nee, gaat inderdaad in 1 keer bij loterijen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:50 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij vergist Huub zich, ze krijgen toch never nooit dat half miljoen of hoeveel ze individueel kunnen winnen in 1 keer op hun rekening gestort?
Met loterijen gaat dat toch ook per maand of per jaar ofzo?
Ook als je 2 miljoen wint?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, gaat inderdaad in 1 keer bij loterijen.
Ik kreeg het ook in een keer. Stond al na tien dagen op m'n rekening. Bedankt nog, Boudewijn van Schaik!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:50 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij vergist Huub zich, ze krijgen toch never nooit dat half miljoen of hoeveel ze individueel kunnen winnen in 1 keer op hun rekening gestort?
Ja, volgens mij wel, was laatst een programma : Geld maakt gelukkig? ofzo en daar zeiden ze dat. Bij de meeste loterijen krijg je volgens mij wel begeleiding.quote:
En geld van Oltmans hoe snel ging dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook in een keer. Stond al na tien dagen op m'n rekening. Bedankt nog, Boudewijn van Schaik!
Misschien is er wel een fan te vinden die Amanda wil adopteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:03 schreef Dementor het volgende:
Amanda: dan kunnen we een meet and greet houden met al onze fans.
Nou wat een drukke boel zal dat worden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Amanda: eerst veel geld maken en dan vakantie.
Brian: eerst gaan we winnen, winnen.
Amanda: ik vind het stoer dat 1 van ons gaat winnen, dat is ons gezegt.
Pardon?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Waarschijnlijk door een fan. Of door Netty.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:08 schreef Kinga het volgende:
Pardon?
even een quote om te onthouden.. Amanda flapt er iets uittquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Ach als je al zijn uitjes en de uren eraf gaat halen dat hij op zijn nest lag staat hij gelijk met Huub.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik heb 623 dagen en dat is een verschil van 123 dagen tegen Amanda.
We zijn dan gewoon buiten en gaan we veel cashen.
Gelukkig is luisteren niet Amanda's sterkste kant, dus het kan van alles betekenen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Er werken 130 mensen bij de productie , die zeggen wel meer wat,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Ik type slechts wat ik hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er werken 130 mensen bij de productie , die zeggen wel meer wat,
Amanda had tijdens het optreden het bericht opgevangen dat DGK gaat stoppen,
Brian had het finale-scenario in een auto zien liggen........
Amanda wist gisteren te vertellen dat Natasia al heel gauw als gast-speelster komt,
ook Huub was er beroerd van.......Amanda zoog het waarschijnlijk uit haar dikke duim,
net zoals ze nu zegt, Top dat het hele team achter ons staat. Ze verzint het om uit te lokken?
BB's duren 93 tot 100 dagen, liveshows.......en saai, ach , dat weet je niet,
John de Mol is hard aan het nadenken.
Ik ben al opgelucht dat Brian de villa, landgoed, paardjes niet kan winnen als langstwonende.
Wie de 1 miljoen gaat winnen? Ik hoop Jaap of Huub, ik denk Amanda.
Ik ook en het ergste vind ik dat we haast niet meer gaan meemaken dat die twee gepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef Kinga het volgende:
Ik word zo misselijk van dat trailer trash. Bah.
onsmakelijk inderdaad. Kan er niet naar kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef Kinga het volgende:
Ik word zo misselijk van dat trailer trash. Bah.
ik denk dat het er op hintte dat Jaap en Huub elkaar moeten wegpestenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef farscapevr6 het volgende:
tijdens dat bericht vertelde de plasmaboy toch dat vrienden tegen elkaar konden komen te staan en oude vijanden vrienden bleken te zijn ofzo?
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat het er op hintte dat Jaap en Huub elkaar moeten wegpesten
Nog een keer het Filmpje: http://www.clipser.com/watch_video/116183&mvpageno=1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef farscapevr6 het volgende:
tijdens dat bericht vertelde de plasmaboy toch dat vrienden tegen elkaar konden komen te staan en oude vijanden vrienden bleken te zijn ofzo?
en wij maar wachten en wachten.Eerst krijgen we nog dat gedoe met Claire en Eric.Geen slimme zet van Huub om Eric te willen wegstemmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:39 schreef Prospera het volgende:
Jaap: op het moment dat we met 4 zitten, ga ik helemaal los.
Hij lijkt Dennis wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:39 schreef Prospera het volgende:
Dat is toch gewoon dom? Hij kan nu net zo goed Amanda of Brian proberen weg te krijgen. Dan staat Jaap met de overgebleven wannabee in de finale tegen Huub met Claire. Jaapen brian tegen Huub en Claire... ik moet dan nog zien of Huub zich kan beheersen tot de finale.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:39 schreef Prospera het volgende:
Dit soort uitspraken lees ik veel hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:24 schreef avonne het volgende:
[Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef Kinga het volgende:
Ik word zo misselijk van dat trailer trash. Bah.]
onsmakelijk inderdaad. Kan er niet naar kijken.
omdat er misschien nog andere bewoners zijn die het wel de moeite waard maken om te kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef Poya het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken lees ik veel hier.
Kunnen jullie me uitleggen waarom je dan toch elke dag blijft kijken als je je er zo aan ergerd?
Omdat er ook leuke momentjes in voorkomen? Als ik de cos lees zijn die toch duidelijk in de minderheid lijkt me.
Dezelfde vraag geldt voor VV, meerdere users ergeren zich aan deze verslaglegging, maar het zijn juist deze users die zich die er steeds stukjes van quoten, wat dus betekend dat zij blijven lezen en zich blijven ergeren... .. waarom?![]()
Ik zelf erger me bv als ik in de file sta, maar probeer dit dus juist te vermijden en ga zeker niet op m'n vrije dag file's opzoeken zodat ik me kan ergeren.
Is er een verklaring waarom mensen zich bewust elke dag willen ergeren?
Omdat je hoopt dat er een verandering in komt en je wilt niet missen dat juist die personen waar je je aan ergert op hun bek gaan.Maar tegenwoordig gaan de streams meer uit dan aan bij mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef Poya het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken lees ik veel hier.
Kunnen jullie me uitleggen waarom je dan toch elke dag blijft kijken als je je er zo aan ergerd?
Omdat er ook leuke momentjes in voorkomen? Als ik de cos lees zijn die toch duidelijk in de minderheid lijkt me.
Dezelfde vraag geldt voor VV, meerdere users ergeren zich aan deze verslaglegging, maar het zijn juist deze users die zich die er steeds stukjes van quoten, wat dus betekend dat zij blijven lezen en zich blijven ergeren... .. waarom?![]()
Ik zelf erger me bv als ik in de file sta, maar probeer dit dus juist te vermijden en ga zeker niet op m'n vrije dag file's opzoeken zodat ik me kan ergeren.
Is er een verklaring waarom mensen zich bewust elke dag willen ergeren?
Daar kan ik me iets bij voorstellen als de verhouding minimaal 50 - 50 zou zijn, maar niet als de ergernis zoveel groter is dan de leuke momentenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:53 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat er misschien nog andere bewoners zijn die het wel de moeite waard maken om te kijken?
Achter praat gewoon op hem in.Dan heb je meer kans bla bla bla en je weet hoe huub is.Later als hij niet gewonnen heeft zal hij zijn haren uit zijn kop trekken ,als hij erachter komt hoe dom hij is geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt niet dat Huub zich nu weer zo met TV-maken aan het bezig houden
is, heeft helemaal geen zin, pak verdomme dat trailer-trash eens aan. Zo jammer.
ik heb veel sympathie voor bepaalde mensen, en leef met ze mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef Poya het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen als de verhouding minimaal 50 - 50 zou zijn, maar niet als de ergernis zoveel groter is dan de leuke momenten
Huub denkt verder dan zijn neus lang is en toevallig zegt hij het netquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt niet dat Huub zich nu weer zo met TV-maken aan het bezig houden
is, heeft helemaal geen zin, pak verdomme dat trailer-trash eens aan. Zo jammer.
+1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef blomst het volgende:
ik snap die gedachtengang van Huub niet, hij kan veel beter niemand eruit stemmen.
Hou de meerderheid.
In NL win je de prijs die je wint en die ontvang je ook in 1 keer, in de VS krijg je bij het winnen van een grote prijs in een loterij in principe de prijs in x jaar uitbetaald, daarom kan een hoofdprijs ook zo hoog zijn: er wordt bij voorbaat al rekening mee gehouden dat het in maandelijkse termijnen verspreid over bijv. 20 jaar moet worden uitbetaald.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:50 schreef Kinga het volgende:
Als ie TV wil maken stemt ie Jaap weg. Jaap jankend de poort....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ja, zo mee eens, maar het enige waar hij nu weer mee bezig is,
is focking TV-maken. Hoop toch echt dat hij wijzer is.
Huub en Jaap denken dat er nog maar 1 ontslagronde komt en ze zullen heus wel opdracht gekregen hebben om de laatste maand nog zoveel mogelijk tv te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ja, zo mee eens, maar het enige waar hij nu weer mee bezig is,
is focking TV-maken. Hoop toch echt dat hij wijzer is.
Heeft Huub net zo goed niet gedaan.Vind dat Jaap recht heeft op een finaleplaats.Jaap heeft geen verhaallijntjes met wippen enzo kunnen hebben.Ook kreeg hij nooit kracht door zulke dingen.Brian en Huub konden al hun frustraties weg wippen.Jaap heeft alles zelf moeten doen en had niemand die zijn armen om hem heen sloeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie TV wil maken stemt ie Jaap weg. Jaap jankend de poort....![]()
Het is Huub die Jaap er in eerste instantie heeft ingehouden. Maar iets van loyalitiet heeft Jaap eigenlijk nooit laten zien. Jaap had zo hilarisch kunnen zijn maar door z'n domme keuzes heeft ie ons heel veel vermaaak (tegen B en A ) onthouden. Dus weg ermee.
Ben ik niet met je eens.... Jaap heeft Lieke weggespeelt, schijnbaar heel subtiel door haar volledig te demotiveren en dat briefverhaal in de prullebak is helemaal in scene gezet door Japie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie TV wil maken stemt ie Jaap weg. Jaap jankend de poort....![]()
Het is Huub die Jaap er in eerste instantie heeft ingehouden. Maar iets van loyalitiet heeft Jaap eigenlijk nooit laten zien. Jaap had zo hilarisch kunnen zijn maar door z'n domme keuzes heeft ie ons heel veel vermaaak (tegen B en A ) onthouden. Dus weg ermee.
60 dagen en 2 tegen 2 lijkt me prima te doen. Weg met die laffe Jaap. Hij wil pas spelen als er 4 mensen zijn overgebleven. En dat roept ie al maanden. Verder vind ik dat die meederheid een wassen neus is omdat er zo goed als geen stemmingen meer zijn. Eeen meederheid om McDonalds te kunnen bestellen is een farce.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef blomst het volgende:
ik snap die gedachtengang van Huub niet, hij kan veel beter niemand eruit stemmen.
Hou de meerderheid.
En toch ziet Jaap het goed.Hij kan nu zo worden weggestuurd door Huub.Als Huub het in zijn kop krijgt om Jaap naar huis te sturen is het over voor Jaap.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:50 schreef akveor het volgende:
[..]
60 dagen en 2 tegen 2 lijkt me prima te doen. Weg met die laffe Jaap. Hij wil pas spelen als er 4 mensen zijn overgebleven. En dat roept ie al maanden. Verder vind ik dat die meederheid een wassen neus is omdat er zo goed als geen stemmingen meer zijn. Eeen meederheid om McDonalds te kunnen bestellen is een farce.
Dan moet je wel dat verhaal van Jaap geloven. Zelf geloof ik dat verhaal van Jaap helemaal niet. Volgens mij was het plan van hem om samen met Lieke de finale te halen en Huub te dumpen. Ik zie dit als een soort van reparatieverhaal omdat ie weet wanneer Huub er achter komt Jaap meteen weggestemt zal worden. Pas toen Jaap begreep dat Huub niet wegestemd kon worden (gered door nieuwkomer Claire in te palmen) Dat verklaart voor mij ook dat Huub Claire niet zomaar zal dumpen als ie niet voor 100% zeker is van Jaap.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.... Jaap heeft Lieke weggespeelt, schijnbaar heel subtiel door haar volledig te demotiveren en dat briefverhaal in de prullebak is helemaal in scene gezet door Japie.
Dus hierin heeft Jaap zich volledig aan de kant van Huub geschaart.... daarbij hoor ik regelmatig het woord "giraffes".... ik denk dat dit een afspraak is, gemaakt in het hokje dat Huub en Jaap samen de finale in gaan.
we hebben toch allemaal gezien, dat Brian de brief die Japie in een vuilniszak deed, ging uitzoeken... in die brief stonden allerlei mogelijkheden van Lieke om uit DGK te gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je wel dat verhaal van Jaap geloven. Zelf geloof ik dat verhaal van Jaap helemaal niet. Volgens mij was het plan van hem om samen met Lieke de finale te halen en Huub te dumpen. Ik zie dit als een soort van reparatieverhaal omdat ie weet wanneer Huub er achter komt Jaap meteen weggestemt zal worden. Pas toen Jaap begreep dat Huub niet wegestemd kon worden (gered door nieuwkomer Claire in te palmen) Dat verklaart voor mij ook dat Huub Claire niet zomaar zal dumpen als ie niet voor 100% zeker is van Jaap.
Dat heeft Jaap volledig vaan zichzelf te danken. Zoals de waard is vertrouwd ie z'n gasten. Jaap z'n probleem is ie alleen loyaal kan zijn wanneer hij daar een voordeel uit kan halen. Jaap is alleen spel. En dat is dan ook z'n grootste valkuil. Iets wat je terugziet komen in de PP.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch ziet Jaap het goed.Hij kan nu zo worden weggestuurd door Huub.Als Huub het in zijn kop krijgt om Jaap naar huis te sturen is het over voor Jaap.
Jaja Jaap die zo fanatiek zit na te denken over het spel en met alles rekening houdt laat een briefje slingeren welke Brian toevallig vind? Ik geloof daar niet in. Het verhaal klopt maar zegt niets overde intentie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:59 schreef Desii het volgende:
[..]
we hebben toch allemaal gezien, dat Brian de brief die Japie in een vuilniszak deed, ging uitzoeken... in die brief stonden allerlei mogelijkheden van Lieke om uit DGK te gaan.
Dus dat stuk klopt wel degelijk in Japie zijn verhaal
das waar...... toch gun ik het Japie om in de finale te staan... kan soms onwijs om hem lachen... gisteren was tie weer hilarisch samen met Huub (huwelijksaanzoek, naaktinterview)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaja Jaap die zo fanatiek zit na te denken over het spel en met alles rekening houdt laat een briefje slingeren welke Brian toevallig vind? Ik geloof daar niet in. Het verhaal klopt maar zegt niets overde intentie.
Ik gun het Jaap ookwel om in de fiale te staan. Jammer vind ik dat ie veel te weinig haalt uit z'n niche. Wanneer Jaap doorzet hiermee zal ie een hele grote kans hebben. Ook een reden voor Huub om Jaap weg te stemmen. Want Jaap heeft zeker meer dan potentie om Huub te overstijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:06 schreef Desii het volgende:
[..]
das waar...... toch gun ik het Japie om in de finale te staan... kan soms onwijs om hem lachen... gisteren was tie weer hilarisch samen met Huub (huwelijksaanzoek, naaktinterview)![]()
Sterker nog van mij mag tie zelfs winnen (Huub ook hoor, daar niet van)
Vond Brian overigens die brief voor of na Lieke's vertrek? En als het voor is hoelang daarvoor? Toen het schip al was gezonken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:06 schreef Desii het volgende:
[..]
das waar...... toch gun ik het Japie om in de finale te staan... kan soms onwijs om hem lachen... gisteren was tie weer hilarisch samen met Huub (huwelijksaanzoek, naaktinterview)![]()
Sterker nog van mij mag tie zelfs winnen (Huub ook hoor, daar niet van)
Hoewel ik Jaap graag mag, en hij van mij de winnaar mag worden is hij idd iemand die vooral het spel speelt, hij blijft schaken. De villa is het schaakbord en de bewoners zijn de schaakstukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaja Jaap die zo fanatiek zit na te denken over het spel en met alles rekening houdt laat een briefje slingeren welke Brian toevallig vind? Ik geloof daar niet in. Het verhaal klopt maar zegt niets overde intentie.
Jaap bloeit weer op net als iedereen nu ze weten dat er een einde in zicht is. Maar als trouwe streamer van het eerste uur zeg ik eerlijk; Jaap heeft mij teveel tijd achter de pc doorgebracht en geteerd op 1 tv momentje per 3 dagen. Dus finale prima, maar winnen hoeft hij voor mij niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gun het Jaap ookwel om in de fiale te staan. Jammer vind ik dat ie veel te weinig haalt uit z'n niche. Wanneer Jaap doorzet hiermee zal ie een hele grote kans hebben. Ook een reden voor Huub om Jaap weg te stemmen. Want Jaap heeft zeker meer dan potentie om Huub te overstijgen.
Waar zijn de verslaggevers van?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
Wachten op verslaggevers.
[ afbeelding ]
Verslaggevers willen een DGK voor dummies maken.
[ afbeelding ]
Ze vinden zelf eigenlijk het programma niet zoveel
[ afbeelding ]
Cameravrouw Brechje(?)
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
als je echt gekneusde ribben heb dan kan je geen massage velen hoor want dat is echt heel pijnlijk
rust is iid het beste medicijn
dat was het vuilniszakverhaal...... toen zat Lieke gewoon nog in de villaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond Brian overigens die brief voor of na Lieke's vertrek? En als het voor is hoelang daarvoor? Toen het schip al was gezonken?
ik ben benieuwd of hij nu minder tics zal hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Brian is terug van de "dokter" en zegt dat hij gekneusde ribben heeft. Vervolgens zegt hij dat hij behandelt moet worden door een fysio, massage dus. Ik heb even zitten googlen," tapen, icen en rust" is het enige dat helpt. Een BS verhaal dus weer.
Vd Vlist? Grappigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.![]()
Martijn van de gratis krant DAG.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is er wel een fan te vinden die Amanda wil adopteren.
Niet?quote:
Gaan we scheldenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef Dementor het volgende:
Verschrikkelijke vent die Martijn.
Echt een rooie
Je kan ribben eigenlijk niet kneuzen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
als je echt gekneusde ribben heb dan kan je geen massage velen hoor want dat is echt heel pijnlijk
rust is iid het beste medicijn
GRAAG vooral in het buitenland!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
Brian wil na de Kooi gaan draaien, niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland.
Heb ook nog nooit gehoord dat gekneusde ribben gemasseerd moeten worden.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb trouwens een keer mijn ribben gekneusd na een te enthousiaste tweede ronden karten en geloof me: het laatste wat je dan kunt hebben is een massage.
Doe ik ook vaak. De camera man/vrouw heeft vaak een beter overzicht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:37 schreef F04 het volgende:
Die verslaggeverHij vraagt aan de cameravrouw welke vragen hij moet stellen.
Waarbij Huub de opmerking plaatste; "Poëtisch gezegt, maar het klopt wel."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:41 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik liep tegen Huub op en kreeg een boete.
Man: Een boete omdat je tegen iemand aanliep??????
Brian: Euh ja mijn hoofd kwam tegen het zijne...
Claire gaat winnen. Na de eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef rooie3 het volgende:
Mag Claire ook nog praten.Ze zit daar echt stommerdje te spelen.
Samen met dieenebart, goed plan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
Cc, kun jij Brian niet eens kritisch interviewen?
Eindelijk gerechtigheid voor de trouwe Lookies!quote:
Claire kan echt niet winnen.Zou echt te debiel zijn.Snap echt niet dat Claire zich zo slaafs op stelt naar Huub.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire gaat winnen. Na de eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.
Je kunt je voorstellen hoe veel info Claire heeft over DGK.
De streamers kunnen beter een boek gaan schrijven over alle onregelmatigheden in het programma. Jullie zitten niet vast aan een contract, maar hebben wel de info!
Lijkt me een geweldige belevenis om die gozer eens met wat feiten en fabels om de oren te slaan. Maar ik ben bang dat ik na drie minuten (bij kritische noot 2, zeg maar) de douche word doorgeramd. Uit bescherming, uiteraard.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
Cc, kun jij Brian niet eens kritisch interviewen?
Joost was allesbehalve hersenloosquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire gaat winnen. Na de eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.
De streamers kunnen beter een boek gaan schrijven over alle onregelmatigheden in het programma. Jullie zitten niet vast aan een contract, maar hebben wel de info!
Da's ook niet aardig om dat over Claire te zeggen......foei Bart.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
Maar die info wordt door iedereen anders uitgelegd omdat we de details niet weten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire gaat winnen. Na vanafde eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige belevenis om die gozer eens met wat feiten en fabels om de oren te slaan. Maar ik ben bang dat ik na drie minuten (bij kritische noot 2, zeg maar) de douche word doorgeramd. Uit bescherming, uiteraard.
The horror!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:52 schreef mazaru het volgende:
Een boek van riri of coldstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |