Waar zijn de verslaggevers van?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
Wachten op verslaggevers.
[ afbeelding ]
Verslaggevers willen een DGK voor dummies maken.
[ afbeelding ]
Ze vinden zelf eigenlijk het programma niet zoveel
[ afbeelding ]
Cameravrouw Brechje(?)
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
als je echt gekneusde ribben heb dan kan je geen massage velen hoor want dat is echt heel pijnlijk
rust is iid het beste medicijn
dat was het vuilniszakverhaal...... toen zat Lieke gewoon nog in de villaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond Brian overigens die brief voor of na Lieke's vertrek? En als het voor is hoelang daarvoor? Toen het schip al was gezonken?
ik ben benieuwd of hij nu minder tics zal hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Brian is terug van de "dokter" en zegt dat hij gekneusde ribben heeft. Vervolgens zegt hij dat hij behandelt moet worden door een fysio, massage dus. Ik heb even zitten googlen," tapen, icen en rust" is het enige dat helpt. Een BS verhaal dus weer.
Vd Vlist? Grappigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.![]()
Martijn van de gratis krant DAG.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is er wel een fan te vinden die Amanda wil adopteren.
Niet?quote:
Gaan we scheldenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef Dementor het volgende:
Verschrikkelijke vent die Martijn.
Echt een rooie
Je kan ribben eigenlijk niet kneuzen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
als je echt gekneusde ribben heb dan kan je geen massage velen hoor want dat is echt heel pijnlijk
rust is iid het beste medicijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |