Huub&Claire hebben een discussie in bedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:18 schreef Varen het volgende:
Brian: Nou kan Mike weer niet slapen
Waarom is die daar uberhaupt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat Mariëlle weer weg?
Bullshit vind ik dat. Huub heeft het hardste gewerkt daar. Ik vond dat ie al mocht binnen in het .NL tijdperk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda vinden dat Brian het meeste recht heeft op de overwinng omdat hij de langstzittende wannabe is.
Nee, gaat inderdaad in 1 keer bij loterijen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:50 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij vergist Huub zich, ze krijgen toch never nooit dat half miljoen of hoeveel ze individueel kunnen winnen in 1 keer op hun rekening gestort?
Met loterijen gaat dat toch ook per maand of per jaar ofzo?
Ook als je 2 miljoen wint?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, gaat inderdaad in 1 keer bij loterijen.
Ik kreeg het ook in een keer. Stond al na tien dagen op m'n rekening. Bedankt nog, Boudewijn van Schaik!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:50 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij vergist Huub zich, ze krijgen toch never nooit dat half miljoen of hoeveel ze individueel kunnen winnen in 1 keer op hun rekening gestort?
Met loterijen gaat dat toch ook per maand of per jaar ofzo?
Ja, volgens mij wel, was laatst een programma : Geld maakt gelukkig? ofzo en daar zeiden ze dat. Bij de meeste loterijen krijg je volgens mij wel begeleiding.quote:
En geld van Oltmans hoe snel ging dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook in een keer. Stond al na tien dagen op m'n rekening. Bedankt nog, Boudewijn van Schaik!
Misschien is er wel een fan te vinden die Amanda wil adopteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:03 schreef Dementor het volgende:
Amanda: dan kunnen we een meet and greet houden met al onze fans.
Nou wat een drukke boel zal dat worden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Amanda: eerst veel geld maken en dan vakantie.
Brian: eerst gaan we winnen, winnen.
Amanda: ik vind het stoer dat 1 van ons gaat winnen, dat is ons gezegt.
Pardon?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Waarschijnlijk door een fan. Of door Netty.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:08 schreef Kinga het volgende:
Pardon?
even een quote om te onthouden.. Amanda flapt er iets uittquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Ach als je al zijn uitjes en de uren eraf gaat halen dat hij op zijn nest lag staat hij gelijk met Huub.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik heb 623 dagen en dat is een verschil van 123 dagen tegen Amanda.
We zijn dan gewoon buiten en gaan we veel cashen.
Gelukkig is luisteren niet Amanda's sterkste kant, dus het kan van alles betekenen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Er werken 130 mensen bij de productie , die zeggen wel meer wat,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |